Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDg Ago 21, 2011 9:58 pm

Bé, molt em sembla a mi que aquest deck ja pot fer gala d'haver estat el més vegades canviat, retocat, esbroncat i revisat des de la creació del Magicfreak. En què pensava la seva autora quan el va idea per primer cop? Si és que s'ha de ser cutre...

Perquè no es sap mai quan a dixita (?¿) autora se li pot anar la pinça i decidir canviar qualsevol carta l'eficàcia de la qual estava provada abans que caigués a les seves mans, decideixo reproduïr el post aquí.
Així doncs...

Cita :
Tierras (20)
x20 Bosque

Criaturas (20)
x4 Elfo iridiscente
x4 Mamba de ruina
x4 Myr garra icórida
x4 Necropedo
x2 Lobo pútrido
x2 Putrefax

Dopadores (18)
x4 Vigorizar
x4 Crecimiento mutagénico
x4 Rancor
x4 Suelo de fondo
x2 Crecimiento gigante

Otros (2)
x2 Látigo electrico

Banquillo (fins a 15)
x4 Corruptor viridiano
x2 Desmembrar


Actualment, s'estava debatent si calia o no posar acceleradors de manà, i quin seria el més adient, havent-se comentat Germinacion, Crecimiento Exhuberante i Cultivar.


Editat per darrera vegada per Kano el Dt Ago 23, 2011 5:42 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDl Ago 22, 2011 12:11 pm

Jo aquesta llista la veig perfecte, I mean, si no vas "al tanto" et pela de 2n turn xD a més, si no és segon, és atropellante amb algo "Rancoroso" Twisted Evil
Fora bromes, no crec que l'acceleració de mana sigui necessària en cap cas, perque sempre et trobaras una criatura en joc per part teva, i voldries un vigorizar per matar-lo d'un cop, pero enlloc del vigorizar tens un... CRECIMIENTO EXHUBERANTE!!! SIIIII!!
I t'hauras d'esperar un torn per fer-lo servir, i un altre torn per poder fer servir la terra que t'ha donat... Mmmm... Jo diria que no val la pena

Vagi bé!
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDl Ago 22, 2011 10:07 pm

S'hi s'agues de posar algun accelerador de mana seria sens cap mena de dupte la elvish spirit guide o petalo de lotus ... pro tpoc crec que valgui la pena Neutral
elephant
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDt Ago 23, 2011 6:44 am

No ho sé, a mi no m'ho sembla pas... Però també és cert que hi veig masses criatures, i dues menys no farien cap mal (crec).
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDt Ago 23, 2011 11:04 am

Mmm... De veritat et semblen masses? Pensa que l'oponent sempre te'n pelarà alguna amb relámpagos/espadas en guadañas/random removal i si no en tens més hauras de passar torn... I també te les poden contrarrestar. Nosé, jo diria que el mazo en proporció esta bé Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDt Ago 23, 2011 5:45 pm

Mmmm... D'acord, d'acord, tens tota la raó Laughing No sé què els hi passa als meus bitxets que tenen fascinació per anar al cementiri... Seràn infectadors gòtics? *acudit sense gràcia*
Bé, doncs, em sembla que dono ja el mazo per tancat així. (de moment...)
Moltes gràcies a tots els que m'heu donat un cop de mà! n.n
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDc Ago 24, 2011 12:42 pm

Kano escrigué:
Mmmm... D'acord, d'acord, tens tota la raó Laughing No sé què els hi passa als meus bitxets que tenen fascinació per anar al cementiri... Seràn infectadors gòtics? *acudit sense gràcia*
Bé, doncs, em sembla que dono ja el mazo per tancat així. (de moment...)
Moltes gràcies a tots els que m'heu donat un cop de mà! n.n


Per gòtics els que hi hauran a Innistrad... pasa't a veure la preview que he fet d'Innistrad a la secció de Rumors & Spoilers Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDs Ago 27, 2011 11:36 am

Kano, jo canviaria els dos crecimientos gigantes per 2x Poder de la Antigua Krosa. Donen +4+4 si els jugues abans de començar el combat. Com que el que vols tu es matar el rival no pas fer trucs en combat, es pla millor el Poder de la Antigua Krosa. Pasa't pel teu tema del bazaar i em dius el que Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDs Ago 27, 2011 1:12 pm

segueixo pensant que hauries de considerar la inclusió de negre al mazo... no tant per les criatures sinó per incloure alguna carta tipus doomblade, golpe a la garganta, etc. en ocasions pot ser útil fer una mica de neteja zizi
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDs Ago 27, 2011 1:15 pm

Sayol~ escrigué:
segueixo pensant que hauries de considerar la inclusió de negre al mazo... no tant per les criatures sinó per incloure alguna carta tipus doomblade, golpe a la garganta, etc. en ocasions pot ser útil fer una mica de neteja zizi

Nops. Si hi ha alguna raó per portar negre és per els Plague Stinger per evasió, perque les doom et treuen slots que serveixen per dopadors. Aquest mazo et pela tant a l'early game que no et cal removal xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDs Ago 27, 2011 1:29 pm

sep.. oblidava les voladores u.u
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDg Set 04, 2011 10:28 pm

avans de negre , blau, que la criatura blava es mes bona (imbloquejable ) i que am els conters et pots protegir les criatures xDD (spell pierce t'aniria molt be si reconsideres tornarla afer blava Wink )
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDg Set 04, 2011 10:30 pm

Home_de_Franc escrigué:
avans de negre , blau, que la criatura blava es mes bona (imbloquejable ) i que am els conters et pots protegir les criatures xDD (spell pierce t'aniria molt be si reconsideres tornarla afer blava Wink )


Ella el que vol és que sigui barata xD
Kano si mai vols les terres que infecten (inkmoth nexus) avisa'm Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDl Set 05, 2011 11:47 am

Kanadell~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
avans de negre , blau, que la criatura blava es mes bona (imbloquejable ) i que am els conters et pots protegir les criatures xDD (spell pierce t'aniria molt be si reconsideres tornarla afer blava Wink )


Ella el que vol és que sigui barata xD
Kano si mai vols les terres que infecten (inkmoth nexus) avisa'm Laughing

no si ia pero barata no te per que no seru ..... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes


en fin ... sino les terres noves que treuran agreguen G/U , i com que estaran a 5 cada una son facils de cambiar xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDl Set 05, 2011 11:49 am

Home_de_Franc escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
avans de negre , blau, que la criatura blava es mes bona (imbloquejable ) i que am els conters et pots protegir les criatures xDD (spell pierce t'aniria molt be si reconsideres tornarla afer blava Wink )


Ella el que vol és que sigui barata xD
Kano si mai vols les terres que infecten (inkmoth nexus) avisa'm Laughing

no si ia pero barata no te per que no seru ..... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes


en fin ... sino les terres noves que treuran agreguen G/U , i com que estaran a 5 cada una son facils de cambiar xDDD


Home, les Inkmoth Nexus són una mica caretes però són boníssimes... Tot depèn de què entén un per car, perquè és un concepte variable xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDl Set 05, 2011 1:44 pm

M'he decidit - el deixaré monoverd. Com ja he comentat per un altre lloc, és un mazo que el vull per divertir-me, per anar-lo tenint, i no em surt a compte marejar-lo més. Prefereixo deixar-lo com està, tancar-lo aviat, i poder-hi jugar. Que a vegades guanyarà, a vegades perdrà? Bé, això és inevitable. Que si juga contra els vostres (de Legacy) és altament probable que perdi? Ja ho sé, sóc conscient que no serà el seu nivell.
Ja vaig deixar clar al principi que era un mazo que el volia per Casual. Un casual una mica curradet, si, però per casual. Com em sento cómode és jugant amb aquestes cartes, i no pas començant a posar-hi counters i altres coses... Així que, ja per acabar, donar-vos les moltes gràcies a tots per l'estona que hi heu dedicat n.n Merci!
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! EmptyDl Set 05, 2011 2:25 pm

Kano escrigué:
M'he decidit - el deixaré monoverd. Com ja he comentat per un altre lloc, és un mazo que el vull per divertir-me, per anar-lo tenint, i no em surt a compte marejar-lo més. Prefereixo deixar-lo com està, tancar-lo aviat, i poder-hi jugar. Que a vegades guanyarà, a vegades perdrà? Bé, això és inevitable. Que si juga contra els vostres (de Legacy) és altament probable que perdi? Ja ho sé, sóc conscient que no serà el seu nivell.
Ja vaig deixar clar al principi que era un mazo que el volia per Casual. Un casual una mica curradet, si, però per casual. Com em sento cómode és jugant amb aquestes cartes, i no pas començant a posar-hi counters i altres coses... Així que, ja per acabar, donar-vos les moltes gràcies a tots per l'estona que hi heu dedicat n.n Merci!

no hi ha de que ^^

Aixi que el proxim progecte que tens sera la elfos ?? o demoment no tens re pensat...?? (amb un micru a la ma xDD )

De res dona de res xD

Elfos, si penses en fer-lo competitiu fes l'elves combo que mata de 2n i 3r, mola fort xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty
MissatgeAssumpte: Re: [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!   [Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
[Casual] Infect & Run, you bastard gutless fellow!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Conteeem! contem! contadooors!!!!! (casual)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Magic: The Gathering :: RMD (Rate My Deck)-
Canviar a: