| [IMPORTANT] Rànking? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: [IMPORTANT] Rànking? Dj Oct 06, 2011 1:16 pm | |
| Bones! Com podreu comprovar, avui he fet alguna que altra reforma al foro, i m'ha vingut al cap la idea de fer una espècie de Rànking amb els Magicfreaks. Es tractaria de fer algun sistema de punts, potser basant-nos en el nou Hall of Fame, donant X "Magicfreaks points" al que faci top en algun esdeveniment, i així fer el rànking.
També havia pensat de fer una lliga interna de Magicfreaks via Magic Workstation, i així fos possible guanyar "Magicfreaks points" encara que no s'assisteixi a cap torneig extern. (Però s'otorgarien menys punts que anant a un torneig normal)
Què us sembla la idea?
Intentaré recuperar el tutorial del Magic Workstation que vaig penjar a l'estiu al grup del Facebook i posar-lo al foro perque us l'instal·leu en cas de que la idea tingui èxit i es tiri endevant.
Vagi bé!
EDIT: Els tornejos es farien en rondes, i les rondes podrien durar 1 setmana o 2 en les quals s'hauria de fer el match dels pairings. S'intentaran evitar setmanes d'exàmens. | |
|
| |
Jose Admin
Nombre de missatges : 28 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Ubicació : Aqui
| Assumpte: Re: [IMPORTANT] Rànking? Dj Oct 06, 2011 7:30 pm | |
| lo dels torneigos pel MWS to vaig JO dir fa temps i vas pasar | |
|
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [IMPORTANT] Rànking? Dg Oct 09, 2011 3:48 pm | |
| mm... em sembla be... mentre no em faci mandra llavors em sembla correcte xD | |
|
| |
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: [IMPORTANT] Rànking? Dg Oct 09, 2011 6:08 pm | |
| - Home_de_Franc escrigué:
- mm... em sembla be... mentre no em faci mandra llavors em sembla correcte xD
Però si sempre demanes per jugar al MWS ¬¬ A més a en Nils segur que li sembla bé que ell també hi juga molt xD Nosé, jo trobo que això seria molt positiu tant pel grup com pel foro... Reanimaria el foro, faria divertides tardes avorrides, hi hauria més interacció entre els membres del grup i a més ens serviria de testing. Els pairings es farien a l'atzar evidentment i com ja vaig dir es donaria una setmana per a fer el match que té assignat cada persona. | |
|
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [IMPORTANT] Rànking? Dg Oct 09, 2011 7:32 pm | |
| ... OSITA !! que he dit quem semblava bé u___u" XDD | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| |
| |
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: [IMPORTANT] Rànking? Dg Oct 09, 2011 9:17 pm | |
| | |
|
| |
Home_de_Franc
| |
| |
Kanadell~ Admin
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: [IMPORTANT] Rànking? | |
| |
|
| |
| [IMPORTANT] Rànking? | |
|