Novembre 2024 | Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Calendari |
|
|
| Conteeem! contem! contadooors!!!!! (casual) | |
| | Autor | Missatge |
---|
Ericossu
Nombre de missatges : 18 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Edad : 32 Ubicació : Amb la Sandreta i l'Emrakul
| Assumpte: Conteeem! contem! contadooors!!!!! (casual) Dv Set 09, 2011 4:42 pm | |
| Bé noies inooiiis aqui el primer rastre del meu desenfrenat aborriment a casa i les meves ganes de fer mazos aixi com un amica... raros dels quals no coneixia cap carta fins que vai decidir buscar-ho al magiccards.info i via nar-ne troba i troban bla bla bla.. xDDD
El mazo no te nom pero de moment esta compost per 60 cartes (de moment) xD i funciona aixi:
Criatures: 26
Arcbound Slith / Arcbound Stringer x3 Arcbound Worker x4 Bramlewood Paragon x4 Forgotten Ancient x4 Primordial Hydra x4 Fungal Behemoth x3 Ánimar, Soul of Elements x4
Other Spells:14
Distortion Strike x4 Tactica de Tezzeret x3 Trono de Geth x3 Wild Growth / Battlegowth x4
La idea és posar contadors al maxim, sobre tot a la hidra, si se la pot fer entrer amb més contadors o posar-li un contador de més més endevant millor que millor perquè es cupliquen cada torn, d'aqui el tenir el Bramlewood Paragon ja que li dona arrollar, també va molt bé el Fungal Behemoth que s'infla encara més si tinc una hidra o un Forgotten Ancient i per això vull ficar-hi els Battlegowth també que puc fer que sigui una bèstia que arrolla de seguida i a més el puc baixar per 3, esquivar counters i posar un contador a una criatura ^^ el prolema és que fai abans de tenir 3 / 4 de mana, si, tinc el l'Ánimar, Soul of Elements pero costa jugar-lo i per aquells moments ja tindre mana per jugar la resta pero va bé per jugar despres coses fàcilment xD... no se ben bé que fer la veritat pero bueno de moment em vaig defensant com puc aquells turns xD
(dema l'acabo k ara no tinc temps) xDD | |
| | | Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: Conteeem! contem! contadooors!!!!! (casual) Dg Set 11, 2011 4:12 pm | |
| - Ericossu escrigué:
- Bé noies inooiiis aqui el primer rastre del meu desenfrenat aborriment a casa i les meves ganes de fer mazos aixi com un amica... raros dels quals no coneixia cap carta fins que vai decidir buscar-ho al magiccards.info i via nar-ne troba i troban bla bla bla.. xDDD
El mazo no te nom pero de moment esta compost per 60 cartes (de moment) xD i funciona aixi:
Arcbound Slith / Arcbound Stringer x3 Arcbound Worker x4 Bramlewood Paragon x4 Forgotten Ancient x4 Primordial Hydra x4 Fungal Behemoth x3 Ánimar, Soul of Elements x4
Distortion Strike x4 Tactica de Tezzeret x3 Trono de Geth x3 Wild Growth / Battlegowth x4
La idea és posar contadors al maxim, sobre tot a la hidra, si se la pot fer entrer amb més contadors o posar-li un contador de més més endevant millor que millor perquè es cupliquen cada torn, d'aqui el tenir el Bramlewood Paragon ja que li dona arrollar, també va molt bé el Fungal Behemoth que s'infla encara més si tinc una hidra o un Forgotten Ancient i per això vull ficar-hi els Battlegowth també que puc fer que sigui una bèstia que arrolla de seguida i a més el puc baixar per 3, esquivar counters i posar un contador a una criatura ^^ el prolema és que fai abans de tenir 3 / 4 de mana, si, tinc el l'Ánimar, Soul of Elements pero costa jugar-lo i per aquells moments ja tindre mana per jugar la resta pero va bé per jugar despres coses fàcilment xD... no se ben bé que fer la veritat pero bueno de moment em vaig defensant com puc aquells turns xD
(dema l'acabo k ara no tinc temps) xDD Falta posar la base de maná, i els arcbound worker no els veig en la mecànica del mazo | |
| | | Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: Conteeem! contem! contadooors!!!!! (casual) Dl Set 12, 2011 4:14 pm | |
| - Ericossu escrigué:
- Bé noies inooiiis aqui el primer rastre del meu desenfrenat aborriment a casa i les meves ganes de fer mazos aixi com un amica... raros dels quals no coneixia cap carta fins que vai decidir buscar-ho al magiccards.info i via nar-ne troba i troban bla bla bla.. xDDD
(dema l'acabo k ara no tinc temps) xDD jo tinc una hidra | |
| | | Ericossu
Nombre de missatges : 18 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Edad : 32 Ubicació : Amb la Sandreta i l'Emrakul
| Assumpte: Re: Conteeem! contem! contadooors!!!!! (casual) Dl Set 12, 2011 8:11 pm | |
| si ia pero... k puc posar de cost 1? com a mol men vai a counters o també havia pensat de posar-hi algu de xispetes per si les mosques pero ... :S jsutillo justillo a més lu k tenen els worker es k li poden passar els contadors al slith pk sino en comptes de akell pude m'agafaria un altre slith com el vermell o aixi k te pressa (p.d: la base de mana la poso despres k ara em fa paloteee xDD) | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Conteeem! contem! contadooors!!!!! (casual) | |
| |
| | | | Conteeem! contem! contadooors!!!!! (casual) | |
|