Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDc Ago 17, 2011 4:48 pm

Bé doncs ... aquí podem decidir els dies en els quals podem quedar per testejar baralles avans del torneig ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDc Ago 17, 2011 7:50 pm

Siiiii per mi quan vulgueu podeu venir a testejar xD aniria be quedar 2 tardes abans del tourney.
L'angel s'apunta o que? Io segurament puc convencer a la Laura que porti els seus Goblins a passejar el dia 3 xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDc Ago 17, 2011 8:59 pm

no cal convèncer a la Laura, la Laura els portarà si estan acabats.. que de moment encara queden fotocòpies!! Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDg Ago 21, 2011 8:06 pm

POOOS , nse aviam , ami em va be apartir del 25, ara hi ah algun dia pel mij que no podre seguramen... , Al final crec que portare la drege i deixare que en nils porti la merforks xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDg Ago 21, 2011 8:12 pm

TOTHOM A POSAR-SE HATE CONTRA CEMENTIRI!! XD


EDIT. També hate contra peixos e__e

EDIT2. Què us semblen 2 o 3 dies de testing per la tarda? Seria algo així com dissabte 27, dimarts i divendres 2. Cada 3 dies testing començant dissabte, així ens anem preparant. Què us sembla?


PD. Els que no aneu al torneig i volgueu venir podeu venir, que companyia mai fa nosa Smile
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: ¬¬   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDl Ago 22, 2011 6:34 pm

de pasu tbe es poden portar circulos de proteccion contra rojo , kichen finks, linia mistica blanca .... Twisted Evil jo personalment portare un bichu de la drage que cuan entra en joc guanyu vides igual a les cartes que tingui al cementiri tongue

com mes gent vingui millor ^^ sobretot si pot vindre algu am una g/b infect amb papers adaptada a la de legacy . (SIUSPLAU CANO!!! , tenim un meta molt frik i, al torneig passat va guanyar una d'aquestes ) Very Happy

flower
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDl Ago 22, 2011 6:47 pm

Julius escrigué:
de pasu tbe es poden portar circulos de proteccion contra rojo , kichen finks, linia mistica blanca .... Twisted Evil jo personalment portare un bichu de la drage que cuan entra en joc guanyu vides igual a les cartes que tingui al cementiri tongue

com mes gent vingui millor ^^ sobretot si pot vindre algu am una g/b infect amb papers adaptada a la de legacy . (SIUSPLAU CANO!!! , tenim un meta molt frik i, al torneig passat va guanyar una d'aquestes ) Very Happy

flower


De fet era UG amb fows, dazes i brainstorms la que va guanyar elephant

Jo encara no sé quina portar... No sé fins a quin punt la gent portarà hate contra affinity... És més, la gent quan fa banquillo sempre es posa 3 random coses vs graveyard, com ara tormod's, relics i nihil spellbombs, en canvi no tothom posa null rods o shattering spree quan fa banquillo, té altres preferències, a més que algun hate perillós és de color i no el poden jugar sempre, com la shattering.
El problema que veig amb la burn és que combo se la folla fàcil, és quasi impossible quedar 1r amb una Burn (no dic que vagi a quedar 1r eh, que segurament no faré ni top), però excepte els pyrostatic pillar no té res contra combo, en canvi els altres mazos com control tenen coses tant contra aggro com contra combo)

Nosé, potser és cosa meva... No sé quina portar aaagh e_e


PD. elephant
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDl Ago 22, 2011 7:56 pm

Julius escrigué:
de pasu tbe es poden portar circulos de proteccion contra rojo , kichen finks, linia mistica blanca .... Twisted Evil jo personalment portare un bichu de la drage que cuan entra en joc guanyu vides igual a les cartes que tingui al cementiri tongue

com mes gent vingui millor ^^ sobretot si pot vindre algu am una g/b infect amb papers adaptada a la de legacy . (SIUSPLAU CANO!!! , tenim un meta molt frik i, al torneig passat va guanyar una d'aquestes ) Very Happy

flower

Res, em sap greu... No podré pas venir ni als testeos ni, segurament, a la competició, que tinc una amenaça enomenada TDR planant sobre meu qual Graznil Chillón... però que fa més por, encara.


Editat per darrera vegada per Kano el Dl Ago 22, 2011 8:26 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDl Ago 22, 2011 7:57 pm

Kano escrigué:
Julius escrigué:
de pasu tbe es poden portar circulos de proteccion contra rojo , kichen finks, linia mistica blanca .... Twisted Evil jo personalment portare un bichu de la drage que cuan entra en joc guanyu vides igual a les cartes que tingui al cementiri tongue

com mes gent vingui millor ^^ sobretot si pot vindre algu am una g/b infect amb papers adaptada a la de legacy . (SIUSPLAU CANO!!! , tenim un meta molt frik i, al torneig passat va guanyar una d'aquestes ) Very Happy

flower

Res, em sap greu... No podré pas venir ni als testeos ni, segurament, a la competició, que tinc una amenaça enomenada TDR planant sobre meu qual Graznil Chillón... però que fa més por, encara.

Però si només són 3 dies de testing, en tens molts per na fent TDR Sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDl Ago 22, 2011 8:02 pm

No, noi. Tinc només una setmana i el suficient poc fet com per no anar tranquil·la. Em sap greu, però no me la jugo.
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: TDR?¿   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDl Ago 22, 2011 9:53 pm

Edevinu que TDR vol dir treball de recerca ( o no ?) .... encara no estic del tot acostumat al vocabulari ,,, de batxillerat?¿ XDDD




lol!



PD. Hauries de vindre ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDt Ago 23, 2011 6:48 am

No ._.
I si, TDR = Treball de Recerca. Tranquil, tu tranquil, que ja t'hi acostumaràs... Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Ago 26, 2011 9:54 pm

1 setmana pq?? O.O
jo nomes tinc 25 pg!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Ago 26, 2011 10:19 pm

No tenim reunió amb el tutor, i li hem de portar tant treball com poguem imprès, el dia 2? O-O
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Ago 26, 2011 10:20 pm

s'ha de portar el treball? ja em puc retirar i tirar d'un pont... xD
quant portes?
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Ago 26, 2011 10:21 pm

Contant el que he fet avui... Unes 35 pgs... més o menys... Contat a l'alça... i amb les pàgines de títol... i afegint-hi també l'index xDu
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Ago 26, 2011 10:22 pm

Eh, però no sé, això és el que m'ha dit la Vivi... No sé si la Concepció té altres plans.
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Ago 26, 2011 10:23 pm

és que la concepció no m'ha dit res de res TT
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Ago 26, 2011 10:24 pm

deixem de parlar del tema x aquí?? xD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Ago 26, 2011 10:25 pm

A magicfreaks no és permés de parlar sobre temes escolars. Una sola paraula més relacionada amb això i tanco el tema.


elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDg Ago 28, 2011 10:42 pm

Kanadell~ escrigué:
A magicfreaks no és permés de parlar sobre temes escolars. Una sola paraula més relacionada amb això i tanco el tema.


elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant


te peten elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDc Ago 31, 2011 9:43 pm

parlan de temes tabu eh??
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDc Ago 31, 2011 9:45 pm

Home_Flò escrigué:
parlan de temes tabu eh??
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Set 02, 2011 1:10 pm

Kanadell~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
parlan de temes tabu eh??
Spoiler:

En fin ... I see you in a cuple of hours
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! EmptyDv Set 02, 2011 8:29 pm

I see you tomorrow!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!   Testings de legacy  per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Testings de legacy per avans del 3 torneig de la LLES 7 !!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» [3 de Setembre] MTG Senado - Torneig Legacy!
» [LLES8] 1º torneig
» [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin
» [2 de setembre] 2n i últim testing abans del torneig del 3
» 39 lands swans assault

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: General :: Events-
Canviar a: