Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Preferències EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Preferències EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Preferències EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Preferències EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Preferències EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Preferències EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Preferències EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Preferències EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Preferències EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Preferències

Ir abajo 
+2
Sayonara~
Kano
6 participantes
AutorMissatge
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Preferències   Preferències EmptyDv Ago 26, 2011 10:56 am

Quin és el director que us ha robat el cor? Aquell amb el que somnieu a les nits? I quins actors i actrius teniu por de trobar-vos en una partida de poker, doncs actúen tan bé que serà impossible detecar-los-hi cap farol?
Quin director de fotografia penseu que es mereix tenir la fotografia de la seva cara penjada de les torres més altes de cada estudi del món mundial? I quins productors ja us agradaria que us portessin l'economia familiar?
[...]

Vaja, resumint. Qualsevol persona de la indústria cinematogràfica que us agradi com treballa. Servei de neteja incluït.
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDv Ago 26, 2011 11:02 am

erm... no sé tu, pero jo no somnio amb cap director cinematogràfic... no sóc tan perve Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDv Ago 26, 2011 11:06 am

COM?! Shocked No somnies amb tacar-te de sang al costat de Tarantino, crear els món més oníricament perversos amb Burton, anar a la lluna acompanyada de Mèlies, o a l'hiper-espai amb Lucas, ...
Em decepciones, Sayol... em decepciones... (que nooo...! Very Happy )
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Jose
Admin
Jose


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Ubicació : Aqui

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDv Ago 26, 2011 1:33 pm

emmm... kano no se tu pero jo tampoc e tingut aquets somnis.... seria convenient ke consultesis amb un expert... dic jo Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDv Ago 26, 2011 2:48 pm

Jo tiooo...
Doncs ja començo jo, colla de poc-cinèfils! ò3ó (<-- cara de peix globus)

Com a directors, sense dubte el primer i únic i inimitable... TARANTINOOOO!!! *Grito de masacre: Kano gana +3/+0 y daña primero hasta el final del turno)

M'encanta la forma que té de rodar, tan única i personal, amb plans-seqüència impossibles (com el de Kill Bill al restaurant) o ninjes (quan el Jules i el Vincent parlen de massatges als peus abans de fer la seva feina). M'encanta la seva violència explícita i gratuïta, perquè tots portem un petit gnom irlandès malcarat i sanguinari a dins (i qui digui que no, MENTEIX!). M'encanten els seus diàlegs simplement genials, transcendentals o quotidians, però sempre sarcàstics i amb una intenció gens naif. M'encanten els seus personatges carismàtics, des dels que solucionen problemes fins els que en creen. M'encanta el petit món que ha creat al seu voltant, un món de zippos i càmeres tancades en maleters. M'encanta... M'encanta aquest paio i les seves pel·lícules, coi! xDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Shichibukai

Shichibukai


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 22/08/2011
Edad : 30

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDv Ago 26, 2011 7:14 pm

Clint Eastwood, the master. Ni una pel·lícula dolenta en tota la seva carrera, i esperem que li quedi corda per una estona més .
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDv Ago 26, 2011 9:25 pm

mm.. parlant de Kill Bill: UNA GRAN PEL·LÍCULA!!
simplement, em van encantar les lluites impossibles, sangolentes i excessivament violentes, fent gala de les arts marcials orientals que tant adoro ^^ la meva lluita preferida? La Novia vs. els 88 maníacos... tan de tècnica marcial, com presentació visual... simplement brutal ^^
igual d'impressionants són els salts sense cap mena de lògica aparent en el temps i com fa ús de la imatge i el diàleg, sovint sarcàstic i sempre al·lucinant...

violència, sang, destrucció, mort, caos! i, entre tot això, una trama que tampoc deixa res a desitjar... recordo l'escena en què l'Uma es posa a plorar quan creu que ha perdut el bebé. Realment commovedora Crying or Very sad


ara m'has fet venir ganes de tornar-la a veure... t'apuntes i mirem els dos volums seguits?? xD crec que els tinc x casa Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDv Ago 26, 2011 10:20 pm

Sayol, espavila't, que les crispetes ja estàn fetes Cool

Quan vulguis! xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Jose
Admin
Jose


Nombre de missatges : 28
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Ubicació : Aqui

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDs Ago 27, 2011 10:58 am

Shichibukai escrigué:
Clint Eastwood, the master. Ni una pel·lícula dolenta en tota la seva carrera, i esperem que li quedi corda per una estona més .

"Se lo que estás pensando, cerdo. Si disparé seis balas o solo cinco. Te aseguro que yo tambien he perdido la cuenta, pero siendo este un Magnun 44, el mejor revolver del mundo capaz de volarte los sesos, ¿no crees que debieras pensar que eres afortunado? Contesta hijo de perra".
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: ¬¬   Preferències EmptyDg Ago 28, 2011 10:16 pm

La Kano me la robat ¬¬ , Cada cinefil te una pelicula que li va despertar aquesta aficio
( no sem acudeix res mes en plan , metode de vida etz...) . La meva pelicula es de les mes tipiques i famoses , hu se , pero que coño!? PULP FICTION Gracies Tarantino , GRACIES flower


Den Clint n'hi ha algunes que no m'acaben de convencer (one million ) , pero sens cap mena de dubte , un dels grans ^^ , La meva preferida ? El bueno, el malo y el feo (ara no sem acudeix cap atre tongue )


Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDg Ago 28, 2011 10:22 pm

És que Pulp Fiction és... bfff! La pel·lícula suprema!
Tot i que Rservoir Dogs també, déu ni do... és el germanet petit Cool

Amb ganes de veure la possible prequela dels germans Vega~
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDg Ago 28, 2011 10:26 pm

Kano escrigué:
És que Pulp Fiction és... bfff! La pel·lícula suprema!
Tot i que Rservoir Dogs també, déu ni do... és el germanet petit Cool

Amb ganes de veure la possible prequela dels germans Vega~

Kano, una altra peli que em deus x mirar... pq sóc tan totxa de sobar-me el dia que la vam posar al bus? Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Coen brothers   Preferències EmptyDg Ago 28, 2011 10:27 pm

Els germans Coen ... que us puc dir... Els personatges? classics perdedors, sense fotur , desgraciats, que veuen la llum per un instant i s'enfonsen encarara més... Dialegs genials , finsitot en algun moment recorden a Tarantino (AKA dios ) . Peliqules a destacar? uuuffff...... Laughing The dude (de culte) Fargo(completament genial) El hombre que nunca estuvo alli(a mi em va agradar) , no es pais para viejos(deunido després de tot ), quemar despues de leer ( una comedia idiota, pero no per idiotes)


GENIALS
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 4:11 pm



Tarantino vs Cohen.
Desenveïneu, senyors, que això és un duel! Cool
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 5:51 pm

Kano escrigué:


Tarantino vs Cohen.
Desenveïneu, senyors, que això és un duel! Cool


Déu meu que graan!!! i quines ganes que ma despertat de veure de nou coses tant mítiques com la discusio sobre les propines (Reservoir Dogs) , o la estupidesa i la lletjor dels americans, i sobre tot, a l'America profunda (fargo) ... Deu meu que graan!! ( n'hi habia un parell de les dels coen que no sabia quina era ... )

Jo sempre m'ha agredat més el Tarantino, pero es que la marca coen sens cap mena de dupte es una de les meves preferides xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 6:19 pm

Al mateix video, més avall de la descripció, hi ha tant la llista de pel·lícules com de cançons.
Jo sóc Tarantino 100% (fixa't que l'única pel·lícula que califico amb un 10 és Pulp Fiction), però reconec que no puc ser massa justa perquè... (ara ve quan m'apalliseu... no encara no) no he tingut la sort de veure cap film dels Cohen (ARA és quan treieu els bats acolxats)
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 6:40 pm

Kano escrigué:
Al mateix video, més avall de la descripció, hi ha tant la llista de pel·lícules com de cançons.
Jo sóc Tarantino 100% (fixa't que l'única pel·lícula que califico amb un 10 és Pulp Fiction), però reconec que no puc ser massa justa perquè... (ara ve quan m'apalliseu... no encara no) no he tingut la sort de veure cap film dels Cohen (ARA és quan treieu els bats acolxats)


A POR ELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 8:01 pm

Kanadell~ escrigué:
Kano escrigué:
Al mateix video, més avall de la descripció, hi ha tant la llista de pel·lícules com de cançons.
Jo sóc Tarantino 100% (fixa't que l'única pel·lícula que califico amb un 10 és Pulp Fiction), però reconec que no puc ser massa justa perquè... (ara ve quan m'apalliseu... no encara no) no he tingut la sort de veure cap film dels Cohen (ARA és quan treieu els bats acolxats)


A POR ELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow

(cara del de American psyco amb hacha (aquella de cuanto cabron)) , no pateixis xDDD io no he visst ni 2001, ni el golpe , ni Casablanca, ni La naranja mecanica, ni Apocalipsys now, ni,,,, los 7 samurais ... i apartir d'ara iam costaria mes , pro unes cuantes les trobaria ^^ , el cas es que les has de mirar afro , (as vist les del padino i aixis?? i per cert a series e deiXat la millor mai feta x si t'interessa albino )
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 9:10 pm

No sóc de sèries, no tinc prou temps =/ Actualment, només segueixo Little Britain, i quan me n'enrecordo!

De les que has anomenat, només he vist La Naranja Mecànica y un amago d'Apocalypsis Now, però aquell dia estava feta caldo i, quan me'n vaig adonar que no podia ni seguir les tàctiques militars amb claredat, me'n vaig anar a dormir, esperant un altre dia millor per gaudir-la Very Happy 2001 no l'he vista, però em vaig llegir un llibre que, malgrat ser narrativa, girava tot el voltant d'ella, analitzant-la des del punt de vista de cada personatge. Va estar guay bounce
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 9:25 pm

Kano escrigué:
No sóc de sèries, no tinc prou temps =/ Actualment, només segueixo Little Britain, i quan me n'enrecordo!

De les que has anomenat, només he vist La Naranja Mecànica y un amago d'Apocalypsis Now, però aquell dia estava feta caldo i, quan me'n vaig adonar que no podia ni seguir les tàctiques militars amb claredat, me'n vaig anar a dormir, esperant un altre dia millor per gaudir-la Very Happy 2001 no l'he vista, però em vaig llegir un llibre que, malgrat ser narrativa, girava tot el voltant d'ella, analitzant-la des del punt de vista de cada personatge. Va estar guay bounce

cada capitol dura una hora bounce ...., aixo de que not vagin les series es perque seguramen no nas vist cap que valgui la pena de veritat XDD (little britain?? Tant per tant Monthy python's flying circus,, si s'han de mirar series d'aquest estil , fem-ho be rabbit)
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 9:33 pm

No em van les sèries perquè no sóc regular a l'hora de posar-me davant la TV, sempre se'm passen Laughing Les úniques sèries que he seguit, exceptuant animes que coincideixen amb l'hora d'esmorzar/dinar/berenar/sopar, One Piece (si, episodi apart) i els Simpson són Arrós Covat (1a tempo, la 2a és caca), Plats Bruts, Inbetweeners i Little Britain. Ah, i Crackòvia/Polònia/APM, però aquestes no conten xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències EmptyDc Ago 31, 2011 9:36 pm

Kano escrigué:
No em van les sèries perquè no sóc regular a l'hora de posar-me davant la TV, sempre se'm passen Laughing Les úniques sèries que he seguit, exceptuant animes que coincideixen amb l'hora d'esmorzar/dinar/berenar/sopar, One Piece (si, episodi apart) i els Simpson són Arrós Covat (1a tempo, la 2a és caca), Plats Bruts, Inbetweeners i Little Britain. Ah, i Crackòvia/Polònia/APM, però aquestes no conten xD

Ya pero tpoc cal una rutina massa marcada,,, i a TV aquesta actualment no la trobaras, i si u fas sera en castella Mad Mad Mad xDD , un capitol cada divendres / dissabte/cuan tinguis temps acabat de descarrgar i avall ^^ es ques realment molt bona ,, gracies a aquesta i a unes cuantes mes , bastans camarades de Filmaffinity comencen a dir que el cine es fa x la tele Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Preferències Empty
MissatgeAssumpte: Re: Preferències   Preferències Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Preferències
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Off Topic :: Cinema-
Canviar a: