Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Amb la butaca encara calenta... EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Amb la butaca encara calenta... EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Amb la butaca encara calenta... EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Amb la butaca encara calenta... EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Amb la butaca encara calenta... EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Amb la butaca encara calenta... EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Amb la butaca encara calenta... EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Amb la butaca encara calenta... EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Amb la butaca encara calenta... EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Amb la butaca encara calenta...

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDv Ago 26, 2011 10:53 am

Noo, amics, no malpenseu del títol! No es tracta de parlar de res +18, si no comentar la última pel·lícula que heu vist! Tan si la recomaneu sense necessitat de seguir les instruccions del vostre farmacèutic com si penseu que cal evitar-la a tota costa. Si heu viscut un romanç d'amor-odi amb ella o us heu adormit i considereu més interessant explicar-vos el vostre somni... A escriure s'ha dit!



PD: Servidora abans d'ahir va mirar Repo! The Genetic Opera, i em va abduïr tant que n'he estat fent recerca de escenes eliminades i makings of per poder-la valorar millor. Avui la tornaré a mirar, llibreta en mà, i espero poder-vos portar una bona recomanació!
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDv Ago 26, 2011 11:53 am

Jo no soc massa de cine, la ultima que he vist és la de HP i les reliquies de la mort part 2 xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDv Ago 26, 2011 2:36 pm

*Apunta en Pau amb la carxofa del micro i mirada inquisitòria*

I què et va semblar?
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDg Ago 28, 2011 8:42 pm

Bé... jo si he de ser sincera la última que vaig anar a veure va ser quan vaig acompanyar la meva germana a veure els barrufets Embarassed

i tot s'ha de dir, que m'ho vaig passar bé i tot! la veritat és que és divertida i explica moltíssims interrogants dels barrufets, com per exemple perquè només hi ha una tia i 10000000000 tios... bah, parides xd

no cal veure-la expressament a no ser que t'aburreixis molt
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: the illusionist    Amb la butaca encara calenta... EmptyDg Ago 28, 2011 10:04 pm

La ultima peli que he vist es "the illusionist" , no , no us preocupeu, no es la de l'Edward Norton. Es una d'animació, la qual el guió pertany al gran geni Jacques Tati (ja mort per qui no u sapiga) , i "protagonitzada" per ell .
Anys 50, la tele ha arribat a les llars , bandes de rock and Roll omplen els escenaris , el cinema esta mes fort que mai, i la magia ? la magia no existeix Crying or Very sad

Agridolça com ella sola ... M'encanta ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDg Ago 28, 2011 10:23 pm

Tetsuo_Umezawa escrigué:
La ultima peli que he vist es "the illusionist" , no , no us preocupeu, no es la de l'Edward Norton. Es una d'animació, la qual el guió pertany al gran geni Jacques Tati (ja mort per qui no u sapiga) , i "protagonitzada" per ell .
Anys 50, la tele ha arribat a les llars , bandes de rock and Roll omplen els escenaris , el cinema esta mes fort que mai, i la magia ? la magia no existeix Crying or Very sad

Agridolça com ella sola ... M'encanta ^^

interessant... me l'apunto!
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDg Ago 28, 2011 11:02 pm

Sayol~ escrigué:
Tetsuo_Umezawa escrigué:
La ultima peli que he vist es "the illusionist" , no , no us preocupeu, no es la de l'Edward Norton. Es una d'animació, la qual el guió pertany al gran geni Jacques Tati (ja mort per qui no u sapiga) , i "protagonitzada" per ell .
Anys 50, la tele ha arribat a les llars , bandes de rock and Roll omplen els escenaris , el cinema esta mes fort que mai, i la magia ? la magia no existeix Crying or Very sad

Agridolça com ella sola ... M'encanta ^^

interessant... me l'apunto!

Es maquissima , segur que t'encantara ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDg Ago 28, 2011 11:45 pm

Kano.. ves preparant crispetes que en 2 dies se'ns han acumulat 3 pelis xD
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDl Ago 29, 2011 7:11 am

Jacques Tati? Vaig veure Les vacances de Mr. Hulot i la vaig trobar un soberà aburriment... A veure si aquesta em treu la mala imatge d'en Tati de sobre!
També me l'apunto Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDl Ago 29, 2011 9:31 am

Kano escrigué:
Jacques Tati? Vaig veure Les vacances de Mr. Hulot i la vaig trobar un soberà aburriment... A veure si aquesta em treu la mala imatge d'en Tati de sobre!
També me l'apunto Wink

en tu casa o en la mia? Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDl Ago 29, 2011 9:40 am

On puguem xD Vine a casa, que últimament m'he acoplat molt per ca teu... Ara bé, només podrem mirar Kill Bill #1 #2 i Pulp Fiction, que no puc connectar el portàtil al DVD...
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDl Ago 29, 2011 9:49 am

Kano escrigué:
On puguem xD Vine a casa, que últimament m'he acoplat molt per ca teu... Ara bé, només podrem mirar Kill Bill #1 #2 i Pulp Fiction, que no puc connectar el portàtil al DVD...

vine a casa que tinc la pantalla de cine i el home, conye!! si ho hem de fer, fem-ho bé! >.<
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDl Ago 29, 2011 12:11 pm

Kano escrigué:
Jacques Tati? Vaig veure Les vacances de Mr. Hulot i la vaig trobar un soberà aburriment... A veure si aquesta em treu la mala imatge d'en Tati de sobre!
També me l'apunto Wink

affraid ... Wenu io sol l'he vist a escenes, pro ni habiia alguna de molt bona... ._.

NO pateixis , aquesta segu que no t'aburrira .. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDt Ago 30, 2011 8:35 pm

No sé si és que no vaig saber enganxar-li el ritme o què, però em va semblar un seguit d'escenes rodades sense més ni més, sense cap mena d'intenció narrativa... Cal dir que no la vaig acabar de mirar i que el tipus d'humor que presentava no és el que més m'agrada, així que pot ser que em veiés condicionada per això, però... Vaja, que la vaig trobar descafeïnada, insípida, light (no, no precisament perquè m'il·luminés).

Acabo de reveure Repo! The Genetic Opera. Mmmm~ Quin film més gaudible!
Robant l'argument de Filmaffinity...
"En pleno siglo XXI, una epidemia que causa fallos orgánicos está devastando el planeta causando millones de muertos. Geneco, una empresa biotecnológica, ofrece financiación para las operaciones de cirugía más avanzadas con absoluta disponibilidad de órganos. Pero si los agraciados con esta medida no son capaces de hacer frente a los pagos, Geneco se reserva el derecho de recuperar los órganos a cualquier precio, aunque éste sea la muerte"
...Eh! Això no és l'argument, això és només la situació! Bé, imagineu-vos el món que us descriu, un món futurista però totalment demacrat, fent honor al millor cyberpunk. Imagineu-vos, ara, un noia, la Shilo, que s'ha passat els 17 anys de la seva vida tancada a la seva habitació, ja que té una malaltia a la sang (heredada de la seva mare) i son pare no la deixa sortir. Imagineu-vos que la seva mare va morir durant el part. Imagineu-vos que la Shilo no és tan dòcil com sembla, i que ha sortit més d'una vegada de la seva presó, i que ho tornarà a fer. Imagineu-vos el seu pare, un metge demacrat per la mort de la seva esposa i per més d'un secret inconfessable. Afegiu-hi l'home més poderós del món, el vertader origen de tots els moviments, i els seus fills, tres originals descerebrats que només busquen heredar l'imperi del seu pare. I, per acabar de posar-ho al punt, remeneu-ho amb un desvergonyiment descarat per mostrar sang, fetge i vísceres a so de guitarra elèctrica i notes sostingudes per una de les millor sopranos del món, sense demanar permís de cap mena. Voilà~ Aquí teniu Repo! The Genetic Opera.

Aquest film de Darren Lynn Bousman poc té a veure amb les seves altres pel·lícules, majoritariament de la factoría SAW. Sí, d'acord que també és sanguinària, però el que fa tant especial aquesta pel·lícula és que es tracta d'una opera rock. Sí, al més pur estil Jesucristo Superstar, però en un gòtic cyberpunkero deliciós. Tota la producció té la mateixa estructura que una opera vertadera, amb els seus intermezzos després de cada part i gaudint durant tots els 98 minuts de metratge d'un diàleg cantat pràcticament continu - només es deuen parlar unes 10 frases, essent generosos, en tot el film. És, com us podeu imaginar, una pel·lícula no apta per tots els públics però, si tens l'estòmac suficient per aguantar-la fins el final, descobriràs la petita joieta que és. Té mancançes, òbviament, però beu directament de l'influència més bizarra de The Rocky Horror Picture Show, i això és sempre un puntàs a favor.

Els seus punts forts són, per una banda, la seva trama tan plena de secrets, de la qual no us en puc parlar més del que us he deixat entrellucar a dalt: dir-ne qualsevol cosa més seria xerrar massa. D'altra banda, els seus personatges. Bons, dolents, humorístics o dramàtics, tots destaquen per la seva originalitat i bona interpretació per part dels actors, no tots professionals.
La Shilo, interpretada per Alexa Vega, és una noia delicada, pràcticament trencadissa, però que al llarg del metratge se'ns presenta com un ésser fort i irrebocable, gairebé com una tempestat.
El seu pare, en Nathan, és portat a la vida per l'Anthony Head, actor que molts coneixereu per ser el 1r Ministre a Little Britain. Se'ns descobreix com, sense cap mena de dubte, el personatge més interessant de tota la pel·lícula, essent interpretat a tota hora per un Anthony de matrícula, que comprèn a la perfecció en tot moment la psicologia interna del personatge, aconseguint entendrir-te i espantar-te amb només un vers de distància. A destacar també les seves brutals aptituds vocals, col·locant-se amb una facilitat sorprenent en el TOP3 de les millors veus del metratge (en la meva opinió, essent només superat per l'inimitable Sarah Brightman)
Seguidament, ens trobem amb Blind Mag, o Mag la cega, una vedette amb uns ulls molt especials que treballa per Geneco. Interpretada per Sarah Brightman, una soprano britànica, destaca per, com és de suposar, les seves brutals aptitus vocals. Se li troba a faltar, potser, una mica més de minuts, doncs quan apareix a pantalla i, sobretot, quan comença a cantar, es menja completament l'escena.
Iniciant el quartet malvat, tenim Rotti Largo, el gran magnant, l'amo de Geneco. Contrariament al que pugui semblar, ens trobem amb un antagonista més pròxim als protagonistes del que pugui semblar, que ens semblarà menys dolent del que és en realitat per, seguidament, descobrir-se com un dels malvats més odiosos i controladors de la història del cinema. Interpretat per un magnífic Paul Sorvino, és el potentíssim baix de la producció, aportant maduresa interpretativa en un set on, a vegades, es troba a faltar.
Continuen els seus tres fills, Luigi, Pavi i Amber, que semblen arrencats directament de les millors operes buffa italianes. El trio destaca per ser el piu per on es pot escapar la tensió en els moments més problemàtics, tot i que en alguns moments fins i tot pot crear més d'un maldecap. Són interpretats, respectivament, per Bill Moseley (gat vell dels films de terror més clàssics), Nivek Ogre (fundador del grup d'electrònica industial Skinny Puppy) i Paris Hilton. Sí, la Paris Hilton. M'agradaria fer un episodi apart per ella, recomanant-vos mirar la seva actuació sense prejudicis. Es nota que no li han volgut donar moltes notes, però actúa i canta de manera acceptable i, gairebé, m'atreviria a calificar-ho de notable si no fos pel petit detall que s'interpreta a sí mateixa.
I, essent l'ultim, però no el pitjor, el personatge interpretat per Terrance Zdunich, el qual resulta ser també el cap pensant darrera tot el film: Graverobber o, com diriem en català, el Lladre de Tumbes. Aquest personatge, que actúa més com a narrador omniscent, difereix del simple narrador-observador en que, d'una forma o altre, a la llarga acaba essent el petit engranatge que fa que el gran motor de la pel·lícula funcioni, disposant les peçes de tal manera que, si estiguessin col·locades d'una altra manera, res del que passa al llarg del film seria tal com acaba essent... Sigui per bé, o per mal.

I passem ara als punts negatius: la trama. Sí, el que és un punt a favor és també un punt en contra, i és que la hora i mitja de la que disposa el film no és suficient per desenvolupar-se correctament, quedant bastantes llacunes i idees que s'han de suposar. Alguns personatges no acaben tampoc de gaudir de suficients minuts com per ser desenvolupats totalment, havent-hi alguns que fins i tot esdevenen “superflus”. Amb la visualització de les escenes eliminades es pot comprendre molt més bé tota la història, la qual prometia ser tota ella espectacular, però que es va conformar amb ser una idea espectacular lligada de forma un xic disonant.
Altres coses que es podrien classificar com a negatives seria un número musical que resulta realment sobrer: Seventeen. Què collons? Hi sobra, hi sobra totalment. No té res a veure, descol·loca, i a partir d'ell, la pel·lícula se't torna agredolça fins que li tornes a enganxar el puntet. El missatge que transmet és útil i interessant, però hi havia mil maneres més de fer-ho que denigrant d'aquesta manera el personatge de la Shilo.


I, amb una nota personal d'un 7,5 enfront el 6,4 que li atorga Filmaffinity, aquesta ha estat la meva crítica. Perdoneu el totxo, reconec que potser m'he passat, però tingueu en compte que m'he deixat moltes coses al tinter!
Si us recomano veure-la? Bé, jo la recomanaria a tothom, però reconec que no és un film de consumició fàcil, així que el meu consell és que la cateu i, si us interessa minimament, no ho dubteu i us hi llençeu de cap. I recordeu, el Zydrate va en un petit vial de vidre Wink

El trailer, en anglès I HD
Una de les escenes del principi, corresponent a la cançó 21st Century Cure"
Qui se la vulgui descarregar adquirir, està al Cinetube en VOSE Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDt Ago 30, 2011 11:28 pm

Kano escrigué:
No sé si és que no vaig saber enganxar-li el ritme o què, però em va semblar un seguit d'escenes rodades sense més ni més, sense cap mena d'intenció narrativa... Cal dir que no la vaig acabar de mirar i que el tipus d'humor que presentava no és el que més m'agrada, així que pot ser que em veiés condicionada per això, però... Vaja, que la vaig trobar descafeïnada, insípida, light (no, no precisament perquè m'il·luminés).

Acabo de reveure Repo! The Genetic Opera. Mmmm~ Quin film més gaudible!
Robant l'argument de Filmaffinity...
"En pleno siglo XXI, una epidemia que causa fallos orgánicos está devastando el planeta causando millones de muertos. Geneco, una empresa biotecnológica, ofrece financiación para las operaciones de cirugía más avanzadas con absoluta disponibilidad de órganos. Pero si los agraciados con esta medida no son capaces de hacer frente a los pagos, Geneco se reserva el derecho de recuperar los órganos a cualquier precio, aunque éste sea la muerte"
...Eh! Això no és l'argument, això és només la situació! Bé, imagineu-vos el món que us descriu, un món futurista però totalment demacrat, fent honor al millor cyberpunk. Imagineu-vos, ara, un noia, la Shilo, que s'ha passat els 17 anys de la seva vida tancada a la seva habitació, ja que té una malaltia a la sang (heredada de la seva mare) i son pare no la deixa sortir. Imagineu-vos que la seva mare va morir durant el part. Imagineu-vos que la Shilo no és tan dòcil com sembla, i que ha sortit més d'una vegada de la seva presó, i que ho tornarà a fer. Imagineu-vos el seu pare, un metge demacrat per la mort de la seva esposa i per més d'un secret inconfessable. Afegiu-hi l'home més poderós del món, el vertader origen de tots els moviments, i els seus fills, tres originals descerebrats que només busquen heredar l'imperi del seu pare. I, per acabar de posar-ho al punt, remeneu-ho amb un desvergonyiment descarat per mostrar sang, fetge i vísceres a so de guitarra elèctrica i notes sostingudes per una de les millor sopranos del món, sense demanar permís de cap mena. Voilà~ Aquí teniu Repo! The Genetic Opera.

Aquest film de Darren Lynn Bousman poc té a veure amb les seves altres pel·lícules, majoritariament de la factoría SAW. Sí, d'acord que també és sanguinària, però el que fa tant especial aquesta pel·lícula és que es tracta d'una opera rock. Sí, al més pur estil Jesucristo Superstar, però en un gòtic cyberpunkero deliciós. Tota la producció té la mateixa estructura que una opera vertadera, amb els seus intermezzos després de cada part i gaudint durant tots els 98 minuts de metratge d'un diàleg cantat pràcticament continu - només es deuen parlar unes 10 frases, essent generosos, en tot el film. És, com us podeu imaginar, una pel·lícula no apta per tots els públics però, si tens l'estòmac suficient per aguantar-la fins el final, descobriràs la petita joieta que és. Té mancançes, òbviament, però beu directament de l'influència més bizarra de The Rocky Horror Picture Show, i això és sempre un puntàs a favor.

Els seus punts forts són, per una banda, la seva trama tan plena de secrets, de la qual no us en puc parlar més del que us he deixat entrellucar a dalt: dir-ne qualsevol cosa més seria xerrar massa. D'altra banda, els seus personatges. Bons, dolents, humorístics o dramàtics, tots destaquen per la seva originalitat i bona interpretació per part dels actors, no tots professionals.
La Shilo, interpretada per Alexa Vega, és una noia delicada, pràcticament trencadissa, però que al llarg del metratge se'ns presenta com un ésser fort i irrebocable, gairebé com una tempestat.
El seu pare, en Nathan, és portat a la vida per l'Anthony Head, actor que molts coneixereu per ser el 1r Ministre a Little Britain. Se'ns descobreix com, sense cap mena de dubte, el personatge més interessant de tota la pel·lícula, essent interpretat a tota hora per un Anthony de matrícula, que comprèn a la perfecció en tot moment la psicologia interna del personatge, aconseguint entendrir-te i espantar-te amb només un vers de distància. A destacar també les seves brutals aptituds vocals, col·locant-se amb una facilitat sorprenent en el TOP3 de les millors veus del metratge (en la meva opinió, essent només superat per l'inimitable Sarah Brightman)
Seguidament, ens trobem amb Blind Mag, o Mag la cega, una vedette amb uns ulls molt especials que treballa per Geneco. Interpretada per Sarah Brightman, una soprano britànica, destaca per, com és de suposar, les seves brutals aptitus vocals. Se li troba a faltar, potser, una mica més de minuts, doncs quan apareix a pantalla i, sobretot, quan comença a cantar, es menja completament l'escena.
Iniciant el quartet malvat, tenim Rotti Largo, el gran magnant, l'amo de Geneco. Contrariament al que pugui semblar, ens trobem amb un antagonista més pròxim als protagonistes del que pugui semblar, que ens semblarà menys dolent del que és en realitat per, seguidament, descobrir-se com un dels malvats més odiosos i controladors de la història del cinema. Interpretat per un magnífic Paul Sorvino, és el potentíssim baix de la producció, aportant maduresa interpretativa en un set on, a vegades, es troba a faltar.
Continuen els seus tres fills, Luigi, Pavi i Amber, que semblen arrencats directament de les millors operes buffa italianes. El trio destaca per ser el piu per on es pot escapar la tensió en els moments més problemàtics, tot i que en alguns moments fins i tot pot crear més d'un maldecap. Són interpretats, respectivament, per Bill Moseley (gat vell dels films de terror més clàssics), Nivek Ogre (fundador del grup d'electrònica industial Skinny Puppy) i Paris Hilton. Sí, la Paris Hilton. M'agradaria fer un episodi apart per ella, recomanant-vos mirar la seva actuació sense prejudicis. Es nota que no li han volgut donar moltes notes, però actúa i canta de manera acceptable i, gairebé, m'atreviria a calificar-ho de notable si no fos pel petit detall que s'interpreta a sí mateixa.
I, essent l'ultim, però no el pitjor, el personatge interpretat per Terrance Zdunich, el qual resulta ser també el cap pensant darrera tot el film: Graverobber o, com diriem en català, el Lladre de Tumbes. Aquest personatge, que actúa més com a narrador omniscent, difereix del simple narrador-observador en que, d'una forma o altre, a la llarga acaba essent el petit engranatge que fa que el gran motor de la pel·lícula funcioni, disposant les peçes de tal manera que, si estiguessin col·locades d'una altra manera, res del que passa al llarg del film seria tal com acaba essent... Sigui per bé, o per mal.

I passem ara als punts negatius: la trama. Sí, el que és un punt a favor és també un punt en contra, i és que la hora i mitja de la que disposa el film no és suficient per desenvolupar-se correctament, quedant bastantes llacunes i idees que s'han de suposar. Alguns personatges no acaben tampoc de gaudir de suficients minuts com per ser desenvolupats totalment, havent-hi alguns que fins i tot esdevenen “superflus”. Amb la visualització de les escenes eliminades es pot comprendre molt més bé tota la història, la qual prometia ser tota ella espectacular, però que es va conformar amb ser una idea espectacular lligada de forma un xic disonant.
Altres coses que es podrien classificar com a negatives seria un número musical que resulta realment sobrer: Seventeen. Què collons? Hi sobra, hi sobra totalment. No té res a veure, descol·loca, i a partir d'ell, la pel·lícula se't torna agredolça fins que li tornes a enganxar el puntet. El missatge que transmet és útil i interessant, però hi havia mil maneres més de fer-ho que denigrant d'aquesta manera el personatge de la Shilo.


I, amb una nota personal d'un 7,5 enfront el 6,4 que li atorga Filmaffinity, aquesta ha estat la meva crítica. Perdoneu el totxo, reconec que potser m'he passat, però tingueu en compte que m'he deixat moltes coses al tinter!
Si us recomano veure-la? Bé, jo la recomanaria a tothom, però reconec que no és un film de consumició fàcil, així que el meu consell és que la cateu i, si us interessa minimament, no ho dubteu i us hi llençeu de cap. I recordeu, el Zydrate va en un petit vial de vidre Wink

El trailer, en anglès I HD
Una de les escenes del principi, corresponent a la cançó 21st Century Cure"
Qui se la vulgui descarregar adquirir, està al Cinetube en VOSE Very Happy


xDD despres de llegir tot el toxu affraid cuan pensu en com deu ser aquesta pelicula em ve al cap una especie de experiment macabre (dels que fara la Laura AKA cientifica boja Wink ) . Extranya , Rara , friki .... MOOOLAAAA , la idea del punk futurista sempre m'ha agredat , i segons tot el que as dit estic segur de que m'encantaria ^^ Quan nava llegint , tots els personages i aixis , tambe anava pensant que 1 hora i mija era massa poc per desenvolupar be la pelicula respecte els personages . Masses personalitats i massa complexes per imprimirles en tant poc temps ...

Cuan pugui la miru Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 9:06 am

Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 10:59 am

Kano escrigué:
Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P

doncs jo aniré a fer volar el monument amb líquids verds... Twisted Evil
JULIUS QUÈ T'HAS CREGUT DE DIR-ME CIENTÍFICA BOJA??? mju mju mju i més mju
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 5:59 pm

Kano escrigué:
Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P

si m'agrada el monument o la peli ?¿ xDD Pos al monument que hi hagi l'home flò i l'home de franc esquena contra esquena en plan "parella de superpolis " Very Happy

no pateixis sayol (et diria laura , pro per estalviar mal entessos), que els doctors bojos sempre tenen pasta (it's something) entre el que els i costen els psiquiatrics i els seus plans malefics... affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 6:15 pm

Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P

si m'agrada el monument o la peli ?¿ xDD Pos al monument que hi hagi l'home flò i l'home de franc esquena contra esquena en plan "parella de superpolis " Very Happy

Em referia al film, però thanks for the info xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 7:40 pm

Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P

si m'agrada el monument o la peli ?¿ xDD Pos al monument que hi hagi l'home flò i l'home de franc esquena contra esquena en plan "parella de superpolis " Very Happy

no pateixis sayol (et diria laura , pro per estalviar mal entessos), que els doctors bojos sempre tenen pasta (it's something) entre el que els i costen els psiquiatrics i els seus plans malefics... affraid

de tota la vida (de fet des que vaig aconseguri escapar-me de la Pia) jo he estat la laura i ella la kano!! mju
xD

estaré forrada... it's something!
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 7:49 pm

Sayol~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P

si m'agrada el monument o la peli ?¿ xDD Pos al monument que hi hagi l'home flò i l'home de franc esquena contra esquena en plan "parella de superpolis " Very Happy

no pateixis sayol (et diria laura , pro per estalviar mal entessos), que els doctors bojos sempre tenen pasta (it's something) entre el que els i costen els psiquiatrics i els seus plans malefics... affraid

de tota la vida (de fet des que vaig aconseguri escapar-me de la Pia) jo he estat la laura i ella la kano!! mju
xD

estaré forrada... it's something!

affraid Es que escaparse de la pia es tot un merit... flower xDD algun premi et mereixies alien
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 7:52 pm

Home_Flò escrigué:
Sayol~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P

si m'agrada el monument o la peli ?¿ xDD Pos al monument que hi hagi l'home flò i l'home de franc esquena contra esquena en plan "parella de superpolis " Very Happy

no pateixis sayol (et diria laura , pro per estalviar mal entessos), que els doctors bojos sempre tenen pasta (it's something) entre el que els i costen els psiquiatrics i els seus plans malefics... affraid

de tota la vida (de fet des que vaig aconseguri escapar-me de la Pia) jo he estat la laura i ella la kano!! mju
xD

estaré forrada... it's something!

affraid Es que escaparse de la pia es tot un merit... flower xDD algun premi et mereixies alien

Jo la vaig rescatar, el premi és meu!! Dipositi les duals aqui sisplau! Molt amable Razz (?)
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 8:03 pm

Kanadell~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Sayol~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P

si m'agrada el monument o la peli ?¿ xDD Pos al monument que hi hagi l'home flò i l'home de franc esquena contra esquena en plan "parella de superpolis " Very Happy

no pateixis sayol (et diria laura , pro per estalviar mal entessos), que els doctors bojos sempre tenen pasta (it's something) entre el que els i costen els psiquiatrics i els seus plans malefics... affraid

de tota la vida (de fet des que vaig aconseguri escapar-me de la Pia) jo he estat la laura i ella la kano!! mju
xD

estaré forrada... it's something!

affraid Es que escaparse de la pia es tot un merit... flower xDD algun premi et mereixies alien

Jo la vaig rescatar, el premi és meu!! Dipositi les duals aqui sisplau! Molt amable Razz (?)

WAW pos aqui tens el premi Pa... a no, Laura tongue t'has guanyat el dret d'aquet nom (s'hauria de anyadir el trollface a les emoticones drunken )
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 8:57 pm

Home_Flò escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Sayol~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Gràaacies Home Flor, et faré un monument! Laughing Ja em diràs si t'agrada ;P

si m'agrada el monument o la peli ?¿ xDD Pos al monument que hi hagi l'home flò i l'home de franc esquena contra esquena en plan "parella de superpolis " Very Happy

no pateixis sayol (et diria laura , pro per estalviar mal entessos), que els doctors bojos sempre tenen pasta (it's something) entre el que els i costen els psiquiatrics i els seus plans malefics... affraid

de tota la vida (de fet des que vaig aconseguri escapar-me de la Pia) jo he estat la laura i ella la kano!! mju
xD

estaré forrada... it's something!

affraid Es que escaparse de la pia es tot un merit... flower xDD algun premi et mereixies alien

Jo la vaig rescatar, el premi és meu!! Dipositi les duals aqui sisplau! Molt amable Razz (?)

WAW pos aqui tens el premi Pa... a no, Laura tongue t'has guanyat el dret d'aquet nom (s'hauria de anyadir el trollface a les emoticones drunken )


erm.. fem un tracte... deixo que em continuis dient Sayol a canvi de les duals Twisted Evil
nah, en faig prou en haver recuperat el meu nom (mentiraaa Y.Y)
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... EmptyDc Ago 31, 2011 9:50 pm

xDDD si us i ficseu aixo es un foro sobre cine / musica , amb chistes dee magic pel mig lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
i una miqueta de magic lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Amb la butaca encara calenta... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb la butaca encara calenta...   Amb la butaca encara calenta... Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Amb la butaca encara calenta...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Off Topic :: Cinema-
Canviar a: