Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Busques show and tell? (xist! xD)

Ir abajo 
AutorMissatge
Ericossu

Ericossu


Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Edad : 31
Ubicació : Amb la Sandreta i l'Emrakul

Busques show and tell? (xist! xD) Empty
MissatgeAssumpte: Busques show and tell? (xist! xD)   Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDl Ago 29, 2011 2:55 pm

Bé aqui us deixooo la meva baralla amb links de cartes i tot! imagineu-vos com m'ho curro eehi tot per facilitar-vos les coes s avosaltres ^^, bé tot fatla k funcini cla.. ahahhaha pero wenoo esperem k sii. Aqui hi ha el mazo i despres comento com funciona la idea i tal, esta retocat de vui mateix i bé..sempre i puc fer retocs i estimplantejant-me de fer-lo en verio de hive mind/sneak attack pero allo seran proves quan estiguin les posare aki a veure kina creieu k es millo.

Total: 60 Cartes

Combo: 6

Emrakul x3
Show And Tell x3

Buscadors: 16

Personal Tutor x4
Living wish x4
Burning Wish x4

Brainstorm x4

Counter: 12

Force Of Will x4
Mental Misstep x4
Daze x4

Acceleracio: 13

Simian Spirit Gguide x2
Elvis Spirit Guide x2
Lotus Petal x4
Ancient Tomb x3
City of Traitors x2


Mana: 13

Isla x3
Scalding Tarn x4
Tropical Islan x1
Volcanic Island x1
Gemstone Mine x4

Banquillo: 15

Show And Tell x1
Emrakul x1
Progenitus x1
Iona, Shield of Emeria x1
Bojuka Bog x2 (el numero no se... xD)
Detonación Ignea x 2
Eye of Nowere x3
Shinen del fuego de la furia x4

Béee com podeu comprovar encara li falta banquillo pero molt malament no va.. per norma general com a molt al 4t torn tink el combo (a menys ue no em toqui ni un sol buscador o hi hagin molts counter per el mig i no el pugui jugar bla lba bla.. xD) peroo la cosa funciona aixi:

A la ma inicial per norma general tink entre .81 show and tell's (que conto les provabilitats del Show and Tell + Burning Wish) i el mateix amb l'Emrakul k tan pot ser una Iona com un Progenitus (que sempre ve bé poder triar gracies al wish) per el k fa al mana les possiblitats estan en 2 manas a la ma en general i un de "segur" (segons la provabilitat) de blau aixi que mes o mens algu faig i l'altre es o bé "vermell o verd" bé... he contatn les gemmstone com a cualsevol color i també els elvish i simian que mai no estan malament per accelerar una mica o tenir mana de aket color en un moment donat i també he contatn els scalding tarn que beuno si mes no si fa falta es busca la terra doble que vui i ja tinc aquest mana ^^

Una mica de suposicio de la baralla es:
1r torn es pot jugar un city of traitors i un lotus petal i si tinc les dues parts del combo doncs visca la vida, aixo passa poc, sinó el que faig es jugar mana i llavors un personal tutor (si el tinc, pero si no tinc el show and tell esprvable que el tingui) sino, un accelerador (si el tinc) i un burning wish o living wish.
2n torn, un wish si no tinc el combo i tinc el wish o el personal tutor si el tinc ino tinc el wish o em busco una cosa per contrarrestar el que te l'oponent (o el que pot tenir) al banquillo i m'asseguro mes victoria.
3r torn.. busco mes i tla... weno aixi va la cosa... ^^

no es gaire complicada la idea de joc de aquest mazo aixi k ja direu a veure que us sembla que canviarieu afegirieu.. bla bla bla... alguna cosa potser perque vagi més rapid si pot ser i tenir el combo abans i bé.. tinc forçes counters 12 tot i que basicment per principi de torn (daze) o coses de cost 1 ja que les fow no sempre es poden utilitzar com un voldria xD.
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com/profile
Ericossu

Ericossu


Nombre de missatges : 18
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Edad : 31
Ubicació : Amb la Sandreta i l'Emrakul

Busques show and tell? (xist! xD) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Busques show and tell? (xist! xD)   Busques show and tell? (xist! xD) EmptyDj Set 01, 2011 2:28 pm

mmm he estat pensan..i canviar els spirit guide per counters k tal staria? seria rentable o millor no? es k no se k em podria donar més efectivtat? el cas es k he de jguar el show and tell i l'emrakul comsigui i mperdir k l'altre em fassi mal... pos coutner al sackiing!!! i intentar tenir un bon % de trobar l'Emry d'alguna manara
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com/profile
 
Busques show and tell? (xist! xD)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Magic: The Gathering :: RMD (Rate My Deck)-
Canviar a: