Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Set 29, 2011 6:47 pm
Kanadell~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
Kanadell~ escrigué:
MOLA mes l'opening ¬¬
Els endings són molt bons ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
pro no millors que l'opening
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Set 29, 2011 6:54 pm
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Set 29, 2011 6:54 pm
Home_de_Franc escrigué:
BONÍSSIMA XDDD
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Ds Oct 01, 2011 8:41 pm
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Ds Oct 01, 2011 8:42 pm
Era tard, ja no s'hi veia... el vent s'havia enteulat...
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Ds Oct 01, 2011 9:27 pm
Sé que em direu que estic tonta (sobretot tu Julius ) pero es q ho he de dir xD
HEU PROVAT D'ENGEGAR TOTES LES CANÇONS A LA VEGADA?? MOLA I TOT!!
PD: prometo deixar la droga... imagino q ha estat per això que se m'ha ocorregut la idea xD
Kano
Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dg Oct 02, 2011 10:19 am
I si en comptes de deixar-la la comparteixes?
NOU OPENING ONEPIECERO!!! És post-salt temporal i, pel que sembla, arribarà fins al final de la saga dels Gyojin~!
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dl Oct 03, 2011 8:35 pm
El trailer del GoW 3.... si voleu mirar el video endevan , que mola molt (resumeix els 3 jocs xD ) i si no es igual que la musica mola fortíssim igual
Ara ja l'he trobat completa
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 11:56 am
Kano
Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:07 pm
No és el millor ending, però no està gens malament! Trobo a faltar el tipus de lletra... Era el mateix de Memories, RunRunRun, ... Vaja, em sembla que a Adventure World ja no hi és... però no recordo a quin ho van treure?
FRIKEANDO QUE ES GERUNDIO!
I com no, els mítics Caipirinha i PoPiPo!
~Feel like a japanese teen ~
Editat per darrera vegada per Kano el Dj Oct 06, 2011 2:13 pm, editat 1 cop en total
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:08 pm
Kano escrigué:
No és el millor ending, però no està gens malament! Trobo a faltar el tipus de lletra... Era el mateix de Memories, RunRunRun, ... Vaja, em sembla que a Adventure World ja no hi és... però no recordo a quin ho van treure?
FRIKEANDO QUE ES GERUNDIO!
És que t'he de confessar que m'encanta la cara i el cabell de la Vivi :$
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:10 pm
Kanadell~ escrigué:
el que he d'aguantar... -.-
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:11 pm
Sayol~ escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Calla i tenyeix-te de blau
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:13 pm
Millor la Robin =/ Té més... caràcter
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:14 pm
Kano escrigué:
Doncs a mi tant com per caràcter com per físic prefereixo la Vivi
Sayonara~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:16 pm
Kanadell~ escrigué:
Sayol~ escrigué:
Kanadell~ escrigué:
ves-te'n a cagar, que et convé (?)
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:18 pm
Sayol~ escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Sayol~ escrigué:
Kanadell~ escrigué:
ves-te'n a cagar, que et convé (?)
Doncs que sàpigues que la Vivi és alhora el meu amor platònic i el meu prototip de noia ideal .l.
PD. Deixeu un moment aquest threat i opineu sobre el torneig i lliga interns i el sistema de punts carajo e_e
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:18 pm
Kanadell~ escrigué:
Kano escrigué:
Bff... No dic que la Vivi estigui malament però... No sé =/ Bé, ara post salt temporal està molt mona, i no dubto que serà una reina (Vivi for Reverieee!) i esposa general... Però... no sé, la seva feina es limita a això: reina i esposa xDu En canvi, la Robin... Té més xispeta, coi! xDD
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:21 pm
Kano escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Kano escrigué:
Bff... No dic que la Vivi estigui malament però... No sé =/ Bé, ara post salt temporal està molt mona, i no dubto que serà una reina (Vivi for Reverieee!) i esposa general... Però... no sé, la seva feina es limita a això: reina i esposa xDu En canvi, la Robin... Té més xispeta, coi! xDD
Spoiler:
Ejeeeeeeeeeem... Vale vale, si, la Robin té més xispa, però... Nosé, jo la Vivi la trobo especial, no em preguntis perque... però m'encanta xD PD. Passa'm algo del salt temporal, que la vull veure!!!
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:36 pm
Encara no està casada, però va pel camí xD Que l'Oda-sama va fer un dibuix molt masclista on se la veia netejant sota el titol de "Preparant-se per ser la millor esposa"... Apart, que el Rei Cobra està molt xungo ;-;
Fotooos! (i de la Perona de regal que aquesta sí que està... Bfff!) Vivi netejant (pintada) Vivi netejant (full i pintada) Post salt temporal 1 (pintada Post salt temporal 2 (pintada) Perona (no és un fanart, és el dibuix de l'Oda-sama pintat)
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:39 pm
Doncs un pel mascliste si que era el paio xD Ella no esta gens malament no
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:41 pm
KAANAAAFUUU! Que m'has editat el missatge!
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Oct 06, 2011 2:42 pm
Kano escrigué:
KAANAAAFUUU! Que m'has editat el missatge!
LOLOLOL ia sta xDD que la dec haver liat amb els botons Quote i Edit
PD. La vivi només es pot casar amb mi
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dv Oct 07, 2011 9:22 pm
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Oct 11, 2011 3:07 pm
soc l'únic que escolta musica ? xDD
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?