Novembre 2024 | Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Calendari |
|
|
| [1.5] Fetchmencer Burn! | |
| | Autor | Missatge |
---|
Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: [1.5] Fetchmencer Burn! Dc Ago 17, 2011 10:02 am | |
| Bé, tal com l'extrany nom de la baralla diu, aquesta Burn porta Fetch + Lavamancer. Aixi redueixo probabilitat de robar terres a la par que el Lavamancer guanya combustible. Aqui la llista: Lands: 20 4x Wooded Foothills 4x Arid Mesa 4x Scalding Tarn 8x Mountain Creatures: 8 4x Goblin Guide 4x Grim Lavamancer Other Spells: 32 4x Lightning Bolt 4x Chain Lightning 4x Rift Bolt 4x Lava spike 4x Price of progress 4x Magma Jet 4x Sulfuric Vortex 4x Fireblast Bé, lo de sempre, 16 hechizos de coste 1 que fan 3 (AWESOME!) (Un chalice @ 1 em folla viu molts cops) perque de coste 1 també hi ha guides i Lavamancers. Però el risc val la pena. Magma Jet per manipular biblioteca i fer bon topdeck, podent posar la fireblast a dalt per acabar el torn seguent He vist necessària l'inclusió de 4 Sulfuric Vortex degut al metagame. Ara les Zoo/mazos de l'estil GW/x TOTES porten alguna copia de Qasali Pridemage, i el sulfuric és encantament. A més, si és vs control el contrarresten, així que un 2n vortice a la ma no fa massa mal. Lo de no deixar guanyar vides es folla a les Jittes, swords als seus propis bitxos i caques d'aquestes que m'arruinen el gameplan. La versió d'abans podia ser més ràpida per lo general (pero aquesta pot matar de T3 també, pero amb menys frequència), però a canvi tinc mana fixing per no robar terra quan el rival esta a 3, i mal continuu amb els Lavamencers remoguent les fetch del cementiri. Què us sembla el canvi de velocitat per estabilitat? Aqui us la deixo, ara doneu-me'n la vostra opinió Vagi bé! | |
| | | Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: si senyor ! Dg Ago 21, 2011 9:02 pm | |
| mola mola !!! XDD la veritat es que pude es millo qeu vagis am aquesta baralla al torneig que no pas la affinity xDD ja que sobintment hi haura artifacthate al main ... ,, am la inclusio de les fetch... no creus quue se li podria donar una oportunitat a les barbarian?? ja que calculan que tindras 2 cartes mes al sementiri que de normal (com a minim ) a les 7 si pot harribar facilmen ... any way ... M'agrada | |
| | | Kanadell~ Admin
Nombre de missatges : 317 Fecha de inscripción : 15/08/2011 Edad : 30 Ubicació : Caçant lhurgoyf's
| Assumpte: Re: [1.5] Fetchmencer Burn! Dg Ago 21, 2011 9:06 pm | |
| El problema amb les barbarian és:
1.Em punxo amb les fetch i sulfuric vortex, i si vull mana de la barbarian és 1 vida menys 2. És vulnerable a la wasteland i algun Stifle 3. també em pica si jugo Price of Progress 4. Es porten a matar amb la fireblast xD | |
| | | Home_de_Franc
Nombre de missatges : 199 Fecha de inscripción : 16/08/2011 Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...
| Assumpte: Re: [1.5] Fetchmencer Burn! Dg Set 04, 2011 2:29 pm | |
| - Kanadell~ escrigué:
- El problema amb les barbarian és:
1.Em punxo amb les fetch i sulfuric vortex, i si vull mana de la barbarian és 1 vida menys 2. És vulnerable a la wasteland i algun Stifle 3. també em pica si jugo Price of Progress 4. Es porten a matar amb la fireblast xD lu del fireblast depen , pro la resta si xDD , avaim el , giro mountais , agregu 1 , sac les dos terres fireblast(am aixo 7 cartes al cementiri) giru petu la barbarian xDDD pro sisi,, putse no es aconsellable xDD | |
| | | Kanadell~ Admin
| Assumpte: Re: [1.5] Fetchmencer Burn! Dg Set 04, 2011 6:10 pm | |
| - Home_de_Franc escrigué:
- Kanadell~ escrigué:
- El problema amb les barbarian és:
1.Em punxo amb les fetch i sulfuric vortex, i si vull mana de la barbarian és 1 vida menys 2. És vulnerable a la wasteland i algun Stifle 3. també em pica si jugo Price of Progress 4. Es porten a matar amb la fireblast xD lu del fireblast depen , pro la resta si xDD , avaim el , giro mountais , agregu 1 , sac les dos terres fireblast(am aixo 7 cartes al cementiri) giru petu la barbarian xDDD
pro sisi,, putse no es aconsellable xDD Nosé, jo quan les vaig testejar 1. me les petaven amb la wasteland i em quedava mana screwed i perdia. 2. li fotien stifle (aka estaifol ) 3. Els dos punts de mal no servien de res perque el matava igualment 4. El paio em guanyava la carrera de mal entre aixo les fetch i sulfurics 5. EM QUEDAVA AMB CARA DE | |
| | | Home_de_Franc
| Assumpte: Re: [1.5] Fetchmencer Burn! Dg Set 04, 2011 8:25 pm | |
| okok xDDD vale bale xDD doncs la deixarem per la 43 lands | |
| | | Kanadell~ Admin
| | | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: [1.5] Fetchmencer Burn! | |
| |
| | | | [1.5] Fetchmencer Burn! | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |