Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Què estàs escoltant en aquest moment?

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 20, 2011 2:28 pm

Em referia a si ho reflecteixen en la temàtica. Si toquen cançons de "anem-nos a drogar~!" i a tu no t'agraden, sigui perquè no ho comparteixes o perquè et molesta, doncs ho ignores. El que volia dir és que trobo molt injust dir "aquesta banda és dolenta perquè són tots uns drogates"... Això és el que trobo injust.
Personalment, penso que crec que s'ha de separar entre el que és la "persona" i el que és el "músic". [I bé, lllavors en alguns casos també es pot separar el "socialitée"...]
El que anava a dir al principi és que, si haguessim de censurar tot grup que prengués droga, ens en quedarien ben pocs, perquè ens agradi o no en aquest mundillo el consum està al ordre del dia... I oye, que si fos per mi millor que tots estiguessin més sans que una rosa, però si es volen fotre merda... Que ho facin, és sa vida bounce




PD: The kombucha mushroom people bounce
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 20, 2011 2:33 pm

Ah, Sayol, estàs anomenada perquè et volia anomenar, vull dir, la frase es dirigia a tu... Coi, és obvi, ara no sé parlar ù-ú
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 20, 2011 2:56 pm

aaaah okok ^^ (encara no pillo el missatge que m'intentaves fer arribar amb els parèntesis, però bueh, deixem-ho estar -.-)
Tornar a dalt Ir abajo
Shichibukai

Shichibukai


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 22/08/2011
Edad : 30

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 20, 2011 8:32 pm

Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDc Set 21, 2011 3:53 pm

Kano escrigué:
Em referia a si ho reflecteixen en la temàtica. Si toquen cançons de "anem-nos a drogar~!" i a tu no t'agraden, sigui perquè no ho comparteixes o perquè et molesta, doncs ho ignores. El que volia dir és que trobo molt injust dir "aquesta banda és dolenta perquè són tots uns drogates"... Això és el que trobo injust.
Personalment, penso que crec que s'ha de separar entre el que és la "persona" i el que és el "músic". [I bé, lllavors en alguns casos també es pot separar el "socialitée"...]
El que anava a dir al principi és que, si haguessim de censurar tot grup que prengués droga, ens en quedarien ben pocs, perquè ens agradi o no en aquest mundillo el consum està al ordre del dia... I oye, que si fos per mi millor que tots estiguessin més sans que una rosa, però si es volen fotre merda... Que ho facin, és sa vida bounce




PD: The kombucha mushroom people bounce

Suspect ... i quan he dit jo que era dolenta ? Evil or Very Mad ... es mes ... jo ho deia simpement per que en pau deia que eren uns craks per el que deien i tal (per tant com a persones i no com a musics ) ... I coim ja he dit en un post anterior .... LA SEVA KMUSICA SI QUE M'AGRADA !!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDc Set 21, 2011 4:09 pm

per cert si algu li agrada el Reno Renardo , a Barna fan un concert al no se que de novembre XDD (si esteu interesats busqueu-ho al google... que per algu serveix ¬¬ xD )

ames ... SOL VAL 12 € !! , (15 a taquilla diria... xD )

aqui us deixu una de les cançons mes famoses Very Happy (tambe toca una banda tribut de SOAD xDD )

Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDc Set 21, 2011 5:32 pm

N'estava al cas... De putíssima mare si no fos tan tard i no tingués ni idea de com tornar u.u Vosaltres hi anireu? Com us ho fareu?


Potser no tindrà dels riffs introductoris més currats, però si un dels més inspiradors i alegra-dies Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Set 22, 2011 6:17 pm

poos com que en toni ya te contxe ... YUUU HUUU!!!!! en teoria estaria be vaixar amb ell i tornar tambe amb ell... XD ..

Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Set 22, 2011 6:52 pm

Pobre noi, si s'acaba de treure el carnet avui i ja li obliguen a fer de taxista! xD


La puta canya en patinet
(si sentiu a dir que estic un xic viciada a SOAD últimament... és mentida. Només estic estudiant la forma de cantar d'en Serj Laughing )
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDj Set 22, 2011 7:05 pm

Kano escrigué:
Pobre noi, si s'acaba de treure el carnet avui i ja li obliguen a fer de taxista! xD


La puta canya en patinet
(si sentiu a dir que estic un xic viciada a SOAD últimament... és mentida. Només estic estudiant la forma de cantar d'en Serj Laughing )

L'addicció no existeix, són els pares.
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDv Set 23, 2011 2:33 pm

Sugoi nee~ Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Shichibukai

Shichibukai


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 22/08/2011
Edad : 30

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDv Set 23, 2011 4:14 pm

[youtube]https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=4OuRajFzMYI [/youtube]


Editat per darrera vegada per Sayol~ el Ds Oct 01, 2011 9:28 pm, editat 1 cop en total (Razón : arreglar el link)
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDv Set 23, 2011 9:32 pm

Shichibukai escrigué:

WAA !! es la polla !! xDD m'encanta...

diria que aquests raperus tambe van fer la banda sonora de Ghost Dog , wenu aixo em sona (no se si la eu vista... ) son els putus amus XD ( RZA diria )

Very Happy

NO perdo!! xDD es diuen Nujabes Razz XDD
PD: ghost dog , RECOMENADA



Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDs Set 24, 2011 9:41 am



M'encanta l'ambient de misteri perillós incert que té a partir de 0:30 ~Like a Star @ heaven
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDl Set 26, 2011 7:27 pm

No em crec que en dos dies no hagueu escoltat cap cançó ¬¬



Em declaro seguidora de qualsevol tipus de religió que adori la Nao Kawakita (la baterista)... Però vosaltres ho heu vist? És la puta polla en vinagre! Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDl Set 26, 2011 8:28 pm

Kano escrigué:
No em crec que en dos dies no hagueu escoltat cap cançó ¬¬



Em declaro seguidora de qualsevol tipus de religió que adori la Nao Kawakita (la baterista)... Però vosaltres ho heu vist? És la puta polla en vinagre! Shocked

LOOOOOOOOOOOOOOOOL! l'expressió de mon pare ha passat a la posteritat xD
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 27, 2011 3:32 pm

Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 27, 2011 3:34 pm

Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 27, 2011 3:37 pm

Sayol~ escrigué:
Kano escrigué:
No em crec que en dos dies no hagueu escoltat cap cançó ¬¬



Em declaro seguidora de qualsevol tipus de religió que adori la Nao Kawakita (la baterista)... Però vosaltres ho heu vist? És la puta polla en vinagre! Shocked

LOOOOOOOOOOOOOOOOL! l'expressió de mon pare ha passat a la posteritat xD

Lol! Per? xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 27, 2011 4:10 pm

buaaah! no te'n recordes... m'has fallat Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDt Set 27, 2011 5:10 pm

Mmmm... em sap greu, no sé de què coi m'estàs parlant n.nU
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDc Set 28, 2011 3:53 pm

Kanadell~ escrigué:

MOLA mes l'opening ¬¬

Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDc Set 28, 2011 3:58 pm

Home_de_Franc escrigué:
Kanadell~ escrigué:

MOLA mes l'opening ¬¬



Els endings són molt bons ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDc Set 28, 2011 6:04 pm

Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 EmptyDc Set 28, 2011 8:10 pm




geek
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Contenido patrocinado





Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 3 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Què estàs escoltant en aquest moment?
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Off Topic :: Música-
Canviar a: