Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Cartellera  EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Cartellera  EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Cartellera  EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Cartellera  EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Cartellera  EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Cartellera  EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Cartellera  EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Cartellera  EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Cartellera  EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Cartellera

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Cartellera    Cartellera  EmptyDv Ago 26, 2011 10:50 am

Per parlar de les últimes novetats cinematogràfiques, des d'aquelles que us han encantat a les que us semblen un insult al setè art, passant per aquelles que voleu anar a veure o a les que no anirieu ni boigs.



Algú sap res de Super8? N'heu llegit l'argument o alguna crítica? És recomanable o millor evitar-la?
Què en penseu del trailer mateix? Us sembla un altre gir en la promoció de pel·lícules, digne d'una nova era, o us sentiu insultats per les seves pretensions?
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDc Ago 31, 2011 10:10 pm

Kano escrigué:
Per parlar de les últimes novetats cinematogràfiques, des d'aquelles que us han encantat a les que us semblen un insult al setè art, passant per aquelles que voleu anar a veure o a les que no anirieu ni boigs.



Algú sap res de Super8? N'heu llegit l'argument o alguna crítica? És recomanable o millor evitar-la?
Què en penseu del trailer mateix? Us sembla un altre gir en la promoció de pel·lícules, digne d'una nova era, o us sentiu insultats per les seves pretensions?

super8.... tipica cosa del senyo spilberg , si t'agraden les altres suposu que si,,, ami mai m'ha agredat aquet paio aixi qeu ni de conya... La que estava prou be(segons el meu germa ) era la del Woody allen : midnight in paris , ara ... encara no le'he vista Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDc Ago 31, 2011 11:47 pm

SUPOSU que saveu que treuran kill bill 3 nO??? xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDj Set 01, 2011 6:44 am

Oiii tant! I el rumor d'un possible Kill Bill 4 i una secuela de Malditos Bastardos? xD Tarantino va confirmar que les seves tres pròximes pel·lícules serien secueles, així que...

Ah, Kill Bill 3, como no, amb la gran Uma Thurman Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDj Set 01, 2011 8:48 am

Kano escrigué:
Oiii tant! I el rumor d'un possible Kill Bill 4 i una secuela de Malditos Bastardos? xD Tarantino va confirmar que les seves tres pròximes pel·lícules serien secueles, així que...

Ah, Kill Bill 3, como no, amb la gran Uma Thurman Very Happy

SI!! pro ia sas de que anira no??? jo l'ultim cop que la vai veure u vai pensar, i si ... la filla de la Vernita!! xDDD

amb el temps que triguen en fer-la la nena dria que ha tingut temps de creixer i tot XDDD

ara , no crec que sigui la mateixa actora...
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDj Set 01, 2011 9:08 am

Si, si... Tarantino va dir que la volia estrenar el 2014, perquè així fes 10 anys exactes. No sé si ho va dir amb la idea de fer servir la mateixa actriu (capaç és) o, simplement, per fer la conyeta... Ja es veurà~ Ara, de moment, tindrem Django Enchained
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDj Set 01, 2011 9:44 am

Kano escrigué:
Si, si... Tarantino va dir que la volia estrenar el 2014, perquè així fes 10 anys exactes. No sé si ho va dir amb la idea de fer servir la mateixa actriu (capaç és) o, simplement, per fer la conyeta... Ja es veurà~ Ara, de moment, tindrem Django Enchained

efectivament, Tarantino va confirmar en una entrevista que hi haurà Kill Bill 3 i 4...
i no aneu tan errats amb la vendetta de les filles, tot i que aquest no serà el tema de la tercera pel·licula :/
se cuenta, se rumorea que el tercer volum narrarà la venjança d'alguns dels 88 maníacs, defensors de O-Ren, als quals la Mamba Negra assessina o deixa hiperlisiadissims en el que és, fins al moment, la meva lluita preferida. També es rumoreja que en aquesta pel·lícula es profunditzarà la seva relació amb el fabricant d'espases Hatori Hanzo, tema que es tracta superficialment a les dues primeres pel·lícules.
En canvi, la quarta pel·lícula si que estarà basada en la venjança de les òrfenes que va anar deixant en el seu camí de destrucció que finalitzà amb l'assessinat de Bill... ja s'esperava, doncs La Novia mata a una de les seves víctimes, la Vernita, davant de la seva filla i ja en aquella escena s'entreveia que buscarà venjança..
Tot i així només són rumors... :/

Resumint, una cosa és segura: més sang, katanes i kung-fu ens esperen!!! bounce bounce bounce




cuando crezcas, si sigues estando furiosa por esto... te esperaré
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDj Set 01, 2011 2:38 pm

doncs ara a esperar.... >.< crec que nom pudre aguantaaaaaaaarr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afro afro afro afro afro afro afro afro afro lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower alien
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDj Set 01, 2011 8:34 pm

Home_de_Franc escrigué:
doncs ara a esperar.... >.< crec que nom pudre aguantaaaaaaaarr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afro afro afro afro afro afro afro afro afro lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower alien

doncs encara ens falten uns 3 anys TT
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDv Set 02, 2011 1:02 pm

Sayol~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
doncs ara a esperar.... >.< crec que nom pudre aguantaaaaaaaarr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afro afro afro afro afro afro afro afro afro lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower alien

doncs encara ens falten uns 3 anys TT

U.U" wenu, encara hi han moltissimes pelis bones per mirar .. aixi que ...coses per fer de mentre n'hi han rendeer rendeer rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDs Set 03, 2011 10:10 am

Què n'opineu de la nova d'Almodobar? Potable, en sentit de bona, o en el sentit de vomitiva? Pel trailer no em puc guiar... Em sembla una bizarrada impossible de descriure, però si hem de fer cas a TodoCine, diuen que és millor no saber-ne res quan la vas a veure...

Sigui com sigui, segurament la pròxima que aniré a veure serà la de Phineas y Ferb.... ROCKAROLLA! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDs Set 03, 2011 7:37 pm

Kano escrigué:
Què n'opineu de la nova d'Almodobar? Potable, en sentit de bona, o en el sentit de vomitiva? Pel trailer no em puc guiar... Em sembla una bizarrada impossible de descriure, però si hem de fer cas a TodoCine, diuen que és millor no saber-ne res quan la vas a veure...

Sigui com sigui, segurament la pròxima que aniré a veure serà la de Phineas y Ferb.... ROCKAROLLA! bounce


Suspect no se de quina parles...., pro sent de l'almodobar no la mirare pas xDD Phineas i ferb?? xDD

PD: as vist ROCK & rolla ??
xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDs Set 03, 2011 7:42 pm

Kano escrigué:
Què n'opineu de la nova d'Almodobar? Potable, en sentit de bona, o en el sentit de vomitiva? Pel trailer no em puc guiar... Em sembla una bizarrada impossible de descriure, però si hem de fer cas a TodoCine, diuen que és millor no saber-ne res quan la vas a veure...

Sigui com sigui, segurament la pròxima que aniré a veure serà la de Phineas y Ferb.... ROCKAROLLA! bounce


JO TAMBÉ VULL ANAR A VEURE PHINEAS I FERB!!! ¿Donde esta perry? confused confused
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDg Set 04, 2011 1:20 pm

Sayol~ escrigué:
Kano escrigué:
Què n'opineu de la nova d'Almodobar? Potable, en sentit de bona, o en el sentit de vomitiva? Pel trailer no em puc guiar... Em sembla una bizarrada impossible de descriure, però si hem de fer cas a TodoCine, diuen que és millor no saber-ne res quan la vas a veure...

Sigui com sigui, segurament la pròxima que aniré a veure serà la de Phineas y Ferb.... ROCKAROLLA! bounce


JO TAMBÉ VULL ANAR A VEURE PHINEAS I FERB!!! ¿Donde esta perry? confused confused

GÜAT DE FAC? affraid affraid
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDg Set 04, 2011 10:17 pm

Kano escrigué:
Si, si... Tarantino va dir que la volia estrenar el 2014, perquè així fes 10 anys exactes. No sé si ho va dir amb la idea de fer servir la mateixa actriu (capaç és) o, simplement, per fer la conyeta... Ja es veurà~ Ara, de moment, tindrem Django Enchained

WOW !! no havia llegit lu de django enchained... xDD pooos no se jo... demoment pel que he llegit nom dona massa bona pinta, pro com que es den tarantino segu que bona u es sunny

m'explicu ... aixo de que un paiu agafa un esclau i l'entrena per ser caçarecompenses, que aquet el lliberen i s'en va a treballar amb l'atre, i que despres va a buscar la seva dona que la te esclavitzada un malo malissimo....

igualment segu que ho fara rullar tot perfectament ^^ esperu que no s'estreni massa tard No
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDt Set 06, 2011 12:45 pm

Home_de_Franc escrigué:
Kano escrigué:
Si, si... Tarantino va dir que la volia estrenar el 2014, perquè així fes 10 anys exactes. No sé si ho va dir amb la idea de fer servir la mateixa actriu (capaç és) o, simplement, per fer la conyeta... Ja es veurà~ Ara, de moment, tindrem Django Enchained

WOW !! no havia llegit lu de django enchained... xDD pooos no se jo... demoment pel que he llegit nom dona massa bona pinta, pro com que es den tarantino segu que bona u es sunny

m'explicu ... aixo de que un paiu agafa un esclau i l'entrena per ser caçarecompenses, que aquet el lliberen i s'en va a treballar amb l'atre, i que despres va a buscar la seva dona que la te esclavitzada un malo malissimo....

igualment segu que ho fara rullar tot perfectament ^^ esperu que no s'estreni massa tard No

Sou uns fanàtics mogg de les pelis Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDt Set 06, 2011 2:56 pm

Kanadell~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
Kano escrigué:
Si, si... Tarantino va dir que la volia estrenar el 2014, perquè així fes 10 anys exactes. No sé si ho va dir amb la idea de fer servir la mateixa actriu (capaç és) o, simplement, per fer la conyeta... Ja es veurà~ Ara, de moment, tindrem Django Enchained

WOW !! no havia llegit lu de django enchained... xDD pooos no se jo... demoment pel que he llegit nom dona massa bona pinta, pro com que es den tarantino segu que bona u es sunny

m'explicu ... aixo de que un paiu agafa un esclau i l'entrena per ser caçarecompenses, que aquet el lliberen i s'en va a treballar amb l'atre, i que despres va a buscar la seva dona que la te esclavitzada un malo malissimo....

igualment segu que ho fara rullar tot perfectament ^^ esperu que no s'estreni massa tard No

Sou uns fanàtics mogg de les pelis Evil or Very Mad

algun problema ?? Twisted Evil jeejejeejejje ....
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDg Set 18, 2011 5:24 pm

Ahir vaig anar al Cine amb 2 Mogg fanatic a veure "Como acabar con tu jefe" i realment és bona, vaig riure bastant. Si una tarda grisa i avorrida no sabeu què fer i us ve de gust riure un rato en pantalla gran, us la recomano ^^


Editat per darrera vegada per Kanadell~ el Dl Set 19, 2011 3:35 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDg Set 18, 2011 5:27 pm

Kanadell~ escrigué:
Ahir vaig anar al Cine amb 2 Mogg fanatic a veure "Como acabar con tu jefe" i realment és bona, vaig riure bastant. Si una tarda grisa i avorrida no sabeu què fer i us bé de gust riure un rato en pantalla gran, us la recomano ^^

t'oblides d'algú... erem 4 al cine -.-

jo, per la meva banda, recomano Paul... tot i que ja no la fan n.nU
Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDg Set 18, 2011 5:34 pm

Sayol~ escrigué:
Kanadell~ escrigué:
Ahir vaig anar al Cine amb 2 Mogg fanatic a veure "Como acabar con tu jefe" i realment és bona, vaig riure bastant. Si una tarda grisa i avorrida no sabeu què fer i us bé de gust riure un rato en pantalla gran, us la recomano ^^

t'oblides d'algú... erem 4 al cine -.-

jo, per la meva banda, recomano Paul... tot i que ja no la fan n.nU

No, he dit 2 fanaticos expressament perque l'alex encara no l'hem viciat... Però ja ho farem, ja e__e
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  EmptyDl Set 19, 2011 3:13 pm

Kanadell~ escrigué:
Ahir vaig anar al Cine amb 2 Mogg fanatic a veure "Como acabar con tu jefe" i realment és bona, vaig riure bastant. Si una tarda grisa i avorrida no sabeu què fer i us bé de gust riure un rato en pantalla gran, us la recomano ^^

xDD si he llegit algu a film affinity xD i wenu diues que esta prou b ^^ (comedia fresqueta i tal jejeje ) total intentare veure-la Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Cartellera  Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cartellera    Cartellera  Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cartellera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Off Topic :: Cinema-
Canviar a: