Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDs Set 03, 2011 11:13 pm

Demà marxo de vacances fins dimecres, però amb els deures fets...
així han quedat els meus trasgos després d'haver inclòs negre. Critiqueu tan com pogueu, quan torni tindré en compte tots els retrets i/o suggeriments ^^
(Julius, si pot ser no em siguis ranci i no em diguis tonta si no et sembla bé alguna cosa... Sad )

ahí van:

Lands: (20)
12x fetchlands (fa pal especificar -.-)
6x Mountains
2x Badlands

Creatures: (34)
4x Goblin Lackey
4x Goblin Warchief
4x Goblin Piledriver
4x Goblin Matron
4x Goblin Ringleader
3x Gempalm Incinerator
2x Mogg Fanatic
2x Siege-Gang Commander
2x Stingscourger
2x Warren instigator
1x Wort, Boggart Auntie
1x Goblin Sharpshooter
1x Goblin Tinkerer

Other spells: (6)
x4 AEther vial
x2 Warren Weirding




Side: (15)
4x Pyroblast
3x Perish
3x Shattering Spree
3x Relic of Progenitus
1x Tormod's Crypt
1x Goblin King
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Set 04, 2011 11:41 am

Sayol~ escrigué:
Demà marxo de vacances fins dimecres, però amb els deures fets...
així han quedat els meus trasgos després d'haver inclòs negre. Critiqueu tan com pogueu, quan torni tindré en compte tots els retrets i/o suggeriments ^^
(Julius, si pot ser no em siguis ranci i no em diguis tonta si no et sembla bé alguna cosa... Sad )

ahí van:

Lands: (20)
12x fetchlands (fa pal especificar -.-)
6x Mountains
2x Badlands

Creatures: (34)
4x Goblin Lackey
4x Goblin Warchief
4x Goblin Piledriver
4x Goblin Matron
4x Goblin Ringleader
3x Gempalm Incinerator
2x Mogg Fanatic
2x Siege-Gang Commander
2x Stingscourger
2x Warren instigator
1x Wort, Boggart Auntie
1x Goblin Sharpshooter
1x Goblin Tinkerer

Other spells: (6)
x4 AEther vial
x2 Warren Weirding




Side: (15)
4x Pyroblast
3x Perish
3x Shattering Spree
3x Relic of Progenitus
1x Tormod's Crypt
1x Goblin King

tonta bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
ja soc feliç Laughing

em sembla que esta b Smile pro suposu que falten les wasterlands i els rishdians no?
anyway

TRASGUITOS AL PODEEEER cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Nils

Nils


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Maià de Montcal

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Set 04, 2011 12:00 pm

esta tot be pero jo crec que falten 2 warren weirding més
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Set 04, 2011 1:13 pm

Nils escrigué:
esta tot be pero jo crec que falten 2 warren weirding més

4 warren weirding? Jo en posaria com a molt 3, tinguent en compte que es porten 3 gempalm i a més les weirding es poden buscar amb la matron, però nosé... Tenir-ne 2 de mà inicial tampoc sería molt agradable però tot és testejar...

@Julius si, ara li falten Wastelands i Rishadans i el tindrà complet cheers cheers cheers cheers cheers


EDIT. Acabo de mirar a Magiccardmarket i tenen Rishadans a 17€ i wastelands a 30€, allò realment és el mercadona si som molts que comprem i ens repartim els gastos d'envio xD
Va laura que només et queden 188€ (wastes i rishadans) a mi me'n queden bastants més entre taigas i tarmos lol!
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Set 04, 2011 1:57 pm

Kanadell~ escrigué:
Nils escrigué:
esta tot be pero jo crec que falten 2 warren weirding més

4 warren weirding? Jo en posaria com a molt 3, tinguent en compte que es porten 3 gempalm i a més les weirding es poden buscar amb la matron, però nosé... Tenir-ne 2 de mà inicial tampoc sería molt agradable però tot és testejar...

@Julius si, ara li falten Wastelands i Rishadans i el tindrà complet cheers cheers cheers cheers cheers


EDIT. Acabo de mirar a Magiccardmarket i tenen Rishadans a 17€ i wastelands a 30€, allò realment és el mercadona si som molts que comprem i ens repartim els gastos d'envio xD
Va laura que només et queden 188€ (wastes i rishadans) a mi me'n queden bastants més entre taigas i tarmos lol!

xDDD per mi 188 son molts,,,, ara la gobos guanya un punyao , i aquets diners si aguessis fet com un noob normal , tels hauries gastat en sobres basura i axins (com vai mfer jo T.T) aixi que vinga!!! (per cert putse s'hauria d'esperar a que modern akabes d'exprimir els preus no?? ) drunken
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDt Set 06, 2011 10:04 am

Home_de_Franc escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Nils escrigué:
esta tot be pero jo crec que falten 2 warren weirding més

4 warren weirding? Jo en posaria com a molt 3, tinguent en compte que es porten 3 gempalm i a més les weirding es poden buscar amb la matron, però nosé... Tenir-ne 2 de mà inicial tampoc sería molt agradable però tot és testejar...

@Julius si, ara li falten Wastelands i Rishadans i el tindrà complet cheers cheers cheers cheers cheers


EDIT. Acabo de mirar a Magiccardmarket i tenen Rishadans a 17€ i wastelands a 30€, allò realment és el mercadona si som molts que comprem i ens repartim els gastos d'envio xD
Va laura que només et queden 188€ (wastes i rishadans) a mi me'n queden bastants més entre taigas i tarmos lol!

xDDD per mi 188 son molts,,,, ara la gobos guanya un punyao , i aquets diners si aguessis fet com un noob normal , tels hauries gastat en sobres basura i axins (com vai mfer jo T.T) aixi que vinga!!! (per cert putse s'hauria d'esperar a que modern akabes d'exprimir els preus no?? ) drunken


per pasos... el més important: JULIUS, M'ACABES DE TRACTAR DE NOOB ANORMAL??????? Mad Mad Mad Mad Mad xD

si, falten waste i rishadans.. però paciència que de moment encara no cago calers... ja m'agradaria, ja.... això si que serien epic shits xD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDt Set 06, 2011 12:40 pm

Sayol~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Nils escrigué:
esta tot be pero jo crec que falten 2 warren weirding més

4 warren weirding? Jo en posaria com a molt 3, tinguent en compte que es porten 3 gempalm i a més les weirding es poden buscar amb la matron, però nosé... Tenir-ne 2 de mà inicial tampoc sería molt agradable però tot és testejar...

@Julius si, ara li falten Wastelands i Rishadans i el tindrà complet cheers cheers cheers cheers cheers


EDIT. Acabo de mirar a Magiccardmarket i tenen Rishadans a 17€ i wastelands a 30€, allò realment és el mercadona si som molts que comprem i ens repartim els gastos d'envio xD
Va laura que només et queden 188€ (wastes i rishadans) a mi me'n queden bastants més entre taigas i tarmos lol!

xDDD per mi 188 son molts,,,, ara la gobos guanya un punyao , i aquets diners si aguessis fet com un noob normal , tels hauries gastat en sobres basura i axins (com vai mfer jo T.T) aixi que vinga!!! (per cert putse s'hauria d'esperar a que modern akabes d'exprimir els preus no?? ) drunken


per pasos... el més important: JULIUS, M'ACABES DE TRACTAR DE NOOB ANORMAL??????? Mad Mad Mad Mad Mad xD

si, falten waste i rishadans.. però paciència que de moment encara no cago calers... ja m'agradaria, ja.... això si que serien epic shits xD


Cagar diners lol... quin fàstic lel
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDt Set 06, 2011 3:37 pm

segons tu els billets estaven fets de merda (?)... xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDt Set 06, 2011 6:13 pm

Home_de_Franc escrigué:
segons tu els billets estaven fets de merda (?)... xDD


+1 Julius xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDt Set 06, 2011 6:24 pm

Home_de_Franc escrigué:
segons tu els billets estaven fets de merda (?)... xDD

Shitty cash in a bad motherfucker bullet wallet Cool
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDj Set 08, 2011 12:29 pm

Kano escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
segons tu els billets estaven fets de merda (?)... xDD

Shitty cash in a bad motherfucker bullet wallet Cool

Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDj Set 08, 2011 4:46 pm

jups... jo esperava suggerències pel mazo i no comentaris sobre bitllets ni que m'spoileregessiu pulp fiction, que encara no la he vist mju
(de fet si, però quan portava mooooltes hores de bus i m'anava sobant pel mig Sleep i només recordo trossos curts que no encaixen x res... scratch )

enfi.. suposo que si no m'acribilleu a retrets, és que el mazo sta b elephant elephant elephant elephant
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDv Set 09, 2011 5:19 pm

Sayol~ escrigué:
jups... jo esperava suggerències pel mazo i no comentaris sobre bitllets ni que m'spoileregessiu pulp fiction, que encara no la he vist mju
(de fet si, però quan portava mooooltes hores de bus i m'anava sobant pel mig Sleep i només recordo trossos curts que no encaixen x res... scratch )

enfi.. suposo que si no m'acribilleu a retrets, és que el mazo sta b elephant elephant elephant elephant

ets tu que has començat amb els billets ¬¬

si , esta be cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDs Set 10, 2011 4:20 pm

Home_de_Franc escrigué:
Sayol~ escrigué:
jups... jo esperava suggerències pel mazo i no comentaris sobre bitllets ni que m'spoileregessiu pulp fiction, que encara no la he vist mju
(de fet si, però quan portava mooooltes hores de bus i m'anava sobant pel mig Sleep i només recordo trossos curts que no encaixen x res... scratch )

enfi.. suposo que si no m'acribilleu a retrets, és que el mazo sta b elephant elephant elephant elephant

ets tu que has començat amb els billets ¬¬

si , esta be cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Merci home for free Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Set 11, 2011 4:11 pm

Sayol~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
Sayol~ escrigué:
jups... jo esperava suggerències pel mazo i no comentaris sobre bitllets ni que m'spoileregessiu pulp fiction, que encara no la he vist mju
(de fet si, però quan portava mooooltes hores de bus i m'anava sobant pel mig Sleep i només recordo trossos curts que no encaixen x res... scratch )

enfi.. suposo que si no m'acribilleu a retrets, és que el mazo sta b elephant elephant elephant elephant

ets tu que has començat amb els billets ¬¬

si , esta be cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Merci home for free Smile


Continuo pensant que has d'aconseguir les wasteland i les Rishadan o perds un punt fort del mazo
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Set 11, 2011 4:49 pm

Kanadell~ escrigué:
Sayol~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
Sayol~ escrigué:
jups... jo esperava suggerències pel mazo i no comentaris sobre bitllets ni que m'spoileregessiu pulp fiction, que encara no la he vist mju
(de fet si, però quan portava mooooltes hores de bus i m'anava sobant pel mig Sleep i només recordo trossos curts que no encaixen x res... scratch )

enfi.. suposo que si no m'acribilleu a retrets, és que el mazo sta b elephant elephant elephant elephant

ets tu que has començat amb els billets ¬¬

si , esta be cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Merci home for free Smile


Continuo pensant que has d'aconseguir les wasteland i les Rishadan o perds un punt fort del mazo


i know.. espera't a que ploguin calers i les tindré ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDv Set 16, 2011 2:51 pm

el que té començar el curs de nou és que de cop i volta t'aborda un sentiment incontenible de perdre el temps... per tant, què millor fer que mirar com quedarien els trasguitos quan tingui suficient pasta per permetre'm les waste i rishadan? *.*
ahí van.. com sempre, critiqueu tant com pogueu (el mazo, no a mi... jo sóc quasi perfecta afro )

Lands: (21)
8x fetch (fa pal especificar -.-)
4x Mountains
2x Badlands
4x Wastelands
3x Rishadan Port

Creatures: (33)
4x Goblin Lackey
4x Goblin Warchief
4x Goblin Piledriver
4x Goblin Matron
4x Goblin Ringleader
3x Gempalm Incinerator
3x Mogg Fanatic
2x Siege-Gang Commander
2x Stingscourger
2x Warren instigator
1x Wort, Boggart Auntie
1x Goblin Sharpshooter

Other spells: (6)
x4 AEther vial
x2 Warren Weirding


--------------------------------------------------------------------------------


Side: (15)
4x Pyroblast
3x Perish
3x Shattering Spree
3x Relic of Progenitus
1x Tormod's Crypt
1x Goblin King
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDv Set 16, 2011 8:57 pm

Sayol~ escrigué:
el que té començar el curs de nou és que de cop i volta t'aborda un sentiment incontenible de perdre el temps... per tant, què millor fer que mirar com quedarien els trasguitos quan tingui suficient pasta per permetre'm les waste i rishadan? *.*
ahí van.. com sempre, critiqueu tant com pogueu (el mazo, no a mi... jo sóc quasi perfecta afro )

Lands: (21)
8x fetch (fa pal especificar -.-)
4x Mountains
2x Badlands
4x Wastelands
3x Rishadan Port

Creatures: (33)
4x Goblin Lackey
4x Goblin Warchief
4x Goblin Piledriver
4x Goblin Matron
4x Goblin Ringleader
3x Gempalm Incinerator
3x Mogg Fanatic
2x Siege-Gang Commander
2x Stingscourger
2x Warren instigator
1x Wort, Boggart Auntie
1x Goblin Sharpshooter


-1 siege gang, +1 gempalm/warren. Pensa que per plantar amb el lackey ara has afegit la Wort.


Other spells: (6)
x4 AEther vial
x2 Warren Weirding


--------------------------------------------------------------------------------


Side: (15)
4x Pyroblast
3x Perish
3x Shattering Spree
3x Relic of Progenitus
1x Tormod's Crypt
1x Goblin King
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDs Set 17, 2011 2:48 pm

xDD estic provant de fer una trasgos B/R de modern.,.. pro encara no acaba de xutar :S

alguna sutgerencia de algun bichu en especiaal que segu que no sem haagi acudit ?? Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) EmptyDg Set 18, 2011 5:11 pm

Home_de_Franc escrigué:
xDD estic provant de fer una trasgos B/R de modern.,.. pro encara no acaba de xutar :S

alguna sutgerencia de algun bichu en especiaal que segu que no sem haagi acudit ?? Very Happy


El Kraken Polar Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Contenido patrocinado





[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty
MissatgeAssumpte: Re: [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)   [T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8) Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
[T1.5] Yo soy aquél trasguitoo, del africa tropicaaal (8)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Magic: The Gathering :: RMD (Rate My Deck)-
Canviar a: