Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
39 lands swans assault EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
39 lands swans assault EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
39 lands swans assault EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
39 lands swans assault EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
39 lands swans assault EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
39 lands swans assault EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
39 lands swans assault EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
39 lands swans assault EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
39 lands swans assault EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 39 lands swans assault

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Nils

Nils


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Maià de Montcal

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDl Ago 22, 2011 4:57 pm

weeno aca o dejho unaa barajha compueta po mi hemaano cojiendo la idea de otro maso ya esitente xamao swans assault. vite voludo!! xDDDDD

creatures(Cool:

4xswans of bryn argoll
4xbloodbraid elf

other spells(13):

4xseismic assault
4xtreasure hunt
2xlife from the loam
2xbituminous blast
1xworm harvest

lands(39):

4xreflecting pool
4xvivid crag
4xcity of brass
4xgemstone mine
3xvivid creek
3xvivid grove
------ variables----------
4xgemstone caverns
4xscalding tarn
4xarid mesa
2xstomping ground
2xsteam vents
1xblood crypt

weno voludooos ... no hay bankixoo preparadoo , pero o puedo asegura algo contra blood/magus of the moon , xa ke eta carta te deja en la B , me cago en la cooonchaaa del maguuuusss Wink xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDl Ago 22, 2011 6:20 pm

Nils escrigué:
weeno aca o dejho unaa barajha compueta po mi hemaano cojiendo la idea de otro maso ya esitente xamao swans assault. vite voludo!! xDDDDD

creatures(Cool:

4xswans of bryn argoll
4xbloodbraid elf

other spells(13):

4xseismic assault
4xtreasure hunt
2xlife from the loam
2xbituminous blast
1xworm harvest

lands(39):

4xreflecting pool
4xvivid crag
4xcity of brass
4xgemstone mine
3xvivid creek
3xvivid grove
------ variables----------
4xgemstone caverns
4xscalding tarn
4xarid mesa
2xstomping ground
2xsteam vents
1xblood crypt

weno voludooos ... no hay bankixoo preparadoo , pero o puedo asegura algo contra blood/magus of the moon , xa ke eta carta te deja en la B , me cago en la cooonchaaa del maguuuusss Wink xDDD


LOL XDDDD

Bé, el combo a mi personalment m'encanta, però potser posaria 2 red sources més, per a poder tenir assegurat el Seismic assault... Tot i que les vivid ja donen amb els contadors, suposo que no donarà pas cap problema.
Les bituminous blast són bones? No les he jugat mai, sé que es jugaven a la Jund però mai li he vist "la gràcia" xD

PD. T'has posat a tope amb el Modern eh? xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Nils

Nils


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Maià de Montcal

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDl Ago 22, 2011 8:45 pm

si tens raó xD testejant he vist que els bituminous són bastant dolents i crec que els canviaré per uns de 4 manas de cascada de guanyar 4 vides o nose potser per un conflagrate i una terra més xD

si modern mola fort pero legacy segueix sent millor xD (els mazos que volia penjar de legacy entre face i akest foro ja els he penjat xD)

PD:he tret els gemstone caverns per tres vivides i un reliquary tower perque amb les caverns has de remoure una carta de la teva ma si les vols en joc de primer xD.
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDl Ago 22, 2011 8:52 pm

Nils escrigué:
si tens raó xD testejant he vist que els bituminous són bastant dolents i crec que els canviaré per uns de 4 manas de cascada de guanyar 4 vides o nose potser per un conflagrate i una terra més xD

si modern mola fort pero legacy segueix sent millor xD (els mazos que volia penjar de legacy entre face i akest foro ja els he penjat xD)

PD:he tret els gemstone caverns per tres vivides i un reliquary tower perque amb les caverns has de remoure una carta de la teva ma si les vols en joc de primer xD.

+1 a lo de les caverns. Jo també faré algun mazo de Modern xD. La que guanyes 4 vides esta bastant bé, es deia Luz capturada o algo així, però nosé si lliga gaire amb l'estrategia
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Nils

Nils


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Maià de Montcal

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDt Ago 23, 2011 2:52 pm

[/quote]
+1 a lo de les caverns. Jo també faré algun mazo de Modern xD. La que guanyes 4 vides esta bastant bé, es deia Luz capturada o algo així, però nosé si lliga gaire amb l'estrategia[/quote]

una altre raó per donar lloc a la captured sunlight amb contes del bituminous és que amb el bituminous si no hi ha criatura en joc no el pots jugar xD

el captured sunlight es una carta més amb cascada jo trobo que 4 cartes amb cascada són massa poques XD

PD:si pau si!!!! viciat a modern!!! xD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDc Ago 24, 2011 12:09 am

Nils escrigué:
+1 a lo de les caverns. Jo també faré algun mazo de Modern xD. La que guanyes 4 vides esta bastant bé, es deia Luz capturada o algo així, però nosé si lliga gaire amb l'estrategia[/quote]

una altre raó per donar lloc a la captured sunlight amb contes del bituminous és que amb el bituminous si no hi ha criatura en joc no el pots jugar xD

el captured sunlight es una carta més amb cascada jo trobo que 4 cartes amb cascada són massa poques XD

PD:si pau si!!!! viciat a modern!!! xD[/quote]


Si, 4 de cascade son massa poquetes. I si m'acabaré viciant al Modern, però Legacy sempre serà el meu format preferit eh xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Nils

Nils


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Maià de Montcal

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: legacy vs modern   39 lands swans assault EmptyDc Ago 24, 2011 11:55 pm

la merda de modern esque han prohibit cartes molt bones tipo stoneforge i jace pero no han pensat gaire amb els combos i mira ara a modern hi ha un pilo de combo i carda bastanta pena xD a més sense fows i counters de 0 manas aquestes combo si jugues amb aggro/control/aggro-control costa moltíssim de guanyarles xD la baralla de modern que odio més és la de les terres locus amb cloupast

legacy mola més ja que no hi han gaires combos xDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 6:48 am

Ah, mira! L'altre dia em vaig trobar al MWS un terres locus amb cloupast!
Anava jo amb un mazo d'elfitos que m'havia fet en cinc segons i, com a tal, tenia certes deficència (Copperhorn Scout? En què collons estava pensant? Laughing ), però vaig estar a un putu torn de guanyar-lo abans que activés els combos i em guanyés 30 vides de cop, manà etern, i em plantés dos Titans Primaverals (crec) que em van escombrar el camp que va donar gust (no. No va donar gust).
En fi... Ara ja sabré que sempre que l'altre es tiri torns fent coses que semblen... res... és que està preparant un combo moooolt tocapilotes xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 10:14 am

Kano escrigué:
Ah, mira! L'altre dia em vaig trobar al MWS un terres locus amb cloupast!
Anava jo amb un mazo d'elfitos que m'havia fet en cinc segons i, com a tal, tenia certes deficència (Copperhorn Scout? En què collons estava pensant? Laughing ), però vaig estar a un putu torn de guanyar-lo abans que activés els combos i em guanyés 30 vides de cop, manà etern, i em plantés dos Titans Primaverals (crec) que em van escombrar el camp que va donar gust (no. No va donar gust).
En fi... Ara ja sabré que sempre que l'altre es tiri torns fent coses que semblen... res... és que està preparant un combo moooolt tocapilotes xD


Suposo que et refereixes al mazo de Sitios. La que guanya vida és cloudpost, no cloupast e.e
I suposo que també portava la Vesuva, que copia una terra. I la que agrega maná... I com et va netejar la taula amb primeval titan? (no són primaverals, son primeval que és primigenio e___e)
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 10:55 am

Ñah, prous problemes tinc encara amb mes pròpies cartes com per poder-les recordar totes xDD
I bé, si, imagino que era el Primigènit... Ja saps, coses de llegir ràpid. Converteixes un pet de monstre amb urpes i dents en una fadeta dolçeta que va escampant floretes xDD

Doncs me la va netejar perquè no havia pogut enllestir cap Elvish Promenade i el nombre d'elfs en general m'havia sortit reduït u.u (tenia... Un Llanowar, l'Imperious Perfect, un parell de tokens i una Wren Run's Vanquisher, si no m'equivoco)
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 12:07 pm

Kano escrigué:
Ñah, prous problemes tinc encara amb mes pròpies cartes com per poder-les recordar totes xDD
I bé, si, imagino que era el Primigènit... Ja saps, coses de llegir ràpid. Converteixes un pet de monstre amb urpes i dents en una fadeta dolçeta que va escampant floretes xDD

Doncs me la va netejar perquè no havia pogut enllestir cap Elvish Promenade i el nombre d'elfs en general m'havia sortit reduït u.u (tenia... Un Llanowar, l'Imperious Perfect, un parell de tokens i una Wren Run's Vanquisher, si no m'equivoco)


Jo tinc elfitos per si mai vols fer un mazo d'elfos eh xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 2:09 pm

Si que el vull fer, ja l'estic maquinant =3
De moment tinc un parell de propostes (amb Nissa i sense Nissa), però no les penjaré fins que m'hi hagi pogut dedicar més i estiguin prou madures (és a dir, un cop hagi acabat l'infect)

Però bé, que això és per parlar del mazo del Nils! xD
(Ja em sap greu no poder-te aportar res i només haver-te embrutat el post, però encara no tinc prou coneixament u.u)
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 2:12 pm

Kano escrigué:
Si que el vull fer, ja l'estic maquinant =3
De moment tinc un parell de propostes (amb Nissa i sense Nissa), però no les penjaré fins que m'hi hagi pogut dedicar més i estiguin prou madures (és a dir, un cop hagi acabat l'infect)

Però bé, que això és per parlar del mazo del Nils! xD
(Ja em sap greu no poder-te aportar res i només haver-te embrutat el post, però encara no tinc prou coneixament u.u)


Es igual es igual xD, tu si necessites elfos diga-m'ho que en tinc molts, tinc joraga warcaller, Nissa's, perfecta arrogante, elvish champion, etc de perles pel mazo ^^
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 2:19 pm

Kanadell~ escrigué:
Kano escrigué:
Si que el vull fer, ja l'estic maquinant =3
De moment tinc un parell de propostes (amb Nissa i sense Nissa), però no les penjaré fins que m'hi hagi pogut dedicar més i estiguin prou madures (és a dir, un cop hagi acabat l'infect)

Però bé, que això és per parlar del mazo del Nils! xD
(Ja em sap greu no poder-te aportar res i només haver-te embrutat el post, però encara no tinc prou coneixament u.u)


Es igual es igual xD, tu si necessites elfos diga-m'ho que en tinc molts, tinc joraga warcaller, Nissa's, perfecta arrogante, elvish champion, etc de perles pel mazo ^^

Ooook, ja m'ho apuntaré Wink En Joraga i la Perfecta segur que cauen, la Nissa i la Champion ja es veurà, depèn de cap a quin tipus de mazo tiri més, si amb Nissa o sense Nissa.
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 2:22 pm

Kano escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Kano escrigué:
Si que el vull fer, ja l'estic maquinant =3
De moment tinc un parell de propostes (amb Nissa i sense Nissa), però no les penjaré fins que m'hi hagi pogut dedicar més i estiguin prou madures (és a dir, un cop hagi acabat l'infect)

Però bé, que això és per parlar del mazo del Nils! xD
(Ja em sap greu no poder-te aportar res i només haver-te embrutat el post, però encara no tinc prou coneixament u.u)


Es igual es igual xD, tu si necessites elfos diga-m'ho que en tinc molts, tinc joraga warcaller, Nissa's, perfecta arrogante, elvish champion, etc de perles pel mazo ^^

Ooook, ja m'ho apuntaré Wink En Joraga i la Perfecta segur que cauen, la Nissa i la Champion ja es veurà, depèn de cap a quin tipus de mazo tiri més, si amb Nissa o sense Nissa.

Jo te les reservo zizi ^^
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 3:12 pm

Merci! Very Happy Però, ep, si et surt una bona oferta no dubtis, que encara no tinc res clar, eh!
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 6:25 pm

Kano escrigué:
Merci! Very Happy Però, ep, si et surt una bona oferta no dubtis, que encara no tinc res clar, eh!

Dona, depen de l'oferta, si es la rep**** si, però si es igual, prefereixo que les meves cartes vagin a mans d'algu que conec xD

PD. El primer tema en tenir 2 pgs!! xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 7:38 pm

I és pur spam, AWESOME YEAH!
Doncs vaja, el que t'anava a dir xDD Que si et surt una oferta que és la repolla (o, simplement, la polla) no et tallis i agafa-la, no la deixis perdre, que encara no tinc ni clares les cartes. Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 7:44 pm

Kano escrigué:
I és pur spam, AWESOME YEAH!
Doncs vaja, el que t'anava a dir xDD Que si et surt una oferta que és la repolla (o, simplement, la polla) no et tallis i agafa-la, no la deixis perdre, que encara no tinc ni clares les cartes. Laughing

Ok! Tu pren-te el temps que necessitis per fer el mazo, teste-ja'l, torna'l a testejar i si eso ja em diràs algo xD

PD. SPAM for the win
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 7:50 pm

Ja algun dia d'aquests postejaré les idees que tinc en mente, però mica en mica m'agradaria anar essent capaç de fer-me els mazos sola, demanant consell, però sense ser abusiva com va passar amb l'Infect & Run, you bastard gutless fellow.
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 10:17 pm

es nota que necessites calers eh carinyo!! xD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 10:21 pm

Lauraa escrigué:
es nota que necessites calers eh carinyo!! xD

No és això. No és que en necessiti, però:

3x Taiga = 150€
2x Plateau = 100€
4 Tarmogoyf = 240€

TOTAL = 490€ suposant que trobi totes les cartes xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 10:27 pm

Kanadell~ escrigué:
Lauraa escrigué:
es nota que necessites calers eh carinyo!! xD

No és això. No és que en necessiti, però:

3x Taiga = 150€
2x Plateau = 100€
4 Tarmogoyf = 240€

TOTAL = 490€ suposant que trobi totes les cartes xD

noo, que va... no en necessites Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDj Ago 25, 2011 10:30 pm

Lauraa escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Lauraa escrigué:
es nota que necessites calers eh carinyo!! xD

No és això. No és que en necessiti, però:

3x Taiga = 150€
2x Plateau = 100€
4 Tarmogoyf = 240€

TOTAL = 490€ suposant que trobi totes les cartes xD

noo, que va... no en necessites Rolling Eyes


Amb això volia dir que necessitat no vaig, me'n queden 150 encara, osigui que no és a vida o mort, però noia, s'ha d'accelerar o em quedaré sense u_u
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault EmptyDl Ago 29, 2011 10:02 am

Kanadell~ escrigué:
Lauraa escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Lauraa escrigué:
es nota que necessites calers eh carinyo!! xD

No és això. No és que en necessiti, però:

3x Taiga = 150€
2x Plateau = 100€
4 Tarmogoyf = 240€

TOTAL = 490€ suposant que trobi totes les cartes xD

noo, que va... no en necessites Rolling Eyes


Amb això volia dir que necessitat no vaig, me'n queden 150 encara, osigui que no és a vida o mort, però noia, s'ha d'accelerar o em quedaré sense u_u


ens queda el mateix als dos xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





39 lands swans assault Empty
MissatgeAssumpte: Re: 39 lands swans assault   39 lands swans assault Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
39 lands swans assault
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: MTG a formats :: Modern-
Canviar a: