Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
[20 de setembre] B&R list EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
[20 de setembre] B&R list EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
[20 de setembre] B&R list EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
[20 de setembre] B&R list EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
[20 de setembre] B&R list EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
[20 de setembre] B&R list EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
[20 de setembre] B&R list EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
[20 de setembre] B&R list EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
[20 de setembre] B&R list EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 [20 de setembre] B&R list

Ir abajo 
5 participantes

Creieu que la Mental Misstep sera prohibida?
Segur que sí.
[20 de setembre] B&R list I_vote_lcap50%[20 de setembre] B&R list I_vote_rcap
 50% [ 2 ]
Ni de broma.
[20 de setembre] B&R list I_vote_lcap50%[20 de setembre] B&R list I_vote_rcap
 50% [ 2 ]
Vots Totals : 4
 

AutorMissatge
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDj Set 15, 2011 5:42 pm

Bé, segur que molts heu vist o sentit a parlar d'aquesta carta:

Spoiler:

Sí, és infrequent. Però sabeu que us dic? "Legacy patas arriba". Aquest ha sigut l'efecte d'aquesta carta. I és que, pels que no ho sàpiguen, Legacy es fonamenta moltíssim en els costes 1, en els mazos entre un 50 i un 80% de les cartes tenen coste 1. I això talla tot aquest coste, amb la llista seguent de les més importants:

-Aether vial
-Goblin Lackey
-Entomb
-Reanimate
-Mogg fanatic
-Burn en general (lightning, chain lightning, lava spike...)
-Goblin Guide
-Lavamancer
-Grindstone
-Brainstorm/ponder/preordain
-thoughtseize/kozilek's inquisition/duress/terapia de la cábala
-efos, acceleradors de belcher i descartadors de dredge
-acorazado pirexiano
-Exploration
-High Tide
-Swords to plowshares
-Nacatl salvaje/Kird ape
-candelabra of thawnos
-Stifle
-Dark ritual
-Jerarca noble
-Trompo adivinador del sensei



Segur que em deixo cartes, però aquestes són les que m'han vingut al cap en aquest moment. I no són poques tinguent en compte que talla quasi totes les bases de diferentes baralles. Això és sa pel format? No. I els de Wizards ho saben. Tot i així, però, no tinc clar que la bannegin. No és impossible, pero els interessa que la gent probi Modern, el nou format. Allà no hi ha mental. Així guanyen diners i treuen popularitat al Legacy, el format més jugat actualment.
Cal dir que aquesta carta esta a l'altura del Daze i de la Force of Will, ja que és un counter que poden jugar gratis i que talla moltíssimes coses.
Però és que a sobre la podem jugar en mazos sense blau per putejar. Mental Misstep everywhere. Fins i tot he vist llistes de Goblins amb mental misstep. Mother of God.

La veritat és que crec que ha deformat el format, i per la meva part espero que la prohibeixin. Però molt em temo que no sera així i no canviaran res a legacy, almenys aquest 20 de setembre. Però bé, ja es veurà.

Vinga, ens veiem per aquí! I no dubteu en donar la vostra opinió i comentar! Wink


Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Nils

Nils


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Maià de Montcal

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDj Set 15, 2011 7:42 pm

si, es una matada de carta , per cert, el daze no està ni de conya al nivell del fow i mental misstep xDD

et dona una aventatge de tempo brutal(si el fas de primer torn) i ha fet encara més lent el format, jo crec que tambe shauria de prohibir.sino el fas de primer torn sempre pots contrarrestar swords to plowshares o brainstorm i més coses a partida avançada.
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDj Set 15, 2011 7:45 pm

Nils escrigué:
si, es una matada de carta , per cert, el daze no està ni de conya al nivell del fow i mental misstep xDD

et dona una aventatge de tempo brutal(si el fas de primer torn) i ha fet encara més lent el format, jo crec que tambe shauria de prohibir.sino el fas de primer torn sempre pots contrarrestar swords to plowshares o brainstorm i més coses a partida avançada.


Sisi, ja sé que el Daze no es compara al Mental misstep ni a la FoW, el que he fet ha set comparar el mental misstep als dos counters més utilitzats de Legacy, però no per això han d'estar al mateix nivell xD

I si, ojalà la prohibeixin, que te'l fotin de primer torn és per cagar-se en aquest catró e__e
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDv Set 16, 2011 2:55 pm

doncs jo crec que tampoc cal bannejar-la, o com a minim s'hauria d'esperar mes a veure que passa ._____. ... xDD

sincerament , tampoc an cambiat tant les coses... (jo pensava que si , pero al torneig del senado vaig veure que ... mira... XD ) si qeus veritat que men van tira moltissims,, i que amb aixo et carregues x exemple la dredge(la reanimator es un decks to beat ara ...) ... pro si us i ficseu.... ara la zoo s'ha tornat slight (com avans ) i no tan maricona com estava els ultims temps -_-" (Big ZOO/ NO ZOO ...) , i que contraresta ? lakey's ?? poos millo la veritat... per que quet tirin un putu siege gang de 2on torn no te puta gracia ¬¬, ames jo diria que es la stoneforge / xorrada ... (o no..) el que tambe papina molt i a cambiat moltissim les baralles
ames lu de que es pugui jugar a cualsevol mazo am cualsevol color es bo no pas dolent xDDD (imaginat que nomes la puguessin jugar les blaves ... seria 100 vegades pitjor...
Tornar a dalt Ir abajo
Nils

Nils


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Maià de Montcal

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDv Set 16, 2011 6:31 pm

ia julius, pero en pau diu mother of god perque es molt trst e es fiquin mental misstpes contra altres mental misstep(suposo que ho diu per aixo xDD)
Tornar a dalt Ir abajo
Jose
Admin
Jose


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Ubicació : Aqui

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDv Set 16, 2011 8:00 pm

sincerament a mi me la porta forca fluixa la mental jo començo la corba de mana a 3
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDv Set 16, 2011 8:55 pm

Nils escrigué:
ia julius, pero en pau diu mother of god perque es molt trst e es fiquin mental misstpes contra altres mental misstep(suposo que ho diu per aixo xDD)

Bingo xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDs Set 17, 2011 2:53 pm

mes trist seria que no sen puguessin ficar ._. ... i tampoc son tots els mazos els que hu fan... la majoria dels que he vist io no... tongue si u fa la trasgos segu que no sol es per contrarrestar mentals sino tbe per que no h hagi bloker per al lakey.. per exemple XDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDg Set 18, 2011 5:11 pm

Home_de_Franc escrigué:
mes trist seria que no sen puguessin ficar ._. ... i tampoc son tots els mazos els que hu fan... la majoria dels que he vist io no... tongue si u fa la trasgos segu que no sol es per contrarrestar mentals sino tbe per que no h hagi bloker per al lakey.. per exemple XDD

Continuo pensant que la MM és una porqueria de carta quan te la juguen Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDg Set 18, 2011 5:59 pm

Home_de_Franc escrigué:
i que contraresta ? lakey's ?? poos millo la veritat... per que quet tirin un putu siege gang de 2on torn no te puta gracia ¬¬,

clar, com que a tu no t'afecta... a mi em va donar pel cul la MM Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDl Set 19, 2011 3:36 pm

Sayol~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
i que contraresta ? lakey's ?? poos millo la veritat... per que quet tirin un putu siege gang de 2on torn no te puta gracia ¬¬,

clar, com que a tu no t'afecta... a mi em va donar pel cul la MM Sad

I fa mal?
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDl Set 19, 2011 5:43 pm

2 punts de mal XDD aixo si no fas servir vaselina (val un mana blau aixi que .. ¬¬ ) xDD cada dia tinc xistes mes dolents tongue
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDt Set 20, 2011 1:40 pm

MENTAL MISSTEP BANNED!!

Llista completa de Wizards aquí: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/feature/161a
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDt Set 20, 2011 2:12 pm

TOMATOMATOMATOMATOMA!!!!!!!!!!!!!!

els meus estimats lackey podran tornar a donar pel cul Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDj Set 22, 2011 6:28 pm

Sayol~ escrigué:
TOMATOMATOMATOMATOMA!!!!!!!!!!!!!!

els meus estimats lackey podran tornar a donar pel cul Razz
aixo mentre no juguis contra combo ... tongue
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDj Set 22, 2011 7:03 pm

Home_de_Franc escrigué:
Sayol~ escrigué:
TOMATOMATOMATOMATOMA!!!!!!!!!!!!!!

els meus estimats lackey podran tornar a donar pel cul Razz
aixo mentre no juguis contra combo ... tongue

vs combo lo normal es que els lackey entrin i el de combo peli la laura el torn seguent xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Nils

Nils


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Maià de Montcal

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDj Set 22, 2011 7:26 pm

Kanadell~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
Sayol~ escrigué:
TOMATOMATOMATOMATOMA!!!!!!!!!!!!!!

els meus estimats lackey podran tornar a donar pel cul Razz
aixo mentre no juguis contra combo ... tongue

vs combo lo normal es que els lackey entrin i el de combo peli la laura el torn seguent xD

si xDDDD al main no té res contra combo
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDj Set 22, 2011 7:37 pm

el combo no existeix, són els pares Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDv Set 23, 2011 9:34 pm

Sayol~ escrigué:
el combo no existeix, són els pares Razz

jejejeje .. pos no vas molt mal encaminada ... no deies que els teus pares eren com nazis? pos ahi lo tienes Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list EmptyDv Set 23, 2011 9:54 pm

Home_de_Franc escrigué:
Sayol~ escrigué:
el combo no existeix, són els pares Razz

jejejeje .. pos no vas molt mal encaminada ... no deies que els teus pares eren com nazis? pos ahi lo tienes Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


LOOOOL!
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Contenido patrocinado





[20 de setembre] B&R list Empty
MissatgeAssumpte: Re: [20 de setembre] B&R list   [20 de setembre] B&R list Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
[20 de setembre] B&R list
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» [3 de Setembre] MTG Senado - Torneig Legacy!
» [2 de setembre] 2n i últim testing abans del torneig del 3
» Diss, 24 setembre] Presentació Innistrad al Zeppe.
» [september 20 ban list] Who'll get the axe?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: MTG a formats :: [T1.5] Legacy-
Canviar a: