Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDv Ago 26, 2011 10:46 am

Per parlar de qualsevol mena de preferència i, amb una mica de sort, mirar si coincideix amb algú altre!
Recomaneu gèneres, grups, cançons, acords, ... El que vulgueu! O, simplement, expresseu què és el que us agrada a vosaltres!
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDv Ago 26, 2011 11:50 am

Hard Rock, totes les variants de metal (menys el black/death metal e_e) i Grunge.

de Hard rock us recomenaría potser 3DG (Three Days Grace, amb "Animal I have Become" o "I hate everything about you")
*nota: Són un grup que fa Hard rock però també es considera post grunge.

De Metal... Escolto Linkin park (és Nu metal, es a dir, Metal però amb rap pel mig) i també Breaking Benjamin (metal alternatiu)
(De LP em molen totes però recomano "In the end" o "numb", i de Breaking benjamin "Until the end" o "so cold"

I grunge doncs coi, Nirvana como no xD


Vagi bé!
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDv Ago 26, 2011 1:13 pm

una mica de tot i massa de res ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 12:03 am

aahhh!!! es que es aixo.... m'agrada casi tot xDD Electronica , indie, rock & roll, metal , rock , punk, algu de pop suposu, diooos

HEY HO! LET'S GO!
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 12:03 am

aahhh!!! es que es aixo.... m'agrada casi tot xDD Electronica , indie, rock & roll, metal , rock , punk, algu de pop suposu, diooos

HEY HO! LET'S GO!
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 9:11 am

Personalment, m'apassiona el metal en general, i el heavy metal clàssic, el power metal, el gothic metal, el rock sureño, el folk metal i el thrash metal en particular (amb excepcions, com sempre Laughing ). També m'agraden els grups de mestissatge, concretament els de música folkclòrica francesa o dels països de l'est, així que ja us podeu imaginar els contrastos del meu reproductor de música xD Visca els gèneres que no tenen res a veure l'un amb l'altre!!!


Home Flor, Hey, ho, let's go? Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 8:16 pm

....


Editat per darrera vegada per Home_Flò el Dc Ago 31, 2011 8:52 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 8:49 pm

Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Personalment, m'apassiona el metal en general, i el heavy metal clàssic, el power metal, el gothic metal, el rock sureño, el folk metal i el thrash metal en particular (amb excepcions, com sempre Laughing ). També m'agraden els grups de mestissatge, concretament els de música folkclòrica francesa o dels països de l'est, així que ja us podeu imaginar els contrastos del meu reproductor de música xD Visca els gèneres que no tenen res a veure l'un amb l'altre!!!


Home Flor, Hey, ho, let's go? Wink

nom diguis que no saps per que HE ho LET'S GO.... (crec que vai preparant el bat Twisted Evil

THE RAMONES , blitzkrieg bop , la cançó que es canta a saco desdel cotxe quan ten vas de matxa xDDD (la versio de greenday tbe esta be ,x que es exactament el mateix xDD) sunny

abans de treure el bat, mira el link que hi ha integrat a Hey, ho, let's go.. per alguna cosa surt en blau tongue
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 8:51 pm

Sayol~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Personalment, m'apassiona el metal en general, i el heavy metal clàssic, el power metal, el gothic metal, el rock sureño, el folk metal i el thrash metal en particular (amb excepcions, com sempre Laughing ). També m'agraden els grups de mestissatge, concretament els de música folkclòrica francesa o dels països de l'est, així que ja us podeu imaginar els contrastos del meu reproductor de música xD Visca els gèneres que no tenen res a veure l'un amb l'altre!!!


Home Flor, Hey, ho, let's go? Wink

nom diguis que no saps per que HE ho LET'S GO.... (crec que vai preparant el bat Twisted Evil

THE RAMONES , blitzkrieg bop , la cançó que es canta a saco desdel cotxe quan ten vas de matxa xDDD (la versio de greenday tbe esta be ,x que es exactament el mateix xDD) sunny

abans de treure el bat, mira el link que hi ha integrat a Hey, ho, let's go.. per alguna cosa surt en blau tongue

feel like a stupid que no sap fer servir un ordinador U.U" tierra tragame... confused confused confused


PD: millo borru l'atre xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 8:53 pm

Home_Flò escrigué:
Sayol~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Kano escrigué:
Personalment, m'apassiona el metal en general, i el heavy metal clàssic, el power metal, el gothic metal, el rock sureño, el folk metal i el thrash metal en particular (amb excepcions, com sempre Laughing ). També m'agraden els grups de mestissatge, concretament els de música folkclòrica francesa o dels països de l'est, així que ja us podeu imaginar els contrastos del meu reproductor de música xD Visca els gèneres que no tenen res a veure l'un amb l'altre!!!


Home Flor, Hey, ho, let's go? Wink

nom diguis que no saps per que HE ho LET'S GO.... (crec que vai preparant el bat Twisted Evil

THE RAMONES , blitzkrieg bop , la cançó que es canta a saco desdel cotxe quan ten vas de matxa xDDD (la versio de greenday tbe esta be ,x que es exactament el mateix xDD) sunny

abans de treure el bat, mira el link que hi ha integrat a Hey, ho, let's go.. per alguna cosa surt en blau tongue

feel like a stupid que no sap fer servir un ordinador U.U" tierra tragame... confused confused confused


PD: millo borru l'atre xDD

mm.. bon intent, però queda gravat en els meus quote... I EN ELS TEUS! xD
s'hauria de borrar tots els comentaris q hem fet des de llavors fins ara -.-
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 9:31 pm

Pillada... Laughing
Tranquil, no se't tindrà en compte... de moment Cool
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides EmptyDc Ago 31, 2011 9:33 pm

Kano escrigué:
Pillada... Laughing
Tranquil, no se't tindrà en compte... de moment Cool

Tinc por... Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides   Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els vostres grups/gèneres/cançons/notes... preferides
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Off Topic :: Música-
Canviar a: