Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
[Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 [Legacy] 1/10/11 Senado

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDs Oct 01, 2011 8:25 pm

Bé, com la majoria sabeu avui hi ha hagut un torneig al Senado al qual jo i en Nils hem participat (Burn i Merfolks respectivament). Jo que quedat 5è en aquest torneig de 5 rondes i faré un report del que ha set el torneig, i així estreno la secció.

RONDA 1 vs Quico amb Zoo (RG Beats)


1a Partida
. Guanyo la tirada de dau i em quedo la meva mà inicial de 7. Surto jo de goblin guide i el tio somriu dissimuladament. No he tardat massa en descobrir perquè reia, ja que ell jugava un mazo pràcticament igual que el meu però teoricament millor i més ràpid, amb micos i tarmos.
Dit i fet, baixa Taiga i Kird Ape i em dona torn. Jo baixo Lavamante, lava spike i li donc el torn. Ell continua baixant xixa en forma de tarmos i més kirds i el lavamancer es menja un lightning bolt. Arriba un punt (5è torn) en que ell ataca i decideixo que passi tot. Robo xispa i el tio mor fregit. Curiós perque és un mal pairing per a mi.

2a Partida
. Decideix que començarà ell i com és típic surt de taiga + Kird ape. Jo surto de lava spike i li donc torn. Aquesta partida va igual que l'anterior, només a destacar que ell ataca amb tarmos 4/5 i micos i em quedo a 5 de vida. Em dona torn, ell estava a 12. Jugo 3 xispes de 3 x 1, li foto un tiro amb el lavamante i es menja fireblast. A destacar que m'ha copiat el chain lightning i per un moment m'he cagat xD.
3 punts



RONDA 2 vs Un tio sudamericà molt simpàtic Sebastián Vicencio Mora amb Deadguy Ale

Partida 1. Jo tenia un lleuger aventatge ja que sabia contra què jugava ja que havia vist com guanyava a en Nils a la 1 ronda. A la 1a res a dir, es queixa tot bromejant que no li agrada que li cremin les celles però passa. Em planta tot de bitxos totxos però per sort faig topdeck a Sulfuric Vortex i aguanto el tirón com un home.

Partida 2.
Surt ell i em fa: Swamp, Dark ritual, inquisition of kozilek (descarta xispa) Hymn to tourach (descarta lava spike i goblin guide).
Amb això teoricament em quedava sense torn 1 sense haver ni tan sols baixat terra però robo un lava spike que li va al cap. La partida segueix i em comença a baixar vampiritus que tenen vínculo vital i a sobre Jitte. Adiós lucas.

Partida 3
. Surto de lavamancer i ell fa mulligan a 6. El vaig fregint fins que espera que li toqui un Jitte al topdeck però no ho és, i mor a mans d'una fireblast i rift bolt suspès.


6 punts



RONDA 3 vs Josep Subils amb GW Maverick

Partida 1
. Un altre mal pairing. Es fa mulligan a 6 i es queda una mà dolenta. El fregeixo en un tres i no res sense cap oposició.

Partida 2. Es torna a quedar una ma dolentíssima queixant-se de la mala ratxa que porta. El torno a fregir fàcilment de torn 3. Diria que si que ha tingut mala sort, però això passa sovint.


9 punts.

RONDA 4
Teòricament ara em tocava jugar contra en Jordi (JMLL) el judge, però pactem un empat i ens veiem al Top8.

10 punts


RONDA 5
Em toca vs Ivan de Castro amb Zoo però pactem un empat i cap al Top8.

11 punts (Top assegurat)



TOP8 vs JMLL amb Cephalid breakfast.


1a partida. Fa mulligan a 6 i no té combo a la mà.El cremo bastant fàcilment, i quan veu que esta a tiro de lightning (a 3) i tinc fireblast a la mà i no pot combar recull.

2a partida. Em comba de 2n torn i se acabó lo que se daba.

3a partida. Partida clau. El tio fa mulligan a 5. Era meva, però foto un error fatalíssim en no cremar-li un bitxo amb el lavamancer. Ell baixa un bitxo que activa l'habilitat del combo, i el deixo passar. Jo tenia 2 montañas, una girada i l'altra enderezada, i cap carta al cementiri. Baixa la 2a peça del combo, la Cephalid Illusionist, i en resposta agrego 1 vermell, sacrifico les dues mountains, fireblast a la cara, el tio se'n va a 4 de vida, i em descuido del vermell que havia agregat per cremar el bitxo del combo amb el lavamancer i deixo que la Cephalid entri. Aquest error de no fotre tiro al bitxo em costa la partida ja que a la que la Cephalid entra, em comba instantàniament i moro a l'acte.
La partida era meva i l'he perdut pels nervis, però seria injust dir que no ha set culpa meva. GG Jordi.


PROS:

-El bon ambient que caracteritza els tornejos de Girona. Inmillorable.
-Entrar al top8.
-Riure mentre els rivals es queixaven que amb el mental misstep fora ara cremaran més celles.
-Els riures amb el tio de la Deadguy, que després de perdre contra mi ha perdut a la 3a ronda contra una altra burn. Em sap greu per ell xD.
-La posterior sortida a Girona amb en Nils, en Julius i l'Àngel i les consequents anades d'olla. Patates radioactives i ronya FTW.
-Les noves fundes "gay series" purpura brillant de la dredge de'n Julius xD.


CONTRES:

-L'error comès vs en JMLL a l'ultima partida del Top.
-Al cap del dia la sala tendeix a fer olor a tigre (o a tarmogoyf...)
-Mal de cap que t'agafa al pensar tant en poca estona. Definitivament no hi estic acostumat xD.



I bé, fins aquí aquest report del torneig 4 de la LLES, curt però intens, espero que no s'us faci massa pesat.

Ens veiem!




Editat per darrera vegada per Kanadell~ el Dj Oct 06, 2011 12:15 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDs Oct 01, 2011 8:45 pm

Felicitats carinyo!! I love you
per fi acceptes que no estas acostumat a pensar!! bounce

@Julius trolassoooooooooooooooooooooooo!!!
no, si encara m'agradaran les putes fundes... xD


enfi... CONCLUSIÓ: sou uns rancis que disfruteu fent-me enveges... volia venir!! Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDl Oct 03, 2011 8:46 pm

REMARQUEM lu de les meves fundes GUAIS no gays ¬¬ (pude un xic , pro es que son per un mazo que pot matar de 2on torn Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDl Oct 03, 2011 8:49 pm

Home_de_Franc escrigué:
REMARQUEM lu de les meves fundes GUAIS no gays ¬¬ (pude un xic , pro es que son per un mazo que pot matar de 2on torn Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Tu vas ser el primer en dir que eren gays perque ho havien de ser Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDl Oct 03, 2011 9:53 pm

julius, no et continguis.. tothom sap que en tu habita un monstre al qual li agraden les fundes gays tongue
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDt Oct 04, 2011 5:12 pm

aha... aixi que segons tu per que t'agradin les fundes gays s'ha de ser un monstre?

Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral Neutral

(RANCI TIME !! )
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDt Oct 04, 2011 5:55 pm

no, tu ets un monstre al que li agraden les fundes gays... la resta de gent que li agraden les fundes gays no són monstres
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDj Oct 06, 2011 12:16 pm

Sayol~ escrigué:
no, tu ets un monstre al que li agraden les fundes gays... la resta de gent que li agraden les fundes gays no són monstres

Vosaltres dos sempre picant-vos... pobre Julius No
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado EmptyDj Oct 06, 2011 2:01 pm

va començar ell dient-me tonta ¬¬
i en el fons.. sap que ho faig amb carinyo (?) (o no... lol! )
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





[Legacy] 1/10/11 Senado Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado   [Legacy] 1/10/11 Senado Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
[Legacy] 1/10/11 Senado
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» [3 de Setembre] MTG Senado - Torneig Legacy!
» [Hall of Fame] El Senado
» 39 lands swans assault
» [Legacy] U/B Reanimator
» [TIERS] Decks in Legacy

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Magic: The Gathering :: Reports-
Canviar a: