Magicfreaks Team
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Foro dedicat al grup Magicfreaks, jugadors de Magic: The Gathering
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari
Últimos temas
» Què estàs escoltant en aquest moment?
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDg Gen 22, 2012 10:09 pm por Sayonara~

» Boneeeeeeeees de nou!
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDg Gen 22, 2012 10:02 pm por Sayonara~

» Altres tornejos
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDg Gen 22, 2012 10:01 pm por Sayonara~

» Ad Nauseam Tendrils (formiguetes XD ANTS!!!) compro (o canvio cartes xD)
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Gen 12, 2012 3:05 pm por Kanadell~

» 2º Lliga Magicfreak [16/01/12 - 13/02/12]
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Gen 12, 2012 3:02 pm por Kanadell~

» Tornejos de LPL
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Gen 12, 2012 2:59 pm por Kanadell~

» [IMPORTANT] Bases de la lliga LPL
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Gen 12, 2012 2:58 pm por Kanadell~

» [LLES8] 1º torneig
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Gen 12, 2012 2:49 pm por Kanadell~

» [DKA] Dark Ascension
Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Gen 12, 2012 2:47 pm por Kanadell~


 

 Què estàs escoltant en aquest moment?

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Set 01, 2011 6:35 pm

Kano escrigué:
Home, són un grup tribut... No els volen millorar, només homanetjar-los, i quina espècie d'homenatge seria si els hi fessin la competència?

Escoltant una baladeta relax
És el meu sana, sana, culito de rana musical preferit~

Pink floyd Wink

I jo escoltant una de les cançons mes rares , i de les meves preferides sunny sunny

Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Set 01, 2011 7:10 pm

Bohemian Rhapsody, rara?! ò.ó ... Clar que si, però queda més bé dir que és diferent. Si Tarantino és el déu del cinema, Queen són els seus homòlegs de la música (tot i que han de compartir podi... Em sap greu, nois u.u)

Escoltant "En un instant", de Gossos.

Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Set 01, 2011 8:01 pm

aviam ,,, nom mal interpretis cuan dic "rara" , algu raru per mi normalmen es algu bo xDD

Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDl Set 05, 2011 10:19 pm

No sóc gran fan de Muse, però aquesta moooola:




Em recorda un dels endings de Hellsing, Magnolia... No sé, li té un aire xD
Jutgeu vosaltres mateixos: ]ATENCIÓ! Eviteu mirar el video si no voleu spoilers. Si tant us fa, mireu-lo, és brutal]
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDt Set 06, 2011 12:39 pm

Kano escrigué:
No sóc gran fan de Muse, però aquesta moooola:




Em recorda un dels endings de Hellsing, Magnolia... No sé, li té un aire xD
Jutgeu vosaltres mateixos: ]ATENCIÓ! Eviteu mirar el video si no voleu spoilers. Si tant us fa, mireu-lo, és brutal]


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO M'HAS SPOILEREJAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!

PD. No.
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDt Set 06, 2011 1:18 pm

Fes-te fotre Laughing

He descobert un nou grup~! Abney Park, algú els coneix?



Les noies em recorden a qui-vosaltres-ja-sabeu-qui rabbit tenen el mateix aire puteril (Atenció a la casi-fel·lació al micro!)
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDt Set 06, 2011 2:51 pm

Kano escrigué:
Fes-te fotre Laughing

He descobert un nou grup~! Abney Park, algú els coneix?



Les noies em recorden a qui-vosaltres-ja-sabeu-qui rabbit tenen el mateix aire puteril (Atenció a la casi-fel·lació al micro!)

.... Shocked MOla xDD

i... Suspect Suspect aqui et recorden ??

xD

Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDt Set 06, 2011 9:13 pm

Perquè no hi ha res millor que uns psicòpates que et volen robar els pantalons de cuir. Aparició de Mr Hitchcock incluïda!
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Set 08, 2011 2:04 pm

Kano escrigué:
Perquè no hi ha res millor que uns psicòpates que et volen robar els pantalons de cuir. Aparició de Mr Hitchcock incluïda!

lol! lol! lol! lol! lol! un moment ........

LOL?¿¿¿¿ un video de YU -GHI -oH! aa un foro de magic ... sacrilegi!!!!!!!!!!!!!!!! affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid


tu Kano ..... vols morir no ?? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Tornar a dalt Ir abajo
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDl Set 12, 2011 5:30 pm

Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDl Set 12, 2011 5:34 pm

Sóc així de suicïda Laughing




Ups, perdó... Laughing


Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Set 15, 2011 4:42 pm

Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Set 15, 2011 8:21 pm



Li tinc tant de carinyo a aquesta cançó... Embarassed
A que és cute l guitarrista, amb les cuetes i el jerseyet rosa?
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDj Set 15, 2011 8:48 pm

Kano escrigué:


Li tinc tant de carinyo a aquesta cançó... Embarassed
A que és cute l guitarrista, amb les cuetes i el jerseyet rosa?
Spoiler:


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!! An Cafe... feia anys que no en parlaves!! affraid
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDv Set 16, 2011 3:11 pm

LOL! Shocked Flipando me hallo!
Pos mira que no he pas deixat d'escoltar-los...

Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDv Set 16, 2011 4:50 pm

Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDv Set 16, 2011 6:06 pm

Em sap greu xafar-t'ho, però és infinitament millor la versió de Guns n Roses



L'Axl la clava molt més que en Jagger, ho sento u.u
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDs Set 17, 2011 2:33 pm

Kano escrigué:
Em sap greu xafar-t'ho, però és infinitament millor la versió de Guns n Roses



L'Axl la clava molt més que en Jagger, ho sento u.u

Suspect JA, JA , jA poos am sol sentir una mica del principi ia m'he horroritzat ¬¬ aquesta veu no te enganxe ... no mola ni la meitat Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad i don surt tanta guitarra ??? si una de les coses que molen mes de la original es que te un rotllo molt mes cool, gens saturada ... tongue m'agrada igual pro ni un quart que la original ... i que son aquets xiscles sense cap mena de sentit ?? is this a man of wealth and taste ? I don't think so .. Wink Wink Wink



Tornar a dalt Ir abajo
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDg Set 18, 2011 5:26 pm

És friki però si no us va bé us foteu un dit per l'orto i gireu fins que us quedi l'anus a carne viva Laughing Laughing Laughing aqui va:

Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDl Set 19, 2011 4:39 pm

I jo que em pensava que si aquesta cançó era tocada en live explotarien els altaveus i s'esfondraria l'escenari... O-O

Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Kanadell~
Admin
Kanadell~


Nombre de missatges : 317
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 29
Ubicació : Caçant lhurgoyf's

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDl Set 19, 2011 4:58 pm

Kano escrigué:
I jo que em pensava que si aquesta cançó era tocada en live explotarien els altaveus i s'esfondraria l'escenari... O-O


LOL I can make my shit stink good xDD que rei
Ell va dir també que masturbar-se va bé per fer braç xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
https://magicfreaksteam.forocatalan.com
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDl Set 19, 2011 5:34 pm

si... pro el pavu un yonki u es igual... -_-" ( i mes qu la resta XD )

https://www.youtube.com/watch?v=Tabizv0I5Lw
Tornar a dalt Ir abajo
Kano

Kano


Nombre de missatges : 191
Fecha de inscripción : 21/08/2011
Ubicació : Follow da leader, leader, leader, follow da leader [Sigueme!]

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDl Set 19, 2011 5:54 pm

Si hem de jutjar els músics per la quantitat de merda que es foten, em sembla que no en quedaria cap... La qüestió està en si ho reflecteixen en la música o no, i si ho fan i no t'agrada, doncs ho ignores~


Barreja de Tank (Sí! l'opening de Cowboy Bebop) i varies cançons de Michael Jackson, interpretat per la Bandarra Street Orkestra (els putus amos, Sayol, el puuuutus amos...! Very Happy )
Tornar a dalt Ir abajo
http://forum3xl.foroactivo.com/
Home_de_Franc

Home_de_Franc


Nombre de missatges : 199
Fecha de inscripción : 16/08/2011
Ubicació : Fa dies que m'hu preguntu...

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDl Set 19, 2011 9:21 pm

Kano escrigué:
Si hem de jutjar els músics per la quantitat de merda que es foten, em sembla que no en quedaria cap... La qüestió està en si ho reflecteixen en la música o no, i si ho fan i no t'agrada, doncs ho ignores~


Barreja de Tank (Sí! l'opening de Cowboy Bebop) i varies cançons de Michael Jackson, interpretat per la Bandarra Street Orkestra (els putus amos, Sayol, el puuuutus amos...! Very Happy )

Kano... aquets tius (tots menys el bateria ) anaven col.locats pels nuvols als concerts .. i va en seriu.. u__u" ... per tant si qeu afectava al a seva musica.. concretament aquests concerts ... xDD ( a mi m'agraden XD vai començar a escoltarlus cap els 11 anys o aixi jejej )

jejejej geniiaaaaal (tan la canço com la edicio que les pilla totes xD ) , per cert la canço te un altre versio mes (putser en te mes )estressant si la troveu massa tranquila



per cert aixo de Bandarra street orkestra mola molt ! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Sayonara~
Admin
Sayonara~


Nombre de missatges : 212
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 30
Ubicació : aquí

Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 EmptyDt Set 20, 2011 2:09 pm

Kano escrigué:
Si hem de jutjar els músics per la quantitat de merda que es foten, em sembla que no en quedaria cap... La qüestió està en si ho reflecteixen en la música o no, i si ho fan i no t'agrada, doncs ho ignores~


Barreja de Tank (Sí! l'opening de Cowboy Bebop) i varies cançons de Michael Jackson, interpretat per la Bandarra Street Orkestra (els putus amos, Sayol, el puuuutus amos...! Very Happy )

Els Bandarres!!!! jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor

enfi... anem a lo important... KANO, M'EXPLIQUES QUÈ FAIG ENTRE PARÈNTESIS?? Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Què estàs escoltant en aquest moment?   Què estàs escoltant en aquest moment? - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Què estàs escoltant en aquest moment?
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Magicfreaks Team :: Off Topic :: Música-
Canviar a: