| [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin | |
|
|
|
Assistiras a aquest Open Legacy? | Sí | | 33% | [ 3 ] | No | | 0% | [ 0 ] | Hi aniré amb avió/transatlàntic | | 22% | [ 2 ] | Si em surt de la ***** | | 22% | [ 2 ] | No puc perque tindré ressaca | | 11% | [ 1 ] | Tots es posaran malalts | | 0% | [ 0 ] | Tots faran Top8 | | 11% | [ 1 ] | Tots són gays i gayes | | 0% | [ 0 ] |
| Vots Totals : 9 | | Sondeo cerrado |
|
Autor | Missatge |
---|
Nils
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 26 Ubicació : Maià de Montcal
| Assumpte: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dj Ago 25, 2011 11:51 pm | |
| si!!!!!! 8 doctubre torneig de legacy al zeppelin
aki us deixo un link amb el premi de les cartes
http://www.magicgirona.es/?p=460 | |
|
| |
Kano
Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dv Ago 26, 2011 6:35 am | |
| La mare, quins bons premis! O-O Aquest encara no, però si cau algun Legacy així sucós pels voltants de Desembre/Gener potser em plantejaré entrar-hi... Depèn de què tal xuti el mazo d'elfs. | |
|
| |
Nils
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 26 Ubicació : Maià de Montcal
| Assumpte: si torneig al 8 doctubre!!!!!! Dv Ago 26, 2011 10:15 am | |
| elfos ja te'n puc deixar jo si vols, tinc un mazo bastant bo xD
vaig entrar a un top 8 amb una versió empitjorada que tinc de la meva elfos(encara no tenia archidruides) | |
|
| |
Kano
Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dv Ago 26, 2011 11:14 am | |
| - Nils escrigué:
- elfos ja te'n puc deixar jo si vols, tinc un mazo bastant bo xD
vaig entrar a un top 8 amb una versió empitjorada que tinc de la meva elfos(encara no tenia archidruides) Bff, gràcies per l'oferiment! Pel d'aquest 3 segur que no, però si depèn de com tingui les coses pel del Zeppe, potser m'ho plantejo Seria un honor! Gràcies! | |
|
| |
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dv Ago 26, 2011 11:20 am | |
| Kano.. t'aconsellaria que provessis sort en alguna presentació abans, no trobes molt heavy plantar-te directament allà tinguent en compte el temps que fa que jugues i el nivell que tens?? tot i així, tu mateixa... jo també tinc molts elfitos | |
|
| |
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dv Ago 26, 2011 11:40 am | |
| - Sayol~ escrigué:
- Kano.. t'aconsellaria que provessis sort en alguna presentació abans, no trobes molt heavy plantar-te directament allà tinguent en compte el temps que fa que jugues i el nivell que tens??
tot i així, tu mateixa... jo també tinc molts elfitos I jo també xD segur que entre en Nils, jo i la Sayol pudem muntar algo xaxi. Pero kano, compra't unes fundes decents (si no les tens ja) e_e Kano, el d'elfos com el vols? Elf combo (amb metralla) o elfball (aixi en plan horda sobrepassant l'oponent) Si mal no recordo, l'ElfBall ia va fer top una versió a un torneig de la LLES, hi ha la llista penjada al Senado. I Kano, tornejos al Zeppe de legacy els fan cada 4 mesos aprox. (abril-octubre-febrer?). De fet, els organitza un membre de la LLES, en Víctor xD PD. I si, els premis dels Open Legacy solen ser tots aixi de guais kano ^^ | |
|
| |
Nils
| Assumpte: Re: si torneig al 8 doctubre!!!!!! Dv Ago 26, 2011 12:37 pm | |
| jo tinc un mazo sencer delfos muntat ja desde fa 1 any i mig potser xDD(li falta 1 archidruida i és aggro elves)
| |
|
| |
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dv Ago 26, 2011 12:38 pm | |
| - Nils escrigué:
- jo tinc un mazo sencer delfos muntat ja desde fa 1 any i mig potser xDD(li falta 1 archidruida i és aggro elves)
Dels que passen per sobre XD Recordo que hi va haver 1 de la LLES que era aixi i portava 1 Martillo de guerra loxodon | |
|
| |
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dv Ago 26, 2011 1:12 pm | |
| - Nils escrigué:
- jo tinc un mazo sencer delfos muntat ja desde fa 1 any i mig potser xDD(li falta 1 archidruida i és aggro elves)
jo tinc les archidruides que falten!! (entre mooooooooooooolts altres) | |
|
| |
Kano
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dv Ago 26, 2011 2:32 pm | |
| Lol, quin merder amb el mazo d'elfos! Doncs el que més em crida l'atenció és el que genera molts elfos que s'auto-inflen, amb Elvish Promenade i Imperious Perfect per criar, i Elvish Archdruid, Joraga Warcaller, ??? Magistrate i Ejemplar de Maderazarza per inflar. Si, ja sé que és un xic suïcida, però tinc ganes de jugar ja Això de només jugar pel MWS és molt aburrit I, no sé... Si als testing no m'hi veig capaç sempre sóc a temps de no presentar-me, però ara per ara ho vull provar. - Spoiler:
Jo també tinc uns quants elfitos... 1 Archidruida 4 Elfos de Llanowar 1 Heraldo élfico 1 Guerrero élfico 1 Conquistadora de Coto de Reyezuelos 1 Caminata élfica 1 Elfo azote de barracones (pel banquillo...?) 2 Sobrepasar
Ah, també tinc una Nissa, però em sembla a mi que a l'actual Legacy fa més nosa que servei, no?
| |
|
| |
gothicbayo
Nombre de missatges : 1 Fecha de inscripción : 04/09/2011 Edad : 29 Ubicació : Olot-Tortellà
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 12:26 am | |
| | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 9:40 am | |
| - gothicbayo escrigué:
- elfos...
combo rules! ^^ Si, combo rules, pero elves combo no (es broma é.e) | |
|
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 11:35 am | |
| - Kano escrigué:
- Lol, quin merder amb el mazo d'elfos!
Doncs el que més em crida l'atenció és el que genera molts elfos que s'auto-inflen, amb Elvish Promenade i Imperious Perfect per criar, i Elvish Archdruid, Joraga Warcaller, ??? Magistrate i Ejemplar de Maderazarza per inflar.
Si, ja sé que és un xic suïcida, però tinc ganes de jugar ja Això de només jugar pel MWS és molt aburrit I, no sé... Si als testing no m'hi veig capaç sempre sóc a temps de no presentar-me, però ara per ara ho vull provar.
- Spoiler:
Jo també tinc uns quants elfitos... 1 Archidruida 4 Elfos de Llanowar 1 Heraldo élfico 1 Guerrero élfico 1 Conquistadora de Coto de Reyezuelos 1 Caminata élfica 1 Elfo azote de barracones (pel banquillo...?) 2 Sobrepasar
Ah, també tinc una Nissa, però em sembla a mi que a l'actual Legacy fa més nosa que servei, no?
xDDD aviam la elvish promenade jo no te la recomanu (massa mana pel que fa ) ,. el magistrado tbe val massa (4 manas ) i l'ejemplar... diria que n'hi ha de millors , penja la teva idea al rate my deck i entre tots podriem mirar el que ... o no? | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 11:45 am | |
| - Home_de_Franc escrigué:
- Kano escrigué:
- Lol, quin merder amb el mazo d'elfos!
Doncs el que més em crida l'atenció és el que genera molts elfos que s'auto-inflen, amb Elvish Promenade i Imperious Perfect per criar, i Elvish Archdruid, Joraga Warcaller, ??? Magistrate i Ejemplar de Maderazarza per inflar.
Si, ja sé que és un xic suïcida, però tinc ganes de jugar ja Això de només jugar pel MWS és molt aburrit I, no sé... Si als testing no m'hi veig capaç sempre sóc a temps de no presentar-me, però ara per ara ho vull provar.
- Spoiler:
xDDD aviam la elvish promenade jo no te la recomanu (massa mana pel que fa ) ,. el magistrado tbe val massa (4 manas ) i l'ejemplar... diria que n'hi ha de millors , penja la teva idea al rate my deck i entre tots podriem mirar el que ... o no? Claro, pa ezo está el RMD no? xD | |
|
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 11:49 am | |
| | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 11:50 am | |
| | |
|
| |
Kano
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 1:40 pm | |
| Ja, ja, però ara estic amb el Infect (que, moltes gràcies per tots els consells, però el deixaré mono-verd. No és un mazo que vulgui per guanyar, si no per passar-m'ho bé, i per això he valorat i veig que no em surt a compte marejar-lo més). Quan el tingui tancat (em falten 11 cartes) començaré a projectar el d'Elfitos, del qual ja en tinc algunes idees Llavors el veureu pel RMD | |
|
| |
Home_de_Franc
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 2:27 pm | |
| - Kano escrigué:
- Ja, ja, però ara estic amb el Infect (que, moltes gràcies per tots els consells, però el deixaré mono-verd. No és un mazo que vulgui per guanyar, si no per passar-m'ho bé, i per això he valorat i veig que no em surt a compte marejar-lo més).
Quan el tingui tancat (em falten 11 cartes) començaré a projectar el d'Elfitos, del qual ja en tinc algunes idees Llavors el veureu pel RMD a mira a qui ja respons la meva pregunta sobre els elfos XDDDD PD: has fet has copiat exactament l'altre comentari o mu sembla a mi ?? o mu sembla a mi?? o mu sembla a mi?? xDDD | |
|
| |
Kano
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 2:35 pm | |
| Primer ha estat aquest comentari que el del RMD xD Crec que hauriem de posar una mica d'ordre al fòrum... | |
|
| |
Home_de_Franc
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dl Set 05, 2011 3:00 pm | |
| - Kano escrigué:
- Primer ha estat aquest comentari que el del RMD xD Crec que hauriem de posar una mica d'ordre al fòrum...
si ya mu semblava xDD ja habies ficat algu de "COM HE POSAT ALLA" .. l'ordre no mola ... VISCA el caooooosss!!!!!!!!!!! o potser no... U.U | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dt Set 06, 2011 12:41 pm | |
| - Home_de_Franc escrigué:
- Kano escrigué:
- Primer ha estat aquest comentari que el del RMD xD Crec que hauriem de posar una mica d'ordre al fòrum...
si ya mu semblava xDD ja habies ficat algu de "COM HE POSAT ALLA" ..
l'ordre no mola ... VISCA el caooooosss!!!!!!!!!!! o potser no... U.U Si teniu alguna suggerència per posar ordre feu un post a suggerències que pa ezo etá EDIT. Qui és que ha posat que anirà amb transatlàntic al torneig? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dj Oct 06, 2011 12:01 pm | |
| Bueno bueno bueno, al final segurs hi anem Jo, en Julius i en Nils.
Falta confirmar la Sayol, en Jose, l'Adrià, l'Angel...
I la Kano diria que no ve. | |
|
| |
Kano
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dj Oct 06, 2011 2:20 pm | |
| Bff... No tinc mazo =/ Apart, que... fa molt que no faig cap partida, que amb els patis de 20 minuts no dóna temps a res! Ò-Ó A veure si aquest cap de setmana aprofito per refrescar-me amb en Shichibukai&co...! | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dj Oct 06, 2011 2:22 pm | |
| - Kano escrigué:
- Bff... No tinc mazo =/ Apart, que... fa molt que no faig cap partida, que amb els patis de 20 minuts no dóna temps a res! Ò-Ó A veure si aquest cap de setmana aprofito per refrescar-me amb en Shichibukai&co...!
I perque no veniu tots plegats? | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin Dj Oct 06, 2011 2:23 pm | |
| - Kano escrigué:
- Bff... No tinc mazo =/ Apart, que... fa molt que no faig cap partida, que amb els patis de 20 minuts no dóna temps a res! Ò-Ó A veure si aquest cap de setmana aprofito per refrescar-me amb en Shichibukai&co...!
jo tinc temps a patejar el cul a en Pau igualment... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin | |
| |
|
| |
| [8 octubre] Open Legacy al Zeppelin | |
|