| Trasguitos! | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 10:19 am | |
| Boneees!! Aquí us presento els meus trasguitos... estan pràcticament com la última vegada que es van penjar al facebook, tot i que s'han fet alguns canvis, sobretot en la corba de manà (no aconsegueixo que ruli, sovint o em floodejo, o no en tinc TT), i ja s'ha establert el side.
Enfi... sense més preàmbuls, aquí el deixo:
Lands: (20) x4 Arid Mesa x4 Scalding Tarn x12 Mountain
Creatues: (36) x4 Goblin Lackey x3 Mogg Fanatic x4 Goblin Piledriver x2 Mogg War Marshal x2 Stingscourger x1 Goblin Tinkerer x4 Goblin Matron x4 Goblin Warchief x1 Goblin Chieftain x4 Gempalm Incinerator x1 Goblin Sharpshooter x4 Goblin Ringleader x2 Siege-gang commander
Other spells: (4) x4 AEther Vial
Side: (15) x4 Pyroblast x1 Smash to smithereens x2 Shattering Spree x2 Pithing Needle x1 Phyrexian Revoker x2 Tormod's Crypt x1 Relic of Progenitus x2 Ensnaring Bridge
Editat per darrera vegada per Sayol~ el Dg Ago 28, 2011 10:29 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 10:24 am | |
| Et floodejes o no tens terres perque barreges com el cul e__e Amb 20 terres tens una mitjana de 2,3 terres per ma. | |
|
| |
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 10:30 am | |
| i com carai he de barrejar? TT | |
|
| |
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 12:11 pm | |
| - Sayol~ escrigué:
- i com carai he de barrejar? TT
Doncs bé xD Pel side et recomano mínim 2 vexing shusher, que també son trasgos i ajuden vs counters lel | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 1:07 pm | |
| - Kanadell~ escrigué:
- Sayol~ escrigué:
- i com carai he de barrejar? TT
Doncs bé xD
Pel side et recomano mínim 2 vexing shusher, que també son trasgos i ajuden vs counters lel sep, recordo que m'ho vas dir ahir | |
|
| |
Nils
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 26 Ubicació : Maià de Montcal
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 1:10 pm | |
| - Sayol~ escrigué:
- Boneees!!
Aquí us presento els meus trasguitos... estan pràcticament com la última vegada que es van penjar al facebook, tot i que s'han fet alguns canvis, sobretot en la corba de manà (no aconsegueixo que ruli, sovint o em floodejo, o no en tinc TT), i ja s'ha establert el side.
Creatues: (36) x4 Goblin Lackey x3 Mogg Fanatic x4 Goblin Piledriver x2 Mogg War Marshal x2 Stingscourger x1 Goblin Tinkerer x4 Goblin Matron x4 Goblin Warchief x1 Goblin Chieftain x4 Gempalm Incinerator x1 Goblin Sharpshooter x4 Goblin Ringleader x2 Siege-gang commander
Side: (15) x4 Pyroblast x1 Smash to smithereens x2 Shattering Spree x2 Pithing Needle x1 Phyrexian Revoker x2 Tormod's Crypt x1 Relic of Progenitus x2 Ensnaring Bridge si la veritat esque el mazo mola molt tot i que més endevant la podries fer amb negre ja que llavors el side sinfla de cartes bones xDD(perish perish perish muahahahahah) PD:els ensaring bridge et van be ??? | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 1:26 pm | |
| - Nils escrigué:
- Sayol~ escrigué:
- Boneees!!
Aquí us presento els meus trasguitos... estan pràcticament com la última vegada que es van penjar al facebook, tot i que s'han fet alguns canvis, sobretot en la corba de manà (no aconsegueixo que ruli, sovint o em floodejo, o no en tinc TT), i ja s'ha establert el side.
Side: (15) x4 Pyroblast x1 Smash to smithereens x2 Shattering Spree x2 Pithing Needle x1 Phyrexian Revoker x2 Tormod's Crypt x1 Relic of Progenitus x2 Ensnaring Bridge si la veritat esque el mazo mola molt tot i que més endevant la podries fer amb negre ja que llavors el side sinfla de cartes bones xDD(perish perish perish muahahahahah)
PD:els ensaring bridge et van be ??? la veritat és que encara no els he pogut provar.. tot i així, el que està clar és que a mi no em perjudicaran, doncs la carta amb una força més alta no supera 2 (3 si està inflada amb el cacique, que rarament passa) i jo no tinc mai menys d'aquestes cartes a la mà gràcies als ringleader i si, m'he adonat que , sobretot el banquillo, milloraria moltíssim si afegís negre... però això si, res de Badlands! Chozas de la Tia a tope xD | |
|
| |
Shichibukai
Nombre de missatges : 30 Fecha de inscripción : 22/08/2011 Edad : 30
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 2:16 pm | |
| Aquest mazo fa una por terrible, i tant que sí. Dintre del poc que sé no has considerat posar-te el Guerrillero Trasgo ? A mi em sembla que cuadraria molt molt bé en el mazo. | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 8:25 pm | |
| | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dg Ago 28, 2011 8:35 pm | |
| - Kanadell~ escrigué:
- Ja tens 1 Badlands ^^
ets la hòstia... gràcies vida | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dl Ago 29, 2011 8:37 pm | |
| - Shichibukai escrigué:
- Aquest mazo fa una por terrible, i tant que sí. Dintre del poc que sé no has considerat posar-te el Guerrillero Trasgo ? A mi em sembla que cuadraria molt molt bé en el mazo.
perdó guillem, no havia vist el post.. TT no, no l'he considerat :/ | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dl Ago 29, 2011 8:42 pm | |
| | |
|
| |
Sayonara~ Admin
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dl Ago 29, 2011 8:55 pm | |
| ...i, quan ataco en massa, sovint ja tenen tots prisa pel warchief o chieftain pel +1/+0... què vols que t'hi digui, potser és millor reservar el manà per baixar més trasguitos | |
|
| |
Shichibukai
Nombre de missatges : 30 Fecha de inscripción : 22/08/2011 Edad : 30
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dt Ago 30, 2011 12:46 pm | |
| Només ho comentava, no sé | |
|
| |
Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dt Ago 30, 2011 1:06 pm | |
| - Shichibukai escrigué:
- Només ho comentava, no sé
Tranqui, si la idea és bona, és el seu coste que no encaixa. Mira, si fos més cara valdria la pena, però l'aventatge de sortir ràpid és el que fa que no encaixi en aquesta baralla. Curiós, eh? xD | |
|
| |
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: Trasguitos! Dt Ago 30, 2011 1:26 pm | |
| - Kanadell~ escrigué:
- Shichibukai escrigué:
- Només ho comentava, no sé
Tranqui, si la idea és bona, és el seu coste que no encaixa. Mira, si fos més cara valdria la pena, però l'aventatge de sortir ràpid és el que fa que no encaixi en aquesta baralla. Curiós, eh? xD El cert es que segu que hi han cartes bastan millos i que nos fiquen .... rei trasgo x exemple (?) | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Trasguitos! | |
| |
|
| |
| Trasguitos! | |
|