| [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Ds Set 03, 2011 11:13 pm | |
| Demà marxo de vacances fins dimecres, però amb els deures fets... així han quedat els meus trasgos després d'haver inclòs negre. Critiqueu tan com pogueu, quan torni tindré en compte tots els retrets i/o suggeriments ^^ (Julius, si pot ser no em siguis ranci i no em diguis tonta si no et sembla bé alguna cosa... ) ahí van: Lands: (20) 12x fetchlands (fa pal especificar -.-) 6x Mountains 2x Badlands Creatures: (34) 4x Goblin Lackey 4x Goblin Warchief 4x Goblin Piledriver 4x Goblin Matron 4x Goblin Ringleader 3x Gempalm Incinerator 2x Mogg Fanatic 2x Siege-Gang Commander 2x Stingscourger 2x Warren instigator 1x Wort, Boggart Auntie 1x Goblin Sharpshooter 1x Goblin Tinkerer Other spells: (6) x4 AEther vial x2 Warren Weirding Side: (15) 4x Pyroblast 3x Perish 3x Shattering Spree 3x Relic of Progenitus 1x Tormod's Crypt 1x Goblin King | |
|
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dg Set 04, 2011 11:41 am | |
| | |
|
| |
Nils
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 26 Ubicació : Maià de Montcal
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dg Set 04, 2011 12:00 pm | |
| esta tot be pero jo crec que falten 2 warren weirding més | |
|
| |
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| |
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dg Set 04, 2011 1:57 pm | |
| - Kanadell~ escrigué:
- Nils escrigué:
- esta tot be pero jo crec que falten 2 warren weirding més
4 warren weirding? Jo en posaria com a molt 3, tinguent en compte que es porten 3 gempalm i a més les weirding es poden buscar amb la matron, però nosé... Tenir-ne 2 de mà inicial tampoc sería molt agradable però tot és testejar...
@Julius si, ara li falten Wastelands i Rishadans i el tindrà complet
EDIT. Acabo de mirar a Magiccardmarket i tenen Rishadans a 17€ i wastelands a 30€, allò realment és el mercadona si som molts que comprem i ens repartim els gastos d'envio xD Va laura que només et queden 188€ (wastes i rishadans) a mi me'n queden bastants més entre taigas i tarmos xDDD per mi 188 son molts,,,, ara la gobos guanya un punyao , i aquets diners si aguessis fet com un noob normal , tels hauries gastat en sobres basura i axins (com vai mfer jo T.T) aixi que vinga!!! (per cert putse s'hauria d'esperar a que modern akabes d'exprimir els preus no?? ) | |
|
| |
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dt Set 06, 2011 10:04 am | |
| - Home_de_Franc escrigué:
- Kanadell~ escrigué:
- Nils escrigué:
4 warren weirding? Jo en posaria com a molt 3, tinguent en compte que es porten 3 gempalm i a més les weirding es poden buscar amb la matron, però nosé... Tenir-ne 2 de mà inicial tampoc sería molt agradable però tot és testejar...
EDIT. Acabo de mirar a Magiccardmarket i tenen Rishadans a 17€ i wastelands a 30€, allò realment és el mercadona si som molts que comprem i ens repartim els gastos d'envio xD Va laura que només et queden 188€ (wastes i rishadans) a mi me'n queden bastants més entre taigas i tarmos xDDD per mi 188 son molts,,,, ara la gobos guanya un punyao , i aquets diners si aguessis fet com un noob normal , tels hauries gastat en sobres basura i axins (com vai mfer jo T.T) aixi que vinga!!! (per cert putse s'hauria d'esperar a que modern akabes d'exprimir els preus no?? ) per pasos... el més important: JULIUS, M'ACABES DE TRACTAR DE NOOB ANORMAL??????? xD si, falten waste i rishadans.. però paciència que de moment encara no cago calers... ja m'agradaria, ja.... això si que serien epic shits xD | |
|
| |
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dt Set 06, 2011 12:40 pm | |
| - Sayol~ escrigué:
- Home_de_Franc escrigué:
- Kanadell~ escrigué:
- Nils escrigué:
EDIT. Acabo de mirar a Magiccardmarket i tenen Rishadans a 17€ i wastelands a 30€, allò realment és el mercadona si som molts que comprem i ens repartim els gastos d'envio xD Va laura que només et queden 188€ (wastes i rishadans) a mi me'n queden bastants més entre taigas i tarmos xDDD per mi 188 son molts,,,, ara la gobos guanya un punyao , i aquets diners si aguessis fet com un noob normal , tels hauries gastat en sobres basura i axins (com vai mfer jo T.T) aixi que vinga!!! (per cert putse s'hauria d'esperar a que modern akabes d'exprimir els preus no?? )
per pasos... el més important: JULIUS, M'ACABES DE TRACTAR DE NOOB ANORMAL??????? xD
si, falten waste i rishadans.. però paciència que de moment encara no cago calers... ja m'agradaria, ja.... això si que serien epic shits xD Cagar diners lol... quin fàstic lel | |
|
| |
Home_de_Franc
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dt Set 06, 2011 3:37 pm | |
| segons tu els billets estaven fets de merda (?)... xDD | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dt Set 06, 2011 6:13 pm | |
- segons tu els billets estaven fets de merda (?)... xDD
+1 Julius xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD | |
|
| |
Kano
Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dt Set 06, 2011 6:24 pm | |
- segons tu els billets estaven fets de merda (?)... xDD
Shitty cash in a bad motherfucker bullet wallet | |
|
| |
Home_de_Franc
| |
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dj Set 08, 2011 4:46 pm | |
| jups... jo esperava suggerències pel mazo i no comentaris sobre bitllets ni que m'spoileregessiu pulp fiction, que encara no la he vist mju (de fet si, però quan portava mooooltes hores de bus i m'anava sobant pel mig i només recordo trossos curts que no encaixen x res... ) enfi.. suposo que si no m'acribilleu a retrets, és que el mazo sta b | |
|
| |
Home_de_Franc
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dv Set 09, 2011 5:19 pm | |
| | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Ds Set 10, 2011 4:20 pm | |
| | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dg Set 11, 2011 4:11 pm | |
| | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dg Set 11, 2011 4:49 pm | |
| | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Dv Set 16, 2011 2:51 pm | |
| el que té començar el curs de nou és que de cop i volta t'aborda un sentiment incontenible de perdre el temps... per tant, què millor fer que mirar com quedarien els trasguitos quan tingui suficient pasta per permetre'm les waste i rishadan? *.* ahí van.. com sempre, critiqueu tant com pogueu (el mazo, no a mi... jo sóc quasi perfecta ) Lands: (21) 8x fetch (fa pal especificar -.-) 4x Mountains 2x Badlands 4x Wastelands 3x Rishadan Port Creatures: (33) 4x Goblin Lackey 4x Goblin Warchief 4x Goblin Piledriver 4x Goblin Matron 4x Goblin Ringleader 3x Gempalm Incinerator 3x Mogg Fanatic 2x Siege-Gang Commander 2x Stingscourger 2x Warren instigator 1x Wort, Boggart Auntie 1x Goblin Sharpshooter Other spells: (6) x4 AEther vial x2 Warren Weirding -------------------------------------------------------------------------------- Side: (15) 4x Pyroblast 3x Perish 3x Shattering Spree 3x Relic of Progenitus 1x Tormod's Crypt 1x Goblin King | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| |
| |
Home_de_Franc
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Ds Set 17, 2011 2:48 pm | |
| xDD estic provant de fer una trasgos B/R de modern.,.. pro encara no acaba de xutar :S alguna sutgerencia de algun bichu en especiaal que segu que no sem haagi acudit ?? | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) | |
| |
|
| |
| [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) | |
|