Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 20, 2011 2:28 pm
Em referia a si ho reflecteixen en la temàtica. Si toquen cançons de "anem-nos a drogar~!" i a tu no t'agraden, sigui perquè no ho comparteixes o perquè et molesta, doncs ho ignores. El que volia dir és que trobo molt injust dir "aquesta banda és dolenta perquè són tots uns drogates"... Això és el que trobo injust. Personalment, penso que crec que s'ha de separar entre el que és la "persona" i el que és el "músic". [I bé, lllavors en alguns casos també es pot separar el "socialitée"...] El que anava a dir al principi és que, si haguessim de censurar tot grup que prengués droga, ens en quedarien ben pocs, perquè ens agradi o no en aquest mundillo el consum està al ordre del dia... I oye, que si fos per mi millor que tots estiguessin més sans que una rosa, però si es volen fotre merda... Que ho facin, és sa vida
PD: The kombucha mushroom people
Kano
Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 20, 2011 2:33 pm
Ah, Sayol, estàs anomenada perquè et volia anomenar, vull dir, la frase es dirigia a tu... Coi, és obvi, ara no sé parlar ù-ú
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 20, 2011 2:56 pm
aaaah okok ^^ (encara no pillo el missatge que m'intentaves fer arribar amb els parèntesis, però bueh, deixem-ho estar -.-)
Shichibukai
Nombre de missatges : 30 Fecha de inscripción : 22/08/2011 Edad : 30
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 20, 2011 8:32 pm
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dc Set 21, 2011 3:53 pm
Kano escrigué:
Em referia a si ho reflecteixen en la temàtica. Si toquen cançons de "anem-nos a drogar~!" i a tu no t'agraden, sigui perquè no ho comparteixes o perquè et molesta, doncs ho ignores. El que volia dir és que trobo molt injust dir "aquesta banda és dolenta perquè són tots uns drogates"... Això és el que trobo injust. Personalment, penso que crec que s'ha de separar entre el que és la "persona" i el que és el "músic". [I bé, lllavors en alguns casos també es pot separar el "socialitée"...] El que anava a dir al principi és que, si haguessim de censurar tot grup que prengués droga, ens en quedarien ben pocs, perquè ens agradi o no en aquest mundillo el consum està al ordre del dia... I oye, que si fos per mi millor que tots estiguessin més sans que una rosa, però si es volen fotre merda... Que ho facin, és sa vida
PD: The kombucha mushroom people
... i quan he dit jo que era dolenta ? ... es mes ... jo ho deia simpement per que en pau deia que eren uns craks per el que deien i tal (per tant com a persones i no com a musics ) ... I coim ja he dit en un post anterior .... LA SEVA KMUSICA SI QUE M'AGRADA !!!!
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dc Set 21, 2011 4:09 pm
per cert si algu li agrada el Reno Renardo , a Barna fan un concert al no se que de novembre XDD (si esteu interesats busqueu-ho al google... que per algu serveix ¬¬ xD )
ames ... SOL VAL 12 € !! , (15 a taquilla diria... xD )
aqui us deixu una de les cançons mes famoses (tambe toca una banda tribut de SOAD xDD )
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dc Set 21, 2011 5:32 pm
N'estava al cas... De putíssima mare si no fos tan tard i no tingués ni idea de com tornar u.u Vosaltres hi anireu? Com us ho fareu?
Potser no tindrà dels riffs introductoris més currats, però si un dels més inspiradors i alegra-dies
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Set 22, 2011 6:17 pm
poos com que en toni ya te contxe ... YUUU HUUU!!!!! en teoria estaria be vaixar amb ell i tornar tambe amb ell... XD ..
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Set 22, 2011 6:52 pm
Pobre noi, si s'acaba de treure el carnet avui i ja li obliguen a fer de taxista! xD
La puta canya en patinet (si sentiu a dir que estic un xic viciada a SOAD últimament... és mentida. Només estic estudiant la forma de cantar d'en Serj )
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dj Set 22, 2011 7:05 pm
Kano escrigué:
Pobre noi, si s'acaba de treure el carnet avui i ja li obliguen a fer de taxista! xD
La puta canya en patinet (si sentiu a dir que estic un xic viciada a SOAD últimament... és mentida. Només estic estudiant la forma de cantar d'en Serj )
L'addicció no existeix, són els pares.
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dv Set 23, 2011 2:33 pm
Sugoi nee~
Shichibukai
Nombre de missatges : 30 Fecha de inscripción : 22/08/2011 Edad : 30
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dv Set 23, 2011 4:14 pm
Editat per darrera vegada per Sayol~ el Ds Oct 01, 2011 9:28 pm, editat 1 cop en total (Razón : arreglar el link)
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dv Set 23, 2011 9:32 pm
Shichibukai escrigué:
WAA !! es la polla !! xDD m'encanta...
diria que aquests raperus tambe van fer la banda sonora de Ghost Dog , wenu aixo em sona (no se si la eu vista... ) son els putus amus XD ( RZA diria )
NO perdo!! xDD es diuen Nujabes XDD PD: ghost dog , RECOMENADA
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Ds Set 24, 2011 9:41 am
M'encanta l'ambient de misteri perillós incert que té a partir de 0:30 ~
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dl Set 26, 2011 7:27 pm
No em crec que en dos dies no hagueu escoltat cap cançó ¬¬
Em declaro seguidora de qualsevol tipus de religió que adori la Nao Kawakita (la baterista)... Però vosaltres ho heu vist? És la puta polla en vinagre!
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dl Set 26, 2011 8:28 pm
Kano escrigué:
Em declaro seguidora de qualsevol tipus de religió que adori la Nao Kawakita (la baterista)... Però vosaltres ho heu vist? És la puta polla en vinagre!
LOOOOOOOOOOOOOOOOL! l'expressió de mon pare ha passat a la posteritat xD
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 27, 2011 3:32 pm
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 27, 2011 3:34 pm
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 27, 2011 3:37 pm
Sayol~ escrigué:
Kano escrigué:
LOOOOOOOOOOOOOOOOL! l'expressió de mon pare ha passat a la posteritat xD
Lol! Per? xDDD
Sayonara~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 27, 2011 4:10 pm
buaaah! no te'n recordes... m'has fallat
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dt Set 27, 2011 5:10 pm
Mmmm... em sap greu, no sé de què coi m'estàs parlant n.nU
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dc Set 28, 2011 3:53 pm
Kanadell~ escrigué:
MOLA mes l'opening ¬¬
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dc Set 28, 2011 3:58 pm
Home_de_Franc escrigué:
Kanadell~ escrigué:
MOLA mes l'opening ¬¬
Els endings són molt bons ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Home_de_Franc
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dc Set 28, 2011 6:04 pm
Kano
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment? Dc Set 28, 2011 8:10 pm
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?