| [20 de setembre] B&R list | |
|
|
Creieu que la Mental Misstep sera prohibida? | Segur que sí. | | 50% | [ 2 ] | Ni de broma. | | 50% | [ 2 ] |
| Vots Totals : 4 | | |
|
Autor | Missatge |
---|
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: [20 de setembre] B&R list Dj Set 15, 2011 5:42 pm | |
| Bé, segur que molts heu vist o sentit a parlar d'aquesta carta: - Spoiler:
Sí, és infrequent. Però sabeu que us dic? "Legacy patas arriba". Aquest ha sigut l'efecte d'aquesta carta. I és que, pels que no ho sàpiguen, Legacy es fonamenta moltíssim en els costes 1, en els mazos entre un 50 i un 80% de les cartes tenen coste 1. I això talla tot aquest coste, amb la llista seguent de les més importants: -Aether vial -Goblin Lackey -Entomb -Reanimate -Mogg fanatic -Burn en general (lightning, chain lightning, lava spike...) -Goblin Guide -Lavamancer -Grindstone -Brainstorm/ponder/preordain -thoughtseize/kozilek's inquisition/duress/terapia de la cábala -efos, acceleradors de belcher i descartadors de dredge -acorazado pirexiano -Exploration -High Tide -Swords to plowshares -Nacatl salvaje/Kird ape -candelabra of thawnos -Stifle -Dark ritual -Jerarca noble -Trompo adivinador del sensei Segur que em deixo cartes, però aquestes són les que m'han vingut al cap en aquest moment. I no són poques tinguent en compte que talla quasi totes les bases de diferentes baralles. Això és sa pel format? No. I els de Wizards ho saben. Tot i així, però, no tinc clar que la bannegin. No és impossible, pero els interessa que la gent probi Modern, el nou format. Allà no hi ha mental. Així guanyen diners i treuen popularitat al Legacy, el format més jugat actualment. Cal dir que aquesta carta esta a l'altura del Daze i de la Force of Will, ja que és un counter que poden jugar gratis i que talla moltíssimes coses. Però és que a sobre la podem jugar en mazos sense blau per putejar. Mental Misstep everywhere. Fins i tot he vist llistes de Goblins amb mental misstep. Mother of God. La veritat és que crec que ha deformat el format, i per la meva part espero que la prohibeixin. Però molt em temo que no sera així i no canviaran res a legacy, almenys aquest 20 de setembre. Però bé, ja es veurà. Vinga, ens veiem per aquí! I no dubteu en donar la vostra opinió i comentar! | |
|
| |
Nils
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 26 Ubicació : Maià de Montcal
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dj Set 15, 2011 7:42 pm | |
| si, es una matada de carta , per cert, el daze no està ni de conya al nivell del fow i mental misstep xDD
et dona una aventatge de tempo brutal(si el fas de primer torn) i ha fet encara més lent el format, jo crec que tambe shauria de prohibir.sino el fas de primer torn sempre pots contrarrestar swords to plowshares o brainstorm i més coses a partida avançada. | |
|
| |
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dj Set 15, 2011 7:45 pm | |
| - Nils escrigué:
- si, es una matada de carta , per cert, el daze no està ni de conya al nivell del fow i mental misstep xDD
et dona una aventatge de tempo brutal(si el fas de primer torn) i ha fet encara més lent el format, jo crec que tambe shauria de prohibir.sino el fas de primer torn sempre pots contrarrestar swords to plowshares o brainstorm i més coses a partida avançada. Sisi, ja sé que el Daze no es compara al Mental misstep ni a la FoW, el que he fet ha set comparar el mental misstep als dos counters més utilitzats de Legacy, però no per això han d'estar al mateix nivell xD I si, ojalà la prohibeixin, que te'l fotin de primer torn és per cagar-se en aquest catró e__e | |
|
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dv Set 16, 2011 2:55 pm | |
| doncs jo crec que tampoc cal bannejar-la, o com a minim s'hauria d'esperar mes a veure que passa ._____. ... xDD
sincerament , tampoc an cambiat tant les coses... (jo pensava que si , pero al torneig del senado vaig veure que ... mira... XD ) si qeus veritat que men van tira moltissims,, i que amb aixo et carregues x exemple la dredge(la reanimator es un decks to beat ara ...) ... pro si us i ficseu.... ara la zoo s'ha tornat slight (com avans ) i no tan maricona com estava els ultims temps -_-" (Big ZOO/ NO ZOO ...) , i que contraresta ? lakey's ?? poos millo la veritat... per que quet tirin un putu siege gang de 2on torn no te puta gracia ¬¬, ames jo diria que es la stoneforge / xorrada ... (o no..) el que tambe papina molt i a cambiat moltissim les baralles ames lu de que es pugui jugar a cualsevol mazo am cualsevol color es bo no pas dolent xDDD (imaginat que nomes la puguessin jugar les blaves ... seria 100 vegades pitjor... | |
|
| |
Nils
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 26 Ubicació : Maià de Montcal
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dv Set 16, 2011 6:31 pm | |
| ia julius, pero en pau diu mother of god perque es molt trst e es fiquin mental misstpes contra altres mental misstep(suposo que ho diu per aixo xDD)
| |
|
| |
Jose Admin
Nombre de missatges : 28 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Ubicació : Aqui
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dv Set 16, 2011 8:00 pm | |
| | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dv Set 16, 2011 8:55 pm | |
| - Nils escrigué:
- ia julius, pero en pau diu mother of god perque es molt trst e es fiquin mental misstpes contra altres mental misstep(suposo que ho diu per aixo xDD)
Bingo xD | |
|
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Ds Set 17, 2011 2:53 pm | |
| mes trist seria que no sen puguessin ficar ._. ... i tampoc son tots els mazos els que hu fan... la majoria dels que he vist io no... si u fa la trasgos segu que no sol es per contrarrestar mentals sino tbe per que no h hagi bloker per al lakey.. per exemple XDD | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| |
| |
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dg Set 18, 2011 5:59 pm | |
| - Home_de_Franc escrigué:
- i que contraresta ? lakey's ?? poos millo la veritat... per que quet tirin un putu siege gang de 2on torn no te puta gracia ¬¬,
clar, com que a tu no t'afecta... a mi em va donar pel cul la MM | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dl Set 19, 2011 3:36 pm | |
| - Sayol~ escrigué:
- Home_de_Franc escrigué:
- i que contraresta ? lakey's ?? poos millo la veritat... per que quet tirin un putu siege gang de 2on torn no te puta gracia ¬¬,
clar, com que a tu no t'afecta... a mi em va donar pel cul la MM I fa mal? | |
|
| |
Home_de_Franc
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dl Set 19, 2011 5:43 pm | |
| 2 punts de mal XDD aixo si no fas servir vaselina (val un mana blau aixi que .. ¬¬ ) xDD cada dia tinc xistes mes dolents | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dt Set 20, 2011 1:40 pm | |
| MENTAL MISSTEP BANNED!!
Llista completa de Wizards aquí: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/feature/161a | |
|
| |
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dt Set 20, 2011 2:12 pm | |
| TOMATOMATOMATOMATOMA!!!!!!!!!!!!!! els meus estimats lackey podran tornar a donar pel cul | |
|
| |
Home_de_Franc
| |
| |
Kanadell~ Admin
| |
| |
Nils
| |
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dj Set 22, 2011 7:37 pm | |
| el combo no existeix, són els pares | |
|
| |
Home_de_Franc
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dv Set 23, 2011 9:34 pm | |
| | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list Dv Set 23, 2011 9:54 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: [20 de setembre] B&R list | |
| |
|
| |
| [20 de setembre] B&R list | |
|