Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Cowboy bebop EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Cowboy bebop EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Cowboy bebop EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Cowboy bebop EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Cowboy bebop EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Cowboy bebop EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Cowboy bebop EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Cowboy bebop EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Cowboy bebop EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Cowboy bebop

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cowboy bebop Empty
MissatgeAssumpte: Cowboy bebop   Cowboy bebop EmptyDl Ago 22, 2011 6:22 pm

No soc massa otaku i tal, pro si he de recomenar algun anime sens cap mena de dupte aquest es "Cowboy Bebop". segurament molts n'haureu vist alguns capítols ja que fa un temps la feien per tv3.... En tot cas (i sobretot els tarantinianos - amants del jazz/blues) us recomanu que us la tragueu sencera ^^

afro
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cowboy bebop Empty
MissatgeAssumpte: .-..   Cowboy bebop EmptyDl Ago 22, 2011 6:28 pm

per cert cal dir que en català i castellà també esta molt be xD si per millor entendiment de "l'obra" no la voleu mirar en V.O, jo no mi oposare Very Happy ( aprofiteu , es una de les uniques vegades que em sentireu dir aixo rendeer )
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Cowboy bebop Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cowboy bebop   Cowboy bebop EmptyDl Ago 22, 2011 6:29 pm

Cada divendres, dos episodis a partir de les 00:00h Cool
Ja podrien fer-ho més aviat, coi... Només n'he pogut veure quatre episodis mal comptats!


Editat per darrera vegada per Kano el Dl Ago 22, 2011 8:24 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Shichibukai

Shichibukai


Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 22/08/2011
Edad : 30

Cowboy bebop Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cowboy bebop   Cowboy bebop EmptyDl Ago 22, 2011 8:20 pm

Bé, potser en magic no seré la repera però en el món del manga/anime em considero prou erudit com per valorar correctament bastants mangas/animes de l'actualitat.

Certament, Cowboy Bebop és un dels millors animes (per mi el meu preferit) que s'han fet mai. El seu dibuix resulta envejable fins i tot per animes actuals que s'han de menjar els mocs (a.k.a monstruositats actuals de la toei & modetes shonen) en veure com de perfecte pot arribar a ser el dibuix d'aquest anime del 98.

Història cohesionada i romàntica de veritat fins la mèdula. Personatges carismàtics, foscos i hipnotitzants, cadascun d'ells amb els seus traumes, traumes en que tothom pot empatitzar fins el punt de deixar anar alguna que altra llagrimeta en certs moments. Si algú busca un guió que no el tracti d'imbècil, aquesta és una sèrie on malgastar de bona manera el temps.

Sobretot, sobretot a destacar la banda sonora composta per Yoko Kanno en una formació de Jazz anomenada The Seatbelts. Amb temes com Tank!, The real folk blues, Space Lion, Rain i Goodnight Julia entre d'altres, deixen el llistó a l'estratosfera en aquest ambit. Personalment cap banda sonora d'un anime m'havia entusiasmat tant com aquesta, qui cregui que una altra la supera que la citi i em posaré a veure el seu anime (i no em poseu Death Note, un poquito de por favor u_u)

I ja no dono més la tabarra, totalment recomanable per a amants del seinen i de la bona música. See you space cowboy!

PD: he linkejat totes les cançons però el fòrum em diu que fins dintre de 7 dies no puc posar res per ser nou. Admin, a canviar-ho Laughing

PD2: el doblatge en català de Cowboy Bebop és sublím. Contràriament, sentir a Joan Pera doblant l'Spike sempre ha estat una cosa que m'ha horroritzat. Com sempre en anime: Català genial, castellà deficient.
Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Cowboy bebop Empty
MissatgeAssumpte: ....    Cowboy bebop EmptyDg Ago 28, 2011 9:24 pm

Crec qeuen guillem ja hu ha dit tot ^^ A mi el doblage den juan pera encara m'agrada bastan , pro suposu que per gustos.. no se ke mes xDD , el que si que es horroros es el doblage de la peli No o putser perque estaba ya acostumat a l'atre?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Cowboy bebop Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cowboy bebop   Cowboy bebop Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Cowboy bebop
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Off Topic :: Anime/Manga-
Canviar a: