Bé aqui us deixooo la meva baralla amb links de cartes i tot! imagineu-vos com m'ho curro eehi tot per facilitar-vos les coes s avosaltres ^^, bé tot fatla k funcini cla.. ahahhaha pero wenoo esperem k sii. Aqui hi ha el mazo i despres comento com funciona la idea i tal, esta retocat de vui mateix i bé..sempre i puc fer retocs i estimplantejant-me de fer-lo en verio de hive mind/sneak attack pero allo seran proves quan estiguin les posare aki a veure kina creieu k es millo.
Total: 60 Cartes
Combo: 6
Emrakul x3
Show And Tell x3
Buscadors: 16
Personal Tutor x4
Living wish x4
Burning Wish x4
Brainstorm x4
Counter: 12
Force Of Will x4
Mental Misstep x4
Daze x4
Acceleracio: 13
Simian Spirit Gguide x2
Elvis Spirit Guide x2
Lotus Petal x4
Ancient Tomb x3
City of Traitors x2
Mana: 13
Isla x3
Scalding Tarn x4
Tropical Islan x1
Volcanic Island x1
Gemstone Mine x4
Banquillo: 15
Show And Tell x1
Emrakul x1
Progenitus x1
Iona, Shield of Emeria x1
Bojuka Bog x2 (el numero no se... xD)
Detonación Ignea x 2
Eye of Nowere x3
Shinen del fuego de la furia x4
Béee com podeu comprovar encara li falta banquillo pero molt malament no va.. per norma general com a molt al 4t torn tink el combo (a menys ue no em toqui ni un sol buscador o hi hagin molts counter per el mig i no el pugui jugar bla lba bla.. xD) peroo la cosa funciona aixi:
A la ma inicial per norma general tink entre .81 show and tell's (que conto les provabilitats del Show and Tell + Burning Wish) i el mateix amb l'Emrakul k tan pot ser una Iona com un Progenitus (que sempre ve bé poder triar gracies al wish) per el k fa al mana les possiblitats estan en 2 manas a la ma en general i un de "segur" (segons la provabilitat) de blau aixi que mes o mens algu faig i l'altre es o bé "vermell o verd" bé... he contatn les gemmstone com a cualsevol color i també els elvish i simian que mai no estan malament per accelerar una mica o tenir mana de aket color en un moment donat i també he contatn els scalding tarn que beuno si mes no si fa falta es busca la terra doble que vui i ja tinc aquest mana ^^
Una mica de suposicio de la baralla es:
1r torn es pot jugar un city of traitors i un lotus petal i si tinc les dues parts del combo doncs visca la vida, aixo passa poc, sinó el que faig es jugar mana i llavors un personal tutor (si el tinc, pero si no tinc el show and tell esprvable que el tingui) sino, un accelerador (si el tinc) i un burning wish o living wish.
2n torn, un wish si no tinc el combo i tinc el wish o el personal tutor si el tinc ino tinc el wish o em busco una cosa per contrarrestar el que te l'oponent (o el que pot tenir) al banquillo i m'asseguro mes victoria.
3r torn.. busco mes i tla... weno aixi va la cosa... ^^
no es gaire complicada la idea de joc de aquest mazo aixi k ja direu a veure que us sembla que canviarieu afegirieu.. bla bla bla... alguna cosa potser perque vagi més rapid si pot ser i tenir el combo abans i bé.. tinc forçes counters 12 tot i que basicment per principi de torn (daze) o coses de cost 1 ja que les fow no sempre es poden utilitzar com un voldria xD.