Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Dv Set 02, 2011 8:54 pm | |
| - Sayol~ escrigué:
- I see you tomorrow!
a loas 5 al parking ,, quiero loos billetes (les cartes tbe compten ) de color verde (les cartezs siguent d'alfa em conformo ) | |
|
Kano
Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
| Assumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Ds Set 03, 2011 10:07 am | |
| Espero que us hagi anat genial el torneig! Deixeu ben amunt el nom de Magicfreaks, aúpa! xD | |
|
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Ds Set 03, 2011 5:29 pm | |
| - Kano escrigué:
- Espero que us hagi anat genial el torneig! Deixeu ben amunt el nom de Magicfreaks, aúpa! xD
L'unic q ha fet top8 ha set en Nils amb Merfolks, i de fet quan nosaltres hem pirat estava a semis (Top4) i anava guanyant 1-0 XD | |
|
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Dg Set 04, 2011 2:02 pm | |
| - Kanadell~ escrigué:
- Kano escrigué:
- Espero que us hagi anat genial el torneig! Deixeu ben amunt el nom de Magicfreaks, aúpa! xD
L'unic q ha fet top8 ha set en Nils amb Merfolks, i de fet quan nosaltres hem pirat estava a semis (Top4) i anava guanyant 1-0 XD per si algu no u sap (/suposu que tothom se n'ha enterat) ha quedat primer, guanyant de pallissa (pro espectaculà perfevó ) 2-0 a quarts(PRO bant) 2-0 a semis(Maverik) i 2-0 a la final (cephalid breakfast) xDDD | |
|
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! | |
| |
|