Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dt Ago 30, 2011 10:06 pm
Sayol~ escrigué:
els de wizards deuen haver comprat accions a ultrapro... d'aquí ve que ens fagin comprar fundes tan si com no xD
i aixo per? es obligatori ??
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dt Ago 30, 2011 10:53 pm
Home_Flò escrigué:
Sayol~ escrigué:
els de wizards deuen haver comprat accions a ultrapro... d'aquí ve que ens fagin comprar fundes tan si com no xD
i aixo per? es obligatori ??
No pots posar la carta de dues cares al mazo a no ser que portis fundes perque no es vegi xD
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dt Ago 30, 2011 11:24 pm
tot déu sabria què tens a la mà... :/
Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dt Ago 30, 2011 11:50 pm
Sayol~ escrigué:
o sigui que la fitcha esta al redere??? wtf?! elsde wizards estan pilladissims,, si hu aguessin fet com a kamigawa crec que els i hauria sortit millo...
Sayonara~ Admin
Nombre de missatges : 212 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : aquí
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dc Ago 31, 2011 10:53 am
Home_Flò escrigué:
Sayol~ escrigué:
o sigui que la fitcha esta al redere??? wtf?! elsde wizards estan pilladissims,, si hu aguessin fet com a kamigawa crec que els i hauria sortit millo...
sep, la fitxa estarà al darrere, en comptes del revers normal de les cartes
erm... com era a kamigawa? n.nU
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dc Ago 31, 2011 12:08 pm
Sayol~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Sayol~ escrigué:
Les cartes de Kamigawa algunes es giraven donades certes situacions, com L'erayo, ascendente soratami, per exemple.
Sayonara~ Admin
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dc Ago 31, 2011 12:56 pm
Kanadell~ escrigué:
Sayol~ escrigué:
Home_Flò escrigué:
Sayol~ escrigué:
Les cartes de Kamigawa algunes es giraven donades certes situacions, com L'erayo, ascendente soratami, per exemple.
aaah vale!! si és això ja sé què és xD
Sayonara~ Admin
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dc Ago 31, 2011 1:14 pm
M'encanta el dibuix *.*
...i segur que a la kano també li agrada, té una petita retirada a en chucky
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dt Set 06, 2011 12:46 pm
Sayol~ escrigué:
M'encanta el dibuix *.*
...i segur que a la kano també li agrada, té una petita retirada a en chucky
Encara hi han més spoilers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kano
Nombre de missatges : 191 Fecha de inscripción : 21/08/2011 Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dt Set 06, 2011 1:11 pm
No se li assembla de res ._.U Moolen, tot i que si que fan una mica de yuyu~
En Garruk i la Liliana estàn ben pepinos! Se sap què és això del vel?
Home_de_Franc
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dt Set 06, 2011 2:53 pm
la liliana encara pot nar be a una pox , el garruk ... es taaaant friki que mola i tot
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dj Set 15, 2011 1:58 pm
Home_de_Franc escrigué:
la liliana encara pot nar be a una pox , el garruk ... es taaaant friki que mola i tot
Com que en Julius és un gay (?) ja hi han més de 120 spoilers d'Innistrad disponibles. Els podeu mirar tant a MTGsalvation com a la web oficial de Wizards, a la secció d'Innistrad, clicant a "Card Image Galery".
Home_de_Franc
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Ds Set 17, 2011 2:56 pm
Kanadell~ escrigué:
Home_de_Franc escrigué:
Com que en Julius és un gay (?) ja hi han més de 120 spoilers d'Innistrad disponibles. Els podeu mirar tant a MTGsalvation com a la web oficial de Wizards, a la secció d'Innistrad, clicant a "Card Image Galery".
o si trolazoooo ,, venga mi LOVER !! no dissimule que tu i yo xaaa no conossemo
¬¬
ya en son 180 com a minim XDD
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Ds Set 17, 2011 10:15 pm
Potser no encertaré els bans del dia 20, però els noms dels planeswalkers els he enganxat de ple xDDDD Liliana of the Veil es dira oficialment Liliana del Velo (exactament com jo vaig traduir-la al 6è edit) i el Garruk es dirà oficialment Garruk Implacable/Garruk, maldecido por el Velo (altre cop igualet igualet a com els vaig traduir)
M'HE DE FER TRADUCTOR DE WIZARDS! XDD
Home_de_Franc
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Ds Set 17, 2011 11:18 pm
XDDD si jejejejee diria que tens un nivell bastant alt mes que ells i tot ("abolidores ") -_-""
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dg Set 18, 2011 9:18 am
Home_de_Franc escrigué:
XDDD si jejejejee diria que tens un nivell bastant alt mes que ells i tot ("abolidores ") -_-""
Els abolidores estan a la B xDDDD
PD. Ja ho tenim aqui ^^ https://www.facebook.com/#!/event.php?eid=176316379110627
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dg Set 18, 2011 5:06 pm
Aquí teniu el vídeo oficial de presentació d'Innistrad... ^^
Kanadell~ Admin
Assumpte: Re: [ISD] Innistrad Dl Set 19, 2011 1:56 pm