Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: [Legacy] 1/10/11 Senado Ds Oct 01, 2011 8:25 pm | |
| Bé, com la majoria sabeu avui hi ha hagut un torneig al Senado al qual jo i en Nils hem participat (Burn i Merfolks respectivament). Jo que quedat 5è en aquest torneig de 5 rondes i faré un report del que ha set el torneig, i així estreno la secció.
RONDA 1 vs Quico amb Zoo (RG Beats)
1a Partida. Guanyo la tirada de dau i em quedo la meva mà inicial de 7. Surto jo de goblin guide i el tio somriu dissimuladament. No he tardat massa en descobrir perquè reia, ja que ell jugava un mazo pràcticament igual que el meu però teoricament millor i més ràpid, amb micos i tarmos. Dit i fet, baixa Taiga i Kird Ape i em dona torn. Jo baixo Lavamante, lava spike i li donc el torn. Ell continua baixant xixa en forma de tarmos i més kirds i el lavamancer es menja un lightning bolt. Arriba un punt (5è torn) en que ell ataca i decideixo que passi tot. Robo xispa i el tio mor fregit. Curiós perque és un mal pairing per a mi.
2a Partida. Decideix que començarà ell i com és típic surt de taiga + Kird ape. Jo surto de lava spike i li donc torn. Aquesta partida va igual que l'anterior, només a destacar que ell ataca amb tarmos 4/5 i micos i em quedo a 5 de vida. Em dona torn, ell estava a 12. Jugo 3 xispes de 3 x 1, li foto un tiro amb el lavamante i es menja fireblast. A destacar que m'ha copiat el chain lightning i per un moment m'he cagat xD. 3 punts
RONDA 2 vs Un tio sudamericà molt simpàtic Sebastián Vicencio Mora amb Deadguy Ale
Partida 1. Jo tenia un lleuger aventatge ja que sabia contra què jugava ja que havia vist com guanyava a en Nils a la 1 ronda. A la 1a res a dir, es queixa tot bromejant que no li agrada que li cremin les celles però passa. Em planta tot de bitxos totxos però per sort faig topdeck a Sulfuric Vortex i aguanto el tirón com un home.
Partida 2. Surt ell i em fa: Swamp, Dark ritual, inquisition of kozilek (descarta xispa) Hymn to tourach (descarta lava spike i goblin guide). Amb això teoricament em quedava sense torn 1 sense haver ni tan sols baixat terra però robo un lava spike que li va al cap. La partida segueix i em comença a baixar vampiritus que tenen vínculo vital i a sobre Jitte. Adiós lucas.
Partida 3. Surto de lavamancer i ell fa mulligan a 6. El vaig fregint fins que espera que li toqui un Jitte al topdeck però no ho és, i mor a mans d'una fireblast i rift bolt suspès.
6 punts
RONDA 3 vs Josep Subils amb GW Maverick
Partida 1. Un altre mal pairing. Es fa mulligan a 6 i es queda una mà dolenta. El fregeixo en un tres i no res sense cap oposició.
Partida 2. Es torna a quedar una ma dolentíssima queixant-se de la mala ratxa que porta. El torno a fregir fàcilment de torn 3. Diria que si que ha tingut mala sort, però això passa sovint.
9 punts.
RONDA 4 Teòricament ara em tocava jugar contra en Jordi (JMLL) el judge, però pactem un empat i ens veiem al Top8.
10 punts
RONDA 5 Em toca vs Ivan de Castro amb Zoo però pactem un empat i cap al Top8.
11 punts (Top assegurat)
TOP8 vs JMLL amb Cephalid breakfast.
1a partida. Fa mulligan a 6 i no té combo a la mà.El cremo bastant fàcilment, i quan veu que esta a tiro de lightning (a 3) i tinc fireblast a la mà i no pot combar recull.
2a partida. Em comba de 2n torn i se acabó lo que se daba.
3a partida. Partida clau. El tio fa mulligan a 5. Era meva, però foto un error fatalíssim en no cremar-li un bitxo amb el lavamancer. Ell baixa un bitxo que activa l'habilitat del combo, i el deixo passar. Jo tenia 2 montañas, una girada i l'altra enderezada, i cap carta al cementiri. Baixa la 2a peça del combo, la Cephalid Illusionist, i en resposta agrego 1 vermell, sacrifico les dues mountains, fireblast a la cara, el tio se'n va a 4 de vida, i em descuido del vermell que havia agregat per cremar el bitxo del combo amb el lavamancer i deixo que la Cephalid entri. Aquest error de no fotre tiro al bitxo em costa la partida ja que a la que la Cephalid entra, em comba instantàniament i moro a l'acte. La partida era meva i l'he perdut pels nervis, però seria injust dir que no ha set culpa meva. GG Jordi.
PROS:
-El bon ambient que caracteritza els tornejos de Girona. Inmillorable. -Entrar al top8. -Riure mentre els rivals es queixaven que amb el mental misstep fora ara cremaran més celles. -Els riures amb el tio de la Deadguy, que després de perdre contra mi ha perdut a la 3a ronda contra una altra burn. Em sap greu per ell xD. -La posterior sortida a Girona amb en Nils, en Julius i l'Àngel i les consequents anades d'olla. Patates radioactives i ronya FTW. -Les noves fundes "gay series" purpura brillant de la dredge de'n Julius xD.
CONTRES:
-L'error comès vs en JMLL a l'ultima partida del Top. -Al cap del dia la sala tendeix a fer olor a tigre (o a tarmogoyf...) -Mal de cap que t'agafa al pensar tant en poca estona. Definitivament no hi estic acostumat xD.
I bé, fins aquí aquest report del torneig 4 de la LLES, curt però intens, espero que no s'us faci massa pesat.
Ens veiem!
Editat per darrera vegada per Kanadell~ el Dj Oct 06, 2011 12:15 pm, editat 2 cops en total | |
|
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado Ds Oct 01, 2011 8:45 pm | |
| Felicitats carinyo!! per fi acceptes que no estas acostumat a pensar!! @Julius trolassoooooooooooooooooooooooo!!! no, si encara m'agradaran les putes fundes... xD enfi... CONCLUSIÓ: sou uns rancis que disfruteu fent-me enveges... volia venir!! | |
|
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado Dl Oct 03, 2011 8:46 pm | |
| | |
|
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado Dl Oct 03, 2011 8:49 pm | |
| | |
|
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado Dl Oct 03, 2011 9:53 pm | |
| julius, no et continguis.. tothom sap que en tu habita un monstre al qual li agraden les fundes gays | |
|
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado Dt Oct 04, 2011 5:12 pm | |
| | |
|
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado Dt Oct 04, 2011 5:55 pm | |
| no, tu ets un monstre al que li agraden les fundes gays... la resta de gent que li agraden les fundes gays no són monstres | |
|
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado Dj Oct 06, 2011 12:16 pm | |
| - Sayol~ escrigué:
- no, tu ets un monstre al que li agraden les fundes gays... la resta de gent que li agraden les fundes gays no són monstres
Vosaltres dos sempre picant-vos... pobre Julius | |
|
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado Dj Oct 06, 2011 2:01 pm | |
| va començar ell dient-me tonta ¬¬ i en el fons.. sap que ho faig amb carinyo (?) (o no... ) | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: [Legacy] 1/10/11 Senado | |
| |
|